![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Iedere maandag presenteert Wilfried de Jong de actuele sportshow met publiek, rechtstreeks vanuit studio Plantage in Amsterdam. Met goede gesprekken, actie in de studio en mooie filmpjes in de Holland Sport Bioscoop. Dat alles live muzikaal begeleid door huisband Ocobar. In alweer het zevende seizoen introduceert Holland Sport een boekenrubriek. Maar ook vertrouwde items als het fietsspel en de Petje Op Petje Af Quiz keren terug.
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prima beslissing. Laat Wilfried maar mooie diepte interviews en reportages maken
Als ze dan niet meer tegelijk met VI uitzenden zou het helemaal top zijn
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wilfried
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prima besluit, rek was er wel een beetje uit en in specials is hij heel goed.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Geweldige aflevering
.Dat stukje met Sneijder bij die kledingmaker, wat een prachtvent die man .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vond dat stuk met die 90-jarige opa ook wel tof om te zien, hij wist ook echt veel
.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
3 juni ga ik naar die Holland Sport show in Den Bosch, een soort van show over de hoogtepunten ofzo geloof ik.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vanavond Stamsnijders in de uitzending.
Praat over WW. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zo maar eens naar de herhaling kijken.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gisteren in Den Bosch bij het Holland Sport festival geweest, was leuk!
Eerst een voordracht van Jan Mulder over z'n tijd bij Ajax en Anderlecht, daarna wat filmzalen met de hoogtepunten van de afgelopen jaren Holland Sport, dan een liveshow met Wilfried de Jong en Theo Maassen en daarna met z'n allen borrelen. Het leuke was dat ze dus gewoon tussen de rest van de mensen gingen zitten, geen kapsones of meteen verdwijnen. ![]() En natuurlijk een rondje gefietst (geen record)... __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De laatste Holland Sport ooit, waarom moet Willem van Hanegem daar nu weer zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is dat van vandaag of is dat een oud filmpje uit een andere uitzending met Willem?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ah, zonde dat ik niet van dat Holland Sport festival wist. Anders was ik ook wel even gaan kijken.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nooit naar HS op tv gekeken dan???
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik kijk enkel wat stukjes en/of via uitzendinggemist, maar sorry dat ik het dan niet meegekregen heb hoor...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
In welke aflevering zat dat stukje met v. Nistelrooy?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stukje staat ook op YouTube..
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dank je
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooie aflevering was dat
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooie laatste aflevering. Echt wel jammer dat het stopt...
Prachtige laatste woorden van Mathijs van Nieuwkerk richting Wilfried
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Schitterend programma was het inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gisteren 621.000 kijkers.
Merk je toch het verschil als VI gestopt is. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Je merkte gisteren wel dat het programma beter was met van Nieuwkerk erbij. Wilfried de Jong deed het prima alleen, maar juist de iets andere benadering van Nieuwkerk vond ik net die goede extra toevoeging.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
ik vind Wilfried beter in de documentaires (zoals bij Nistelrooy) dan als presentator.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Geweldige laatste aflevering. Mooi einde voor een top programma.
Wilfried bedankt ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vind hem in "24 uur met..." ook prima bezig
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ja dat is een beetje Wilfried zijn specialiteit lijkt het, bestaande ideeën vernieuwen. Een sport programma op een geheel nieuwe wijze met Holland Sport en een interview programma met 24 uur met.
Net de laatste HS terug gezien. Mooie aflevering, paar mooie momenten terug gezien. Ook unieke tv gemaakt met bijvoorbeeld interviews met Kluivert en Dekker. Holland Sport en Willfried de Jong
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zit 't nu te kijken, zitten tot potverdikkeme mooie beelden tussen. Ik was ook meer fan van de duopresentatie, die 2 vulden elkaar prima aan.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik kijk naar de herhaling.
Weer geweldig ![]()
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooi einde
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Holland Sport: volgend seizoen alleen nog specials:(
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|