![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
It giet nog lang niet oan maar de eerste kriebels zijn er al wel en als Henk Angenent de route gaat verkennen is dat niet voor niks natuurlijk.
Angenent doet trouwens niet mee, alleen als ploegleider, dus er komt een nieuwe winnaar, dat is zeker. De Elfstedentocht is heel lastig te voorspellen omat de omstandigheden zo bijzonder zijn. Wie zijn de kanshebbers, wie tip jij als winnaar? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik tip 16 januari!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sja ik heb me er niet heel erg in verdiept, maar word er al gesproken over ijstransplantaties?? haha. Feit is dat als ie komt ik toch zeker de wekker ga zetten en ga kijken...
Ben benieuwd, hoewel ik ook vermoed dat je anno 2010 van die verklede clowns gaat krijgen op de schaats, van die "als ik maar in beeld ben geweest" types. __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Doe maar een week later ofzo |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slotje dan maar?
Wat een pessimisme opeens weer __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
De gemalen draaien nog. Dat is natuurlijk funest he.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maar het gaat de komende dagen overdag wel een beetje dooien, dus....
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het heeft hier (in het oosten van Friesland) vandaag al behoorlijk gedooid. Er ligt ook nog bijna geen ijs, maar vooral nog veel sneeuw.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
16 februari?
Het vriest alweer aardig en de verwachting is dat dit nog zeker een kleine week blijft aanhouden. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee hopelijk na de carnaval
|
|
|