![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wimbledon 2010
Waar: Londen, Verenigd Koninkrijk Wanneer: 21 juni - 4 juli Prijzengeld: 12.500.000 pond (1 miljoen voor de winnaar) ![]() Titelverdedigers Roger Federer (mannenenkelspel) Serena Williams (vrouwenenkelspel) Nestor/Zimonjic (mannendubbel) Venus/Serena (vrouwendubbel) Knowles/Groenefeld (gemengd dubbel) Nederlanders Thiemo de Bakker 1e ronde: Santiago Giraldo (Colombia) ![]() Robin Haase 1e ronde: James Blake (VS) ![]() 1e ronde: Brendan Evans (GB): verloren met 6-3, 7-6, 6-3 ![]() Arantxa Rus 1e ronde: Chang Kai-chen (Tai) ![]() Websites: 2010 Wimbledon Championships Website - Official Site by IBM 2010 Wimbledon Championships - Wikipedia, the free encyclopedia 2010 Wimbledon Championships (schema mannenenkelspel) 2010 Wimbledon Championships (schema vrouwenenkelspel) Live op Net 5, Sporza (Een) en BBC Livestream Net 5: NET 5 - Wimbledon 2010 - 2010 - Home Laatst gewijzigd door Nico; 24 juni 2010 om 00:24 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
slechte OP. al dat publiek
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dit is pas #2
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een idioot
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Snoekduik
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mahut
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
, just
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat een historische wedstrijd...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
kut, kan de TT niet aanpassen.
En de OP is niet te quoten uit het vorige topic
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Helden zijn het.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
En dan morgen na 5 min klaar
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Beetje een anticlimax. Hoe laat beginnen ze morgen weer?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
13:30 geloof ik. Weet niet helemaal zeker
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zou jammer zijn, ik wil het wel graag zien.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
De derde partij op baan 18, na twee vrouwenpartijen. De eerste begint na 12 uur.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Oh my fucking god
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Woow
. 59-59.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooie opmerking ook van Mcenroe in de trant dat Thiemo maar 16-14 had gespeeld (maar dan wel leuk omschreven).
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een wedstrijd zeg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik hoop echt dat de wedstrijd op dezelfde manier verder gaat. Dus minimaal 10 extra games. Ergens wel jammer dat het niet vandaag afgelopen was, had wel willen zien hoe de spelers zouden reageren. Waarschijnlijk beiden neervallen en de komende 10 minuten niet meer opstaan
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
En die Mahut heeft ook al kwalificatie gespeeld:
__________________ A New Dawn |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ook echt op court 18 waar je geen hond zou verwachten. Helemaal afgeladen met volk.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Je staat wel in de geschiedenisboeken van Wimbledon.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
wat een helden
![]() vandaag zal er wel direct een break komen
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Winnaar tegen de Bakker he?
![]() Die kan op papier worden afgedaan als je die wedstrijd morgen plant
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zag hem langskomen op FOK
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
waar is z'n baard
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Haase speelt vandaag de derde wedstrijd van de dag op de centre court.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
-
|
Ik kan het helaas niet zien, omdat ik moet werken. Ik zal het dus opnemen en helemaal terug gaan kijken!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tegen eind van de middag lijkt me?
\ __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Joah, zoiets. Nieminen en Murray beginnen zo, daarna Wozniacki tegen Chang en dan dus Haase. Kan dus nog wel even duren, hangt er vanaf hoe lang die andere partijen duren.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik reken op 16:00-16:30
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die twee vrouwenpartijen op baan 18 zijn al klaar trouwens (6-2, 6-0 en 6-1, 6-1). Straks kan Isner - Mahut weer verder.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
oke dan
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoop dat de BBC 'm gaat uitzenden
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Begint zo, ze zijn bijna klaar met de warming-up. BBC1
![]() En het is er erg druk. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ace #100 voor Isner!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Net5 ook gewoon trouwens
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ook qua aces houden ze zich aardig in evenwicht
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik kijk
![]() 61-61
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
voor dit unieke moment laat ik het voetbal wel ff schieten..
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik gisteren ook al
62-61 nu.Isner loopt nu trouwens al net zo als gisteravond
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
En ook ace nummer 100 voor Mahut!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Daar gaan we weer!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dit blijft heroïsch.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Tennis] Wimbledon #2 MARATHONPARTIJ FTW
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|