![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het vechtsport-topic met
K-1 UFC ![]() en ander moois... ![]() Links K-1 Wiki Officiële website van de K-1 UFC Wiki Officiële website van de UFC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uitslag K1 Showtime Amsterdam Arena:
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=_oa0ccUSsNo
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Spoiler
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom gaan al die posts over Badr in spoiler
![]() Ik zwengel nu UFC 114 aan kijken of het wat is |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er is maar één persoon die Hari kan verslaan en dat is hijzelf.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zijn er hier ook nog mensen die denken aan een omkoopschandaaltje?
Hari liet Gerges alle hoeken van de ring zien en het gevecht was tot dat moment ook helemaal niet gemeen of onsportief. Ik kan me alleen (enigszins) voorstellen dat Hari zoiets doet omdat Gerges toch wat taaier was dan hij had verwacht en dat hij hierom gefrustreerd was. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gerges zat wel degelijk een aantal keren te provoceren bij Hari hoor, en aangezien hij het lontje een van een millimeter of 3 heeft....
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij verloor het K1 en nu verliest die zijn wereldtitel door een Bliksem ( moest hem maken Bliksem ) .... in zijn hoofd .
Ik weet het niet : bij de K1 vermoed ik geen vuil spel in de vorm van omkoping , maar gisteren was het heel raar en heb er helemaal geen goed gevoel bij . Zijn tegenstander was welliswaar taai , maar had geen schijn van kans en hij werd in alle hoeken van het ve... eh . ring geslagen . Er was maar 1 winnaar die toch verloor en terecht uiteraard , maar in dat hele bokswereld viert omkoping hoogtij . Ook in de Olympische Spelen zijn er genoeg voorbeelden van te vinden . maar ........ maar ga dat maar eens bewijzen . Misshien is Badahari gewoon en te veel straatvechter dat je er nooit uitkrijgt en dat is dan zijn nadeel , want in plaats herinnert te worden als 1 van de beste vechters wordt hij nu herinnert als een jongen die zijn kansen letterlijk wegschoptte en wegsloeg . Aan de andere kant : Die is allang miljonair en misschien interessert hem dat allemaal niets . Echt een totaal belachelijke actie gisteren en het heeft niets met sport te maken . |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alles begint er nu op te wijzen dat Badr de wedstrijd expres heeft verloren van mij mogen ze hem schorsen voor het leven
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat is je bron?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Waarom zou je anders zoiets achterlijks doen zeker als je na dit seizoen in de K1 wil gaan vechten, en de odds waren zeer gunstig want die stonden op 1-9. Tot nu toe is het alleen nog maar speculatie maar zuivere koffie is het sowieso niet.
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik hou het voorlopig op een waas voor z'n ogen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het is nog een dikke maand wachten maar ik kan nu al niet wachten op de awesome line up van UFC 117:
Main Card * Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva vs. United States Chael Sonnen * Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves * Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos * Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. United States Ricardo Almeida * Heavyweight bout: United States Roy Nelson vs. Brazil Junior Dos Santos Preliminary Card * Light Heavyweight bout: Brazil Thiago Silva vs. United States Tim Boetsch * Welterweight bout: United States Dustin Hazelett vs. United States Rick Story * Heavyweight bout: Netherlands Stefan Struve vs. United States Christian Morecraft * Welterweight bout: United States Johny Hendricks vs. United States Charlie Brenneman * Welterweight bout: United States Ben Saunders vs. United States Dennis Hallman * Light Heavyweight bout: United States Rodney Wallace vs. Bulgaria Stanislav Nedkov Fap fap fap __________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gisteren Strikeforce gekeken van zaterdag.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wat denken jullie van Lesnar tegen Carwin? Ik denk echt dat Carwin hem ko gaat slaan.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik hoop het. Sowieso wel een mooie card. Ben ook benieuwd naar DREAM 15 met oa Mousasi, manhoef en overeem.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Daar kijk ik ook wel naar uit ja.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ow, ik zie nu net dat Overeem niet gaat vechten en het onzeker is of hij ooit nog voor DREAM gaat vechten
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Okay, dan kijk ik er minder naar uit.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
UFC 117 is helemaal een mooie card tenzij A. Silva weer zo debiel gaat doen. Ben zeer benieuwd naar JDS vs Nelson.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik had liever JDS tegen Velasquez gezien en Nelson tegen Mir, maar dit is ook leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik denk dat Velasquez de winnaar van Lesnar/Carwin gaat krijgen.
En de winnaar van JDS vs Nelson wordt daarna de contender denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
UFC toch maar even aangezet
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
http://mmajunkie.com/news/19807/lesnar-vs-velasquez-up-next-for-ufc-title-dos-santos-vs-nelson-winner-on-deck.mma |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zou Cain niet te klein zijn om echt iets te kunnen doen? Ik heb eigenlijk meer vertrouwen in JDS.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ja, maar qua worstelen is Brock ook wel heel sterk. Ik denk dat een kickboxer met een goede conditie meer kans heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
With injured UFC light-heavyweight champ Mauricio "Shogun" Rua out until 2011, should an interim-title fight take place?
Yes No Heb ik iets gemist pol staat op mmajunkie.com __________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Strikeforce middleweight champion Jake Shields (25-4-1 MMA, 0-0 UFC) has signed with the Ultimate Fighting Championship, where he'll return to the welterweight division and fight Martin Kampmann (17-3 MMA, 8-2 UFC) at UFC 121.
Hopelijk snel tegen Silva __________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik zat de toekomstige UFC events te checken zie ik ineens Mark Hunt staan. Wat moeten ze daar nou weer mee.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
En het is altijd leuk om hem in een preliminary te zien. Maar zet hem dan tegenover een andere brawler. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik vond hem geweldig bij K-1, maar ik ben bang dat hij hier afgaat. Heeft ook al z'n laatste wedstrijden verloren als ik z'n wiki bekijk (wel tegen grote namen).
Laatst gewijzigd door Erwtensoep; 21 juli 2010 om 00:28 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
UFC on Versus was weer top!
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Jon Bones Jones
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik hoop echt dat Silva hem toch zo hard KO slaat hé. Wat een onzin loopt die kerel te lullen de afgelopen tijd..
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
![]()
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Vechtsport-topic #2: Zonder pakkende titel.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|