![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nu op NED-1.
Ze liggen net boven het wereldrecordschema. En terwijl ik dit type toch te veel verschil. Wordt geen wereldrecord maar wel een snelle tijd.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
2:05:25 uiteindelijk.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooie tijd. Maar de hazen waren niet optimaal lijkt me.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Plaats het maar even hier.
Geen WR record in Rotterdam maar wel in Boston. De Keniaan Geoffrey Mutai loopt 2.03.02 ![]() Zijn landgenoot Moses Mosop 2.03.06 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een tijd
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klopt alleen geen reet van.
Er kunnen officieel geen WR's in Boston gelopen worden, parcours loopt van boven naar beneden. Ook is er geen keerpunt. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Serieus
Wist ik niet.Dan zit de NOS er ook flink naast met een kopje op 101 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dikke faal dus van de NOS/ANP.
Of heb ik het nou mis? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gehomologeerd, wat een woord
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja, betekent denk ik dat het nog officieel erkend moet worden.
Maar dat gaat volgens jou dus niet gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja, gaat niet erkend worden dus. TT 101 kan dus in het topic 'blunders in de media'.
![]()
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marathon Rotterdam....Met wereldrecord ?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|