|
|
#1 |
|
Sportvrouw:
- Ranomi Kromowidjojo - Marianne Vos - Ireen Wüst Sportman - Bas Verweijlen - Bob de Jong - Epke Zonderland Sportploeg - Shorttrackdames - 4x100 meter estafettedames zwemmen - Honkbalploeg Coach van het jaar - Roel Verweijlen - Jacco Verhaeren - Brian Farley gehandicapte sporter Maikel Scheffers rolstoeltennis Thierry Schmitter Zeilen Esther Vergeer rolstoeltennis De Young Talent Award Jeffrey Herlings motorcross Sharon van Rouwendaal Zwemmen Dafne Schippers atletiek Laatst gewijzigd door Boris; 27-11-11 om 19:03 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wie denk jij dan bij de vrouwen? Ik denk dat Wüst en Sauerbreij allebei wel een goede kans maken. Bij de mannen mag Tuitert het wel winnen van mij. Ploegen zal het Nederlands elftal wel winnen inderdaad, al had de dressuurploeg ook een goede prestatie.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sauerbreij. Omdat een snowboardster die goud pakt in NL uniek is.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mja, ondanks dat ik geen groot fan van Wüst ben, was die gouden medaille natuurlijk ook een grote prestatie. Al hebben jullie wel gelijk met Sauerbreij, dat is uniek.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sauerbreij, Sneijder/Tuitert, NL Elftal, van Marwijk.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vrouwen
Nicolien Sauerbreij Mannen Wesley Sneijder Ploegen Nederlands Elftal Coach Bert van Marwijk
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vind het eigenlijk een beetje vreemd als een teamsporter zo'n individuele prijs zou krijgen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Tweede plaatsen moet je niet belonen met een prijs. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eens, maar met die andere twee sportploegen heb ik ook niets. Al wonnen die natuurlijk wel titels.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Begonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heel anders dan de afgelopen jaren. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bertje
meer dan terecht ! __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En terecht.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja, vind ik ook wel. Vind het verder een beetje tam allemaal op deze manier.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Deze vrouw is minder prettig om naar te kijken...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Grappig altijd om die gezichten bij die bekende stemmen te zien
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nederlands Elftal lijkt me meer dan logisch
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja dus.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mijn naam is Hei-tin-ga
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zelfs dit wint De Boer nu.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het wordt echt een voetbalfeestje zo
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sneijder wint 'em niet denk ik.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Riep er nu even iemand heel snel Ajax?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ja , raar dat Ajax niet op de nominatie staat
![]() Ze versloegen Ac Milan
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
toen de boer sprak he, ik dacht het ook te horen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik denk dat Tuitert het wordt... Anders Kramer, Sneijder iig niet
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wel leuk zo, de avondetappe midden in de winter.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
De NOS heeft echt een talent voor slechte filmpjes maken
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Waarom noemt Mart een paar rondjes schaatsen het koningsnummer van de Olympische Spelen?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ja behalve de Studio Nos filmpjes.... die vind ik altijd zeer goed gemaakt
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik had gelijk
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tuitert.. Jammer...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
niet meer serieus nemen dus.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leuk voor Tuitert.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Waarom is sven er niet, hij was gisteren nog in het zwembad hier
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die is er wel toch, of zag ik dat verkeerd
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja, dat zou wel wat bijdragen aan de sneu-factor.
Dat bedanken moeten ze ook gewoon niet doen. Doe dat eens anders. Zeg hoe bezopen je bent geworden na die medaille, dat je een hekel aan die arrogante voetballers hebt en dat je die slechte reclame hebt gemaakt omdat je dat wijf die die reep chocola van je afpakt gewoon eens wilde pakken. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sportgala 2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|