|
|
#1 |
|
Raar dat hier nog geen topic over is.
Vierjaarlijks wordt een europees kampioenschap atletiek gehouden, dit keer in het olympisch stadion van Barcelona. Voor info kun je hier kijken: 2010 European Athletics Championships - Wikipedia, the free encyclopedia En voor het schema hier: OFFICIAL WEBSITE 20th EUROPEAN ATHLETICS CHAMPIONSHIPS BARCELONA 2010 Het wordt live uitgezonden op Duitsland, de BBC en het digitale kanaal van de NOS (sport24). S'avonds laat zendt de NOS een ruime samenvatting uit, op NED3. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Net die Lemaitre
Geweldige vent. Als enige blanke onder de 10 seconden gelopen! Hij is nog maar 20! Ik zou bijna zeggen dat het tevens ook de enige 'echte' Europeaan is tussen al die importlieden De bekende portugeze sprinter obikwelu bijvoorbeeld komt niet eens uit portugal
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Schakelde halverwege in (Eurosport). Wat zij hij nou over een atleet die eerder meedeet bij de minder validen?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ja, dat was een beetje overdreven
Jammer, want hij had wel gewoon kans gehad om zonder die rare acties een ronde verder te komen.Die 10 kilometer mannen van gisteren was trouwens een mooie race. Mo Farah bluffen en die Thompson die uiteindelijk ook nog tweede wordt
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Haha ik zag de 3 km steeple chase vrouwen, er was zo'n atlete uit Kenia ofzo, die rende iedereen eruit, maar over die hordes kwam ze niet, dan stond ze bijna stil en verloor ze weer minstens een seconde, kwam ze in de 100 of 200 m daarna weer gelijk en dan viel ze weer terug, uiteindelijk won ze de race ook nog haha, het was zo stompzinnig, ze heete Adelayde ofzo, het was echt hilarisch haha
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Abdullayeva inderdaad, zag er wel grappig uit
Ze komt trouwens uit voor Azerbeidjan, als Etheopische (dat was ze) had ze niet mee mogen doen ![]() Lemaitre nu in 10.07 in de eerste halve finale. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En gewonnen! Volgens mij de eerste blanke honderdmeterwinnaar sinds Emmelmann in 1982.
Straks een samenvatting van deze dag op Nederland 3. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sintnikolaas zilver op de tienkamp
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat een toernooi van die kerel
Maar een paar punten onder de eerste plaats en onder het Nederlands record, netjes hoor.Die regie bij de 1500 meter was niet echt lekker trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Politiek24 is momenteel even veranderd naar Sport24, dus zolang er live atletiek is, wordt dat daar uitgezonden. Verder de samenvattingen 's avonds bij de NOS, maar die vind ik wat te kort.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geweldig van Sintniclaas. Echt mooi
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jolande Keizer gediskwalificeerd op het eerste onderdeel van de zevenkamp
![]() Tikte een horde om en raakte zo buiten haar baan. Ze maakt de zevenkamp wel af. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lamaitre pakt de dubbel
. WInt ook de 200 meter.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yvonne Hak gisteren zilver op de 800 meter met een PR, zelf niet gezien.
Zonet Arnoud Okken die 9 honderdste achter het brons eindigt. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frankrijk goud op de 4x100m. Daarbij dus de derde goude medaille voor Lemaitre.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
EK atletiek in Barcelona
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |