|
|
#1 |
|
De internationale atletiekfederatie
IAAF heeft de namen van de vijf atleten bekendgemaakt,die in aanmerking komen voor de titel 'atleet van het jaar'. De Jamaicaanse sprinter Usain Bolt,die een jaar na zijn olympische triomftocht in Berlijn drie wereldtitels veroverde, neemt het op tegen de Keniaan Kenenisa Bekele (WK-goud 5.000 en 10.000 m),de Noorse speerwerper Andreas Thorkildsen, de Australische polsstokhoogspringer Steve Hooker en de Amerikaanse sprinter Tyson Gay. De kandidaten voor de titel bij de vrouwen maakt de IAAF dinsdag bekend.De winnaars worden op 22 november tijdens een gala in Monaco gehuldigd. Ze kunnen natuurlijk Usain Bolt nu al aanwijzen.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bolt gaat het zeker worden. Wat een atleet is dat ongelooflijk.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ik probeer een grap te maken over het feit dat de genomineerden Gay en Hooker heten, maar ik kan niet op iets leuk komen. Iemand die wel een leuke woordgrap kan maken?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bolt of course
![]() Bij de vrouwen een keer niet Isinbajeva, die faalde in Berlijn. Ben benieuwd wie het wel wordt |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee hoor
![]() Dat dateert al uit 2003. In Peking faalde ze, je kent vast nog wel het beeld dat ze kramp kreeg. Verder vooral op de sukkel de laatste tijd met verschillende blessures en vorige week de marathon van New York haar comeback. Ging lang mee maar moest afhaken bij de toppers. Werd uiteindelijk vierde. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Doe trouwens Caster Semenya maar
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lekker wijf zeker ?
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() ![]() ![]() Heerlijk ja
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Shit nu herken ik de naam.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ok bij de vrouwen de volgende namen:
- Sanya Richards (400m) - Anita Wlodarcyk (Kogelslingeren) - Blanka Vlasic (Hoogspringen) - Valerie Vili (Kogelstoten) - Jelena Isinbajeva (Polsstokhoogspringen) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kogelslingeren en polstokhoogspringen.
![]() Wat stelt dat nou voor bij de vrouwen ?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
Blanka
|
|
|