![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Briljante punt.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Waarom komen die commentatoren steeds klaar als Federer een bal maakt? Niet dat ík een fan ben van die doping-Spanjaard, maar dit gaat irriteren.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
kijk dan Sport1
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
helemaal niets in Zwitserland
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Wimbledon komt er ook weer aan he.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
#258 |
|
BBC. Maar Net5 zendt dat toch ook altijd uit?
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
En Net5 stopt vaak om 7 uur met uitzenden
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
net 5 heeft de rechten niet eens meer volgens mij
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Hij pakt hem
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
het is gebeurd.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
*5-1...
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Hmm, dat zou wel lelijk zijn. Maar goed, ik kijk amper tennis. En de belangrijke partijen zullen toch wel op de BBC te zien zijn.
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Afgeloopt.
Zo zonde van die 1e set... |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Nadal staat ook gewoon al op 10, hij is jonger dan mij
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
de dopingkoning heeft gewonnen.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Naja, tijd voor gras
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Is graskoning Roddick ook weer van de partij?
Queens
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Haters met hun dopinggezeur
![]() Nadal O_
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Wimbledon is altijd op de BBC goed te volgen, fuck, heb geen BBC meer
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
De spaanse dopinghond wint dus weer
Zo zonde voor Federer, dat zo'n dopingmaniak al zijn prijzen afpakt.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
reacties hier verdienen een edit.
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ik verzamel ze en stuur ze door naar Spanje en die users kunnen een dikke vette claim verwachten. Zal ze leren
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Spanje kennende zullen óók deze aantijgingen in de doofpot komen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
ik denk dat SCH een beetje een oogje heeft op Nadal
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Prachtige finale. Wát een spel van beide. Zeker met hun eigen kwaliteiten, waar ik die van Federer galanter en gracieuzer vind, maar het niveau was echt heerlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Nadal met zijn 6de titel op 25-jarige leeftijd
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
6de RG titel, de 10de in totaal. Hij gaat Federer al weer uit de boeken halen over 4 jaar denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
.
Laatst gewijzigd door dndiek; 06-06-11 om 14:16 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
Het is ook de vraag hoeveel Federer er nog gaat winnen, na Wimbledon wordt ie 30. Agassi won de laatste toen ie 32 en 8 maanden oud was. En Sampras toen ie 31 jaar oud was.
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
en hoe oud was de volgende?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
En Nadal heeft ze alle vier al gewonnen, dat wist ik niet eens want daar werd niet zo'n poeha over gemaakt als bij Federer
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Federer zijn techniek
is echt superieur aan die van Nadal. Nadal rent als een dolle en heeft soms het geluk nodig. Federer doet alles op pure klasse. Jammer dat hij verloor maargoed.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Nadal zijn prestaties afdoen met "heeft geluk nodig"
x100000000
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Federer was mentaal niet zo sterk leek het soms...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Maar je moet wel toegeven dat Federer zijn techniek een stuk beter is dan die van Nadal.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Zeker, denk dat Federer ook zijn beste graveltennis ooit speelde, maar een Nadal op gravel is zo goed, die versla je niet eventjes. Dan moet Federer misschien nog wel ietsje beter spelen dan gisteren (wat al fenomenaal was) en Nadal moet dan minder spelen. Als deze partij op gras was gehouden, dan was er een grote kans geweest dat Federer had gewonnen, puur omdat de ondergrond meer bij de speelstijl past van Federer.
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Ongelooflijk dat het hele Fuentes verhaal zo slecht onderzocht is. Dat moet wel een tip van een enorme ijsberg zijn!
Contador vrijgesproken (in Spanje, toch?), intussen pakt het basketbal team (wat nog nooit wat had gewonnen) rond die tijd het EK en WK, zelfde geldt voor het voetbalteam.. En Nadal die opeens omhoog schoot. En de wereld kijkt toe... __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Contador, Pereiro, Sastre, vanaf 2006 elke keer de Tour gewonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Ja klopt. Hoewel de topspin van Nadal natuurlijk veel beter is. Ook dat is techniek.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Tennis] Roland Garros 2011 #3 - Bazenpartij Federer - Djokovic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |