![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Deelnemende teams
http://www.iihf.com/channels10/iihf-world-championship-wc10/home/tournament/game-schedule.html Ik ga er vanuit dat de meeste wedstrijden door de Duitse TV worden uitgezonden. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb overigens kaarten voor de wedstrijd USA - GER op 10 mei in Keulen. 19 eurotjes. Qua reistijd best goed te doen, nog geen 2 uur.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jammer dat de meeste toppers niet mee doen, die zitten nog in de playoffs. Was vorig seizoen ook, tijdens Pens-Caps stonden er 5 Russen te spelen die makkelijk beter waren dan elke andere tijdens het WK
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Is ook achterlijk gepland vind ik. Had toch nog best na het NHL season gekund
?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Naja dan wordt het ergens in juli dan komen de meeste nog niet omdat ze dan vakantie aan het vieren zijn
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Maakt ook niet uit eigenlijk, doen alsnog best wat NHL spelers mee...
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hopelijk is dit een beetje te volgen dan.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoezo niet?
![]() Qua tijden ofzo? __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja nou bijvoorbeeld. Voetbal gaat sowieso voor dus moet het er ergens tussen passen
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hehe jah naja de openingswedstrijd moet wel lukken
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gisteren geweest dus. USA verloor van Denemarken, behoorlijk verrassend. Maar wat een mooi stadion
![]() Zal straks nog effe een pic van onze positie posten, echt geweldig zo vlak achter de goal
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jammer dat nergens op tv is, tenminste niet op zenders die ik kan ontvangen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
www.atdhe.net heeft best wel veel streams. Gisterenavond nog stuk van Zweden gezien.
Verder is het op de Duitse zender Sport1 (EINZ), dat kan ik ook niet ontvangen, maar schotelaars wel. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar via streams zie je de puck zo moeilijk
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klopt, moet je een beetje gissen. Als je vaker ijshockey kijkt weet je uit ervaring wel waar hij zich moet bevinden.
Ik stond er trouwens versteld van hoe hard het wel niet gaat met zo'n puck. Wij stonden recht achter de goal, maar die schoten komen echt met enorme vaart op die goalie af zeg
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geniale wedstrijd gisteren tussen Rusland en Canada, de twee aartsrivalen. Penaltyminutes 47-30 voor Canada. Eindstand 5-2 voor Rusland. Was puur genieten voor de ijshockeyliefhebber.
Rusland heeft ook alle paradepaardjes van stal gehaald overigens, iets wat Canada niet is gelukt. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Canada heeft Crosby nota bene voor de 2e ronde nog gevraagd
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Cesko do toho!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ben bang dat Rusland dit wel gewoon gaat winnen Aanvoerder.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vond hem trouwens gisteren matig.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Malkin zit op 8.7m , net als Crosby overigens. Die is alleen wel 3x beter
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Precies, en 3x belangrijker
![]() Maareh, het ging hier over het WK. Morgen de halve finales. Uit mijn hoofd. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tsjechie scoort de 2-2 vlak voor het verstrijken van de bel. Nu d'r op en d'r over!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zweden mist de eerste penalty shoot-out.
![]() En Tsjechie wint met 3-1 in de penalty shoot-out! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat waren die Russen weer treurig gisteren. Die gaan echt nooit wat winnen als al die toppers uit de andere landen mee gaan doen, helemaal niet tegen Amerika of Canada. Echt wat een hoop falers bij elkaar zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gisteren was inderdaad drama. Toch denk ik dat ze eenvoudig van Tsjechië winnen. Maar als de echte toppers bij de concurrentie gaan meedoen gaan ze voor de bijl ja.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tsjechie heeft al veel geluk gehad dit toernooi. Maar laten we hopen op een stunt.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zou leuk zijn voor Jagr op z'n ouwe dag, maar ik denk dat z'n nieuwe contract in de KHL ook wel veel goed maakt als de Russen toch gaan winnen
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
The fuck 1-0 Tsjechie binnen een minuut?!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tjechen 94,8% powerplay in het toernooi
??!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lekker counteren nu die Tjechen
![]() Zwaar onder druk sinds de 0-1. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Waarom werd die gol afgekeurd?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tsjechië op 2-0
![]() Omfg Rusland failt keihard zeg. Ze worden afgestraft in effectiviteit. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
2-1 Uitslag. Tsjechië wereldkampioen
![]() Ik zat er volledig naast met mn voorspelling. Aanvoerder zuip ze!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik ben lam nu.
Was erg gezellig met allemaal Tsjechen om me heen. De goal van Rusland werd terecht afgekeurd. De 2-0 van Tsjechie was ook terecht, maar Rusland was wanhopig. De 1-0 was echt snel, maar dat gat wat de goalie toeliet, dat mag nooit gebeuren. Die 2-1 van Rusland kan ik me amper meer herinneren. Man, oh man, heerlijke avond gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banned
|
Er is sprake van een WK in aug/Sep, dan zouden alle sterren mee kunnen doen, maar zelf denk ik van niet
Nog even over de Nederlandse competitie. De kans is best groot dat Herentals en Turnhout en misschien Leuven volgend jaar mee doen aan de eredivisie. Als de clubs een team op de been kunnen brengen dat mee kan doen ben ik wel voor, lijkt me prima om een competitie te hebben met een paar Belgische ploegen. Als ze de internationals en de imports die al lang in Belgie spelen verdelen over 2 of 3 ploegen en aanvullen met 5 goede imports dan heb je volgens mij een vrij redelijk team. Voor het Belgisch team lijkt het me goed omdat die spelers dan op een hoger niveau spelen en hopelijk kunnen ze dan een keer promoveren Misschien kunnen ze zelfs wel een paar Canadezen charteren met een Belgisch paspoort zodat die per 2013 meekunnen doen met het Belgisch team |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WK IJshockey in Gelsenkirchen, Mannheim en Keulen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|