![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Nog precies een maand en dan is het zover: het Nederlands Kampioenschap FootGolf. Op 25 en 26 juni wordt op de golfbaan van Spaarnwoude gestreden om de nationale titel. Dit jaar extra spannend omdat er niet alleen profs mee doen, maar de inschrijving open staat voor iedereen die een kans wil maken of graag deze sport eens wilt beoefenen.
Vorige editie waren het nog enkel profs die meededen. In een sterk deelnemersveld met onder andere Nilis, Makaay en Van Hooijdonk won uiteindelijk Theo Janssen het net van Kenneth Perez. Maar of ze dat dit jaar weer lukt is nog maar de vraag. Reeds 100 amateurs hebben zich ingeschreven om deze titel van Theo over te nemen. Denk jij dat het mogelijk is dat een amateur het wint van profs? Meer informatie tref je op NFGB |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hehe, lachen. Ik zou dat best wel eens willen doen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Leuk, je bent natuurlijk van harte welkom. Op de site staat hoe je je kan aanmelden.
Maar ik ben wel erg benieuwd wat je aantrekt aan dit evenement of deze sport? Waarom wil je graag meedoen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Grappig
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een onzin zeg, dit heeft toch niks met voetbal te maken
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Dit jaar extra spannend omdat er niet alleen profs mee doen Toch wel een beetje met voetbal te maken. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja Rick van Wolfswinkel met een dom petje en geruite sokken, wat een kermis
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat hebben Perez en Nilis te zoeken op een Nederlands kampioenschap?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Het was en is een Open Nederlands Kampioenschap. Dat houdt in dat de beste Nederlander kampioen wordt, maar wellicht een buitenlander het toernooi wint. Dit gebeurt wel vaker in bijvoorbeeld de golfsport en atletiek.
Wat heeft dit met voetbal te maken? Nagenoeg alles. Alle traptechnieken die op het veld worden gebruikt, moeten in perfectie op de FootGolf-baan uitgevoerd worden. Er is nu geen medespeler die een fout kan opvangen door harder te gaan lopen of juist af te remmen. En door de bunkers, waterpartijen en bossages wordt het allemaal niet makkelijker. Laatst gewijzigd door NFGB; 26-05-11 om 22:19 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
gebeurt
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Het is overigens niet zo dat ik mee wil doen aan het NK ofzo hoor.. Maar voor een dagje uit met een voetbalelftal of met m'n vrienden lijkt het me wel gaaf.
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Haha, ik begrijp dat hij het vaker doet.
Maar goed, hij had wel gelijk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ik vind het wel iets hebben
.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zou ook wel mee willen doen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dit was onze dagactiviteit met het weekendje weg van mijn kampioenselftal. Best gaaf
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het lijkt mij ook wel eens leuk om te doen. Iets om in het achterhoofd te houden voor een team-uitje inderdaad. Als dat mogelijk is tenminste.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Natuurlijk kan dat. Teamuitjes, vrijgezellenfeestjes of corparate events, alles is mogelijk. Kijk maar op onze site om te zien waar je terecht kan.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nederlands Kampioenschap FootGolf
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|