|
|
#51 |
|
1st Innings
ENG 229/6 50 Overs RR:4.58 SL 231/0 in 39.3 overs Cur RR: 5.84 Sri Lanka wint enorm
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Geen outs, da's best bijzonder...
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
NZ 217/10 in 48.5
SL 220/5 in 47.5 overs Sri Lanka naar de finale. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Morgen India v Pakistan. Op papier een geweldige pot.
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Mooier had idd niet gekunt. Hoop dat ik er ergens beelden van te zien krijg.
Nu al één van de sportgebeurtenissen van het jaar.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
IND 260/9 in 50 overs
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Pakistan nog 60 runs te gaan en nog maar 5 overs, dit moet India binnen gaan slepen.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Een geweldige over van Pakistan, met één four.
Dit kan nog tof worden.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Gul out....
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
En daarmee eindigt de 47e over in 210/9. Einde wedstrijd, tenzij Krisjna Pakistaans is..
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Hehe, Misbah bekroont z'n goede wedstrijd met een six in de 49e over, maar het is niet genoeg 231/9 in 49 overs. Afgelopen dus, India dankzij
Tendulkar naar de finale.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Super!! Jammer dat ik er nergens iets van kon zien. Waar keek jij pfaf? Ik heb een Tendulkar shirt gekocht vorige week.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Een streampje. Goede keuze natuurlijk. Nu zijn Indiase bowlers sowieso toffer dan hun Australische fastbowl tegenhangers, de spin van Tendulkar is goddelijk.
Ik hoop zo dat ze de titel gaan winnen, puur voor Tendulkar.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Over twee uur begint de finale.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Echt precies tijdens de voetbal. Hopelijk kan ik her en der wat tussenstanden pakken. Maar wel balen dat het niet op zondag is.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Sri Lanka op 57/1 na 14overs.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
SL 86/2 in 21 overs
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
SL 274/6 in 50 overs
Cur RR: 5.48 Geweldige powerplay van SL
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
India begint slecht. Sehwag en Tendulkar zijn al uit na zes overs.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
India wereldkampioen
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
#72 | ||
BBC Sport - Cricket Ireland to fight 2015 World Cup exclusion BBC Sport - 2015 Cricket World Cup is reduced to 10 teams |
|||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Bericht hierboven kan dus doorgestreept worden. Die plannen gaan niet door. Het blijft bij 14 landen.
De plannen waren ook om dan het WKT20 van 12 naar 16 landen uit te breiden, maar ook daar ging toen een streep doorheen, wat gewoon zonde is. De kwalificatie voor WKT20 is nu bezig. 16 landen strijden om twee plekken. Want de tien full members mogen sowieso meedoen aan het WKT20. De groep van NL: NL, Afganistan, Canada, Papua NG, Bermuda, Hong Kong, Denemarken, Nepal. Nederland won van Canada en Bermuda, maar verloor van Afganistan. Een plek bij de top3 is nodig om door te mogen naar de volgende ronde. Morgen Denemarken. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kabul uit, altijd lastig.
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
![]() NL won overigens vandaag van Denemarken. |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
NL verslaat in de playoffs Schotland.
Morgen spelen ze tegen Ierland om een plek in de tweede finale. Eerste finale gaat tussen Afghanistan en Namibië. Verliezer van die eerste finale speelt tegen NL of Ierland. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Cricket #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|