|
|
#251 |
|
Weer die smerige klootzak die wint. Wat een kneuzen team is Sky ook ga je op kop rijden en is die Boasson Haegen nergens te bekennen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Maar dat valt hem niet te verwijten, integendeel, het maakt het alleen maar extra knap.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Maar het maakt het er niet leuker op voor de kijker. Het is allemaal veel te voorspelbaar.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Van Contador zeggen dat zijn carriere nog moet beginnen, Herbert
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Een mooie ronde van Frankrijk
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Wat een sprint weer van Cavendish
Die vlakke etappes waren vaak saai, maar de sprints in deze Tour waren wel bijna allemaal mooi. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Ik vond het best een boeiende ronde ja
.
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Wat een macht
.Haha, die tweet van Gio Lippens zegt alles ja, dit was geen sprint, dit was een ontsnapping. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Ongelooflijk Cavendish
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Dat zou wel meer voor de hand liggen ja, dan zal ik wel niet goed opgelet hebben.
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Even geen teletekst enzo bij de hand. Heeft Cavendish nu ook de groene trui gepakt?
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Hij is 2de geworden, achter Pettachi.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
De beste sprinter heeft niet de groene trui en de beste klimmer niet de bollen. Gelukkig heeft de overall beste wel de gele trui.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
#269 |
|
De beste sprinter heeft ook gewonnen, gewoon een kwantitatieve meting. Klimmen ook, maar vind ik kwalijker, omdat de beste gewoon blijven zitten vanwege het keurslijf. Contador is in mijn achting gedaald na de ketting affaire, maar goed hij staat nog altijd erg hoor
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Die bolletjestrui moeten ze eigenlijk een best geldbedrag opzetten, zodat er nog meer om wordt gestreden.
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
Ik vind dat je voor de bergtrui de tijd moet waarnemen van onderaan elke grote klim en bovenop weer, dan weet je wie de beste klimmer is, maar dat is iets te lastig te realiseren. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Tja, wat is de beste sprinter. De groene trui is een puntentrui, geen massasprint trui.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
Waar heeft Schleck z'n tijd verloren? In de proloog, de ketting-etappe en de aflsluitende tijdrit en de 10 seconden op dat bergje van 3 km wat heel steil was?
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
In de proloog en in mindere mate de tijdrit van gisteren natuurlijk.
In de bergen waren Contador en Schleck gewoon aan elkaar gewaagd. Daar gaven ze elkaar weinig, zo niet niets, toe. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Opzich is het, net als een groene trui, een puntenklassement. Ik gok dat hooguit Schleck in de buurt kan komen qua klimtijden van Contador. Want vaak win je de gele trui omdat je in de bergen het verschil maakt, dan heeft 80% van de tijd de gele trui drager ook de bolletjestrui. Als je dan echt alles wil veranderen kan je een sprint trui maken, waarvoor je alleen punten krijgt bij de streep. En dan de bollentrui veranderen naar een aanvallerstrui waarvoor je bij tussensprints en op bergen punten krijgt? __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
Gesink wilde niet naar Boxmeer komen voor 10.000,- euro, toch jammer dat hij niet gaat voor die 2 uurtjes fietsen, had mij een leuk zakcentje geleken, verdient hij dan miljoenen bij de Rabo, nee toch? Misschien 5 of 6 ton, of schat ik nu te laag?
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Ik denk dat daar mensen tussen hebben gezeten, verhaal kwam wat gek over gister.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Gaat via de manager inderdaad. In dit geval Theo de Rooij.
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Dadelijk wel in Stiphout, net als Schleck en Contador!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Bij ons in de buurt (Wateringen) komt blijkbaar alleen Petacchi als 'grote naam'. Wel wat Nederlanders zoals Terpstra en Boom hoor, maar het valt toch wat tegen. Vorige jaren kwamen bijvoorbeeld Contador, Cancellara en Schleck nog
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tour de France #10
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |