![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Toevallig verscheen gisteren ook dit bericht van Contador:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoe zit dat dan opeens in 'vervuild voedsel' en hoe kan het dat hij nu al weet dat het daar vandaan komt?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
*zucht*
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dan stijgt Gesink dus nog een plaats.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ach flikker toch op met die zat door mijn eten BS.
Ik kreeg medicatie dit en dat excuses, allemaal gelul gewoon! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij heeft gewoon net iets teveel clenbuterol gebruikt, de meeste sporters zoeken gewoon de grens op met zo'n middelen. Dat ze hem maar lang schorsen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Clenbuterol is een middel spierversterkend middel dat in sommige landen (volgens mij niet in West-Europa) aan dieren wordt gegeven om ze sneller te laten groeien. Dus het zou inderdaad in vlees kunnen zitten. Echter geloof ik er niet in, want dan zou er toch minstens nog iemand anders uit zijn team positief moeten zijn.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Oftewel thero thero thero thero. (0:18)
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#13 |
|
50 pico gram maar liefst
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
het spaanse dopingprogramma valt door de mand.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij wist het al een week, maar welke verklaring kan hij anders aandragen? De enige manier om dit soort zaken binnen te krijgen is of eten of drinken of spuiten. In drinkbare zaken zitten dit soort dingen niet en doping gaat ie natuurlijk nooit toegeven dus blijft dit over.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Ik zou zeggen laat hem een flink stuk vlees met dat spul eten en kijk dan of hij tot die waarden komt, zo niet dan is het bij voorbaat onzin. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Zo niet, dan moet meneer hangen |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Vind die plastic dingen eigenlijk ook veel interessanter dan een minieme concentratie van dit spul. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Je moet volgens verschillende experts bizarre hoeveelheden vlees eten om aan die waarde te komen
Ik vertrouw hem voor geen cent. Wielrennen Heerlijk.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|