|
|
#1 |
|
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maple Leafs gewoon 8 uit 4
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
En inmiddels staan ze er alweer heel anders voor.
Anywaaaayzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, heb eindelijk tickets voor Maple Leafs kunnen vinden voor een normale en officiele prijs. Dinsdag 7pm knallen tegen de Nashville Predators, wat een affiche
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veel plezier! Wilde zelf naar de Winter Classic maar die kaartjes zijn echt niet te betalen als je niet ingeloot bent.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nou dat hebben we gehad.
Eerst 0-3 achter, 4-1 achter en uiteindeljk 5-4 winnen (hoewel dat het al stond na de 2e periode, 3e alleen maar op de verdediging hehe). Ik denk dat ik dit wel de vetste sport vind die ik ken. Hockey, amazing ![]() ![]() Hockey en een squirrel, het beste van TO in één pic
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 17-11-10 om 06:47 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het is inderdaad een mooie sport, meeste van de spelers zijn ook redelijk down-to-earth, handtekening of foto kan er altijd wel vanaf, zelfs bij de grootste supersterren. Ze doen ook altijd veel aan fandagen en liefdadigheids werk in de steden / gebieden waar ze spelen
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niet vergeten, 1 januari is weer de Winter Classic. Deze keer tussen de Pittsburgh Penguins en de Washington Capitals, te volgen op ESPN America (en diverse streams natuurlijk) vanaf 19:00
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nogmaals reminder & update, vandaag 5pm Pacific, 2u NL tijd denk ik dan? (wedstrijd uitgesteld dus)
413 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja uitgesteld wegens regen tot 02:00
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Begint nu, voor de liefhebber
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Ja compleet idiote actie.
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Conference finals zijn inmiddels aan de 4e wedstrijd bezig. Ik kwam deze reclame doeken tegen van de Bruins, die tegen de Tampa Bay Lightning spelen
![]() ![]() __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat een vage finale dit jaar.
Eerst 2-0 voor de Canucks (0-1, 2-3) vervolgens komen de Bruins er met twee simpele overwinningen naast (0-4, 1-8). Canucks komen weer voor (0-1) en gisteren wint Boston weer simpel (2-5).Het thuisvoordeel speelt hier wel een doorslaggevende rol. Morgennacht de laatste wedstrijd, in Vancouver. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb echt niet met de sport maar ik vind die spanning wel geweldig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En vervolgens laten de Bruins Vancouver compleet kansloos in eigen huis: 4-0
![]() ![]() __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jammer ...
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooi, Canucks falen voor het zoveelste jaar op rij
![]() LU LU LU LU.....
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flinke rellen in Vancouver lees ik
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is trouwens wel de ultieme trofee, godver wat een ding
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Inderdaad, dat kunnen ze wel in Canada. Vorig jaar ook Montreal, toen waren er zelfs rellen toen die wonnen
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Blackhawks wonnen vorig jaar toch de Stanley Cup?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja maar in de eerste ronde en tweede ronde wonnen de Canadiens , toen waren er daar al rellen
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Niet helemaal NHL meer, maar wel tragisch:
Bij een vliegtuigcrash in Yaroslavl zijn enkele oud-NHL-spelers, waaronder Pavol Demitra (o.a. Blues, Senators, Wild, Canucks), Ruslan Salei (o.a. Ducks, Avalanche, Panthers en Red Wings) en Karlis Skrastins (o.a. Predators, Avalanche, Panthers en Stars) om het leven gekomen. Ook de staf kwam om. Daaronder onder meer Brad McCrimmon, vooral in de 80's actief als speler en laatste jaren assistent coach van de Red Wings. Alleen speler Alexander Galimov overleefde de crash, samen met een vliegtuigmedewerker. Laatst gewijzigd door Weebl; 07-09-11 om 20:59 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Galimov is overleden in het ziekenhuis trouwens, hij was voor meer 80% verbrand dus misschien is het maar beter ook.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
NHL #2 - Awards + Draft
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|