![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
De fightcard van 117 is ganz geil
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kan niet wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Enig idee iemand hoelaat nederlandse tijd het begint?
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Rond 4 uur vannacht.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Anderson Silva
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Silva heeft getraind met Steven Seagal hahah. Mss is dat wel z'n geheime strategie
![]() __________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Eindelijk weer de ouderwetse Silva gezien!
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Dan heb je toch een heel ander gevecht gezien dan mij. Bovendien was die submission van werkelijke klasse.
Laatst gewijzigd door LitmanenAFCA; 9 augustus 2010 om 16:41 __________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#60 |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Het was wel een geweldig evenement. Die KO van Struve was ook briljant.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Struve moet wel leren defenden, anders is t over 2 jaar al een chuck
. Wel geniaal hoe blij hij was. Fitchzzzzzzzzz gaat waarschijnlijk niet eens een shot krijgen. Shields is next in line als hij van kampmann wint. Big country, respect voor hem. Mooie sub van hughes. Vond het een mooi event.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Fitch-Alves was de enige saaie ja, maar dat weet je van te voren.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Jup. Zou leuk zijn als kos van gsp wint en dan eventueel tegen fitchzzzz moet.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Niemand wint van GSP
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Alle partijen van GSP zijn moeilijk saai.
|
|
|
|
|
|
#69 | ||
![]()
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|||
|
|
|
|
|
#70 | |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hier nog de partij die JdS verloren had, mooie submission. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
||
|
|
|
|
|
#73 | |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ik hoop echt dat JDS wint van Brock (ervan uitgaande dat hij wint). Sympathieke kerel buiten de ring maar een beest erbinnen
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ik zie JdS weinig kans maken tegen Brock of Cain. Of hij moet ineens een hele goede takedown defence krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
![]() Ik zie hem zeker kans maken. Brock was al bijna klaar tegen Carwin en JDS heeft als voordeel op Carwin dat hij na de eerste ronde nog verder kan. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Is in zijn 6 gevechten nog geen enkele keer een vechter met een worstelbasis tegen gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Nelson heeft toch wel een redelijke takedown normaliter?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Volgens mij hoorde ik Joe Rogan afgelopen zaterdag nog zeggen dat Nelson wél een aardige takedown had. En wat mij van hem bijstaat is dat ook wel zo..
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Mwa, hij heeft wel een takedown maar bij lange na niet een die in de buurt komt van Lesnar of Cain. Als hij een takedown heeft dan doet hij dat meestal via een judo trip en nooit via een doubleleg.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Net pas 117 gezien. Die lip van Struve
Damn
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Barnett heeft ook een contract met Strikeforce getekend. De HW divisie wordt daar steeds sterker.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Barnett
![]() Wat een debiel is dat zeg. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Morgen begint ook The Ultimate Fighter SE12: Team GSP vs. Team Koscheck.
Tenminste, dat meldt wikipedia.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ufc 123 met rampage vs machida en hughes vs penn III
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Belfort vs okami
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Hmm niet echt spectaculair.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Easy win voor Machida en Hughes.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Denk niet dat Machida hier veel moeite mee gaat hebben bovendien is Rampage echt geen top contender meer op LHW
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
-Soepie had het al gepost-
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Het was nogal een big deal geweest als Sonnen de nieuwe kampioen was geworden.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Vechtsport-topic #2: Zonder pakkende titel.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|