![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Dick Norman op 7-6 7-6
Vorige wedstrijd wonnen ze met 3 tiebreaks, dus nu 5 op rij gewonnen
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Federer is na Wimbledon 3e.
Djokovic is hem met deze halve finale 20 punten voor. Het is sinds november 2003 dat Federer niet 1 of 2 stond. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Nadal
Ik hoop dat ie hard geveegd wordt |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Norman is door naar de halve finale
![]() Wat een enorme kans op een Grand Slam zege is dit zeg, het schema ligt open. |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Come on Tsonga. SLOOP die Schotse pisvlek.
__________________ *Al Yazmalim O+* History of Rap* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
2-1 in sets voor Nadal.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Wat een gruwelijke inschattingsfout van Wilfred op 5-5 in de tiebreak op eigen service.
Een fout die hem ook meteen de set kost.1-1. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Berdych - Djokovic
Murray - Nadal Vooral die laatste zal wel een klapper worden
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Zvonareva naar de finale.
Norman/Moodie 2-0 in sets achter, *4-2 voor in de 3e set. Laat dit de comeback maar zijn |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
2-2 in sets bij Dick
![]() Werkte een MP weg in de 4e set, brak daarna en serveerde het uit naar 7-5. |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Verloren, 6-3
![]() Moodie verloor z'n service |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Hup Nadal, normaal moeten die Engelsen ook niet van de Schotten hebben maar nee hoor nu zijn het opeens allemaal Britten
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Ik gun Berdych de titel het meest.
Wel fucked up dat Murray - Nadal tijdens het voetbal is... |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Een van de zeldzame keren dat ik vandaag voor Nadal ben.
Murray
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Berdych break voor in de 1e set
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
En de eerste set gaat op overtuigende wijze naar Berdych .
6-3. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Hij flikt het toch mooi, Berdych in de finale
En voor mij ook een van de zeldzame keren dat ik voor Nadal ben en ook dat gaat goed: 2-0 in sets inmiddels
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Exit Andy
![]() Gaat in 3 sets ten onder. |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Stond volgens mij zelfs met *4-3 voor in de derde set, maar werd twee keer op rij gebroken.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Serena heeft het vrouwentoernooi gewonnen. 6-3, 6-2 tegen Zvonareva in de finale.
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Er moet langzamerhand meer rivaliteit en strijd komen bij de dames. Het is alleen maar Williams, Williams, Williams. Er is niemand die over een langere periode goed tegenstand kan bieden. Clijsters en Henin zijn te wisselvallig, Sharapova is nergens, Kutzetsova is een net-niet-speelster, etc.
|
|
|
|
|
|
|
#274 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Veel animo voor de finale zo te zien.
1e set is inmiddels naar Rafa gegaan: 6-3. __________________ *Al Yazmalim O+* History of Rap* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
En de tweede set met 7-5.
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Zo slecht.
__________________ *Al Yazmalim O+* History of Rap* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#278 |
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
En afgelopen. 6-4 voor Nadal in de derde set.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Goed gedaan Nadal.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Ik vind het steeds minder jammer dat Federer verliest en Nadal wint. Vroeger was ik anti Nadal, maar nu kan ik van hem genieten.
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Hoe komt het?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
|
|
|
|
#284 |
|
Volgende week zal er voor het eerst in de historie van de ATP-ranglijst geen Amerikaan in de top-10 staan.
Roddick valt weg na zijn verlies in Washington tegen Simon. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Tennis] Wimbledon #2 MARATHONPARTIJ FTW
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |