![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Ben er benieuwd hoe dit zich ontwikkeld en vraag me af of Mart Smeets een eventuele bekentenis zal overleven. |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Nu maar hopen dat het waar is...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
De beschuldigingen van Swart jegens Armstrong zijn al jaren oud.
Lance Armstrong doping story sees NZ cyclist in court - National - NZ Herald News |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tuurlijk gebruikte die doping.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het zou pas echt nieuws zijn als een wielrenner geen doping gebruikte, laat dat maar een keer in het nieuws komen (al dan niet voor de grap)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
doping of geen doping blijft een geweldige mooie ronde
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prima als hij doping gebruikte maar die mythische proporties mogen dan wel verdwijnen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het net sluit zich iedere keer volgens media. Volgens mij is het net inmiddels zo gesloten dat er bewijzen zouden moeten zijn.
Ik heb nog steeds geen bewijzen gezien, de verklaring van Landis doet in mijn ogen niet terzake, daar hij probeert zijn eigen hachje te redden. Voor mij zal het altijd een echte sportman blijven die het grootste van het grootste heeft gepresteerd. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat mij betreft ook. Die Fransen kunnen zijn bloed wel drinken, als ze echt wat substantieel tegen hem hadden, wisten we het allang.
Ik hoop dat we nog altijd kunnen bouwen op een rechtsstaat/continent waarin je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is, want in de wielrennerij lijkt de tegenovergestelde waarheid te zijn. Soort van omgedraaid wereldbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Landis is helemaal niet serieus te nemen, die heeft volgens mij inmiddels wel 100 mensen aangewezen die hebben gebruikt
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zou me niks verbazen als alle 100 ook zouden gebruiken, zeker Boogerd niet.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Boogerd heeft ook nooit ontkend.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Er is nooit echt bewijs gevonden toch?
Die verhalen van Landis komen elke paar maand weer naar boven, puur om iedereen mee te sleuren in zijn val. Als Boogerd al gebruikt heeft is het aannemelijker dat hij rond de eeuwwisseling gebruikte, toen zat nl. 90% van het peloton eronder
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Op de algemene vraag van Mart Smeets of Boogerd doping gebruikte wist hij geen nee te zeggen.
Als het hof hem ondervraagd of hij bij 'de zaak Rasmussen' betrokken is en nee zegt, dat is wat anders. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Je denkt dat ie op de zender van zijn sponsor gaat bevestigen dat hij doping gebruikt heeft
?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Laat ze eerst maar keihard bewijs leveren, dan is hij pas schuldig.
En zo raar zal ik niet opkijken als hij voor 2003 heeft gebruikt, Na die tijd is de sport mijn inziens schoner geworden. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het beste jaar van Boogerd was 1999. Het seizoen na de EPO-tour. Werd toen wel een aantal keren geownd door Vandenbroucke.
Weinig verbazend. Met de enorm grote sponsorbelangen kan het ook niet anders. Hoe ze kijkers kunnen doen geloven dat 'we' winnen en één van de onzen heeft gewonnen is briljant maar legt wel wat druk op de ketel. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik word zo moe van die Landis he
![]() Clown. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lance Armstrong wederom onder vuur ivm dopinggebruik - Landis beschuldigt Boogerd van doping.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|