|
|
#1 |
![]() Gisteren de kick-off van het nieuwe seizoen. Ik had nog nooit een volledige basketballwedstrijd gezien op tv of in een stadion tot aan gisterenavond. Op TV leek het altijd best saai dus had er weinig vertrouwen in dat het in het stadion ook leuk zou zijn. Raptors vs. Nicks stond op het programma en aangezien ik nog wel een klein beetje wat van de namen afweet, wist ik ook dat dit geen hoogstaande wedstrijd zou worden. Ik moet toegeven dat ik mij echt wel vermaakt heb, leuk stadion, er waren behoorlijk wat toeschouwers en de sfeer was ook prima. Ik denk dat ik het zowaar maar ga volgen, leuke sport. Over de gemaakte sfeer bij N-Amerikaanse sporter, ik vind het tot nu toe best ok bij de sporten waar ik ben geweest, maar als ik vaste supporter zou zijn zou ik mij er op een gegeven moment wel aan irriteren. Ik moet er dan wel bij zeggen dat 'vaste supporter' ze hier niet kennen, bij iedere sport krijg ik het idee dat het ze aan het einde van de dag weinig uitmaakt als ze verliezen... Kon even geen makkelijker overzicht van de scores vinden in een afbeelding:
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het opvallendste vond ik nog dat wanneer de Knicks in de aanval was, er massaal '*clap*clap* DEFENSE! *clap*clap* DEFENSE!' werd ingezet
Beetje hetzelfde als in Engeland waar ze bij ruimte om te schieten allemaal 'SHoot! shoot!' gaan schreeuwen, maar hier dan in zang-vorm. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Wij moesten wel tegen Aris in Leeuwarden spelen, daar zit altijd vrij veel publiek, dus daar werd ook altijd "Defense!" gezongen. Ook omdat wij altijd aanvielen natuurlijk.
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hier staan altijd mooie video's: http://www.nba.com/video/topplays/
Vooral hier zitten een paar heerlijke acties tussen: http://www.nba.com/video/channels/to...s=iref:nbahpt2 |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Gisteren Boston gezien, die ploeg raakt op leeftijd ben ik bang. Topfavoriet voor de Eastern, Miami, die gaan Boston van de troon stoten. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop niet dat ze bij Sport1 alleen nog maar Heat gaan uitzenden..
De Nets zijn vanavond al net zo kansloos als de Magic gisteren (gisterenochtend herhaling. ). Hopen op een eindspurt van de Nets, want anders ga ik wegzappen...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zit in dubio mijn favoriete speler zit bij het team wat ik veruit het meest haat. Rondo bij Celtics.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb geen team meer, dat is nog frustrerender en irritanter.
Enige voordeel is dat ik nu überobjectief ben.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rondo is wel held trouwens ja. Die play-off van 'm vorig jaar waar fenomenaal. In een team vol sterren was hij stiekem de ster...
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Afgelopen nacht: Amazing performance from Kevin Love (31 pts & 31 reb) as #TWolves beat #Knicks 112-103. 1st 30-30 game since Moses Malone in 1982
31 rebounds in een wedstrijd Die kerel is ook nog maar 22 jaar en heeft pas twee seizoenen in de NBA gespeeld. De meeste rebounds sinds Charles Barkley's 33 rebounds in 1996.Knicks vs. Timberwolves | NBA.com |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik had me er nooit echt in verdiept en het kwam alleen maar over als over en weer punten scoren.
Afgelopen week weer geweest. Raptors vs. Bobcats, niveautje hoor Weer geen gratis pizza slice jammer genoeg. Raptors ook verloren, maar het was wel weer leuk.Binnenkort spelen ze tegen Bosten, tickets zijn al geregeld
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nou, net terug. Godverdomme wat een wedstrijd
![]() Raptors eerst continue achter, vlak voor de break voor om vervolgens continue een voorsprong te behouden. Op een gegeven moment 11 punten voor. Die werden echter op zo'n 7mins van het einde goedgemaakt in 2minuten ofzo Daarna telkens weer een voorsprong voor Celtics met op 2.7 opeens penalty shots voor Raptors:102-101 winst
413 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gaaf zeg!
Gisteren Bulls @Dallas op Sport 1 was ook zeker de moeite waard.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Haha ik heb die wedstrijd ook gekeken, geniaal einde inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
eddyalbena, mag ik vragen hoe jij in toronto terecht bent gekomen?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Uitwisselingsprogramma van school voor één semester.
413 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Morgen komt LeBron terug in Cleveland dat gaat een best slagveld worden vrees ik.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ik denk dat miami weg geveegd gaat worden in cleveland. Little Mo is hot. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Verder geen gekke incidenten wat geboe, LeBron antwoorden op de enige manier waarop ie kon. Door geniaal te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fucking meesterlijk gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
Ik heb LeBron en co live zien spelen in Miami dit seizoen, maar dat was een easy win tegen de Timberwolves, zonder al teveel spektakel helaas.
Dag erna was er op tv een Celtic game die in overtime ging en in overtime ook maar net beslist werd... geweldige game. Verder weinig basketbal gezien, nog enkele matches die week op tv maar terug in NL niks meer gezien. Maar zal dit topic beetje volgen, en af en toe proberen een match te kijken |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ziek ja!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
We hebben weer een geniaal moment
![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lekker bal van Tyneke.
Keep em coming Dos __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Haha, die kerel op de bank juicht al lang voordat de bal er inging
![]() Niet zo heel sterk verdedigd eigenlijk, maar wat wil je ook, als je een seconde voor tijd de wedstrijd denkt te beslissen
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Deze was ook zooo lekker van J R Smith
![]() __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vandaag twee wedstrijden die er toe doen. Celtics - Heat en Lakers - Magic.
Rondo speelt weer als een eindbaas. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
zag ik toevallig live vanmiddag. Zat wel stampvol celebs. Waarom was dat precies?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat vond ik de minst mooie van de dunks. Meer spektakel dan echt kwaliteit. Er zaten wel een paar toffe tussen.
Vanavond de All-star game.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zo zonde dat Griffin vorig jaar het hele jaar heeft gemist.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wij vroegen ons nog af wat een court-seat kaartje daar wel niet zou doen. Of ueberhaupt een kaartje all-star..
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als het goed is, samen met de NHL binnenkort via Youtube live te bekijken:
Wedstrijden NBA en NHL binnenkort live te volgen via YouTube |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Liefst 3 OT's bij Lakers - Suns zonet, Lakers winnen uiteindelijk met 139 - 137
.Laatste keer dat de Lakers 3 OT's speelden was in 2006. Nu 13 van de 14 wedstrijden gewonnen sinds de all-starbreak. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Morgen 76ers vs Heat. Kan best leuk worden denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]()
|
|
|