![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() WBA WORLD HEAVYWEIGHT TITLE: David Haye v Nikolay Valuev Venue: Nuremberg Arena Date: Saturday, 7 November (Fight expected to begin about 2130 GMT) Valuev, 36 jaar, 144 kilo, 213cm hoog. Haye, 29 jaar, 100 kilo, 186cm hoog. David Haye was altijd een cruiserweight, en hij is overstapt naar de heavyweights. Dit wordt pas z'n 3e partij in deze klasse. In z'n profcarriere heeft hij van z'n 23 partijen maar één keer verloren. Valuev heeft in 51 partijen maar één keer verloren. Vorig jaar won hij na 12 rondes en een jurybeslising van Evander Holyfield. Haye wil het niet op de jury aan laten komen, hij heeft iedereen belooft dat hij als eerste Valuev horizontaal op het canvas zal krijgen. Mocht hij winnen dan zal hij direct de Klitschko-broertjes uitdagen die bij de andere bonden de heavyweight-titels in bezit hebben. Don King geeft David Haye absoluut geen kansen en voorspelt een vroege knock-out door Valuev. Valuev heeft waarschijnlijk het plan om furieus te beginnen aan de partij omdat hij pissig is om teksten die Haye de laatste tijd heeft laten horen zoals deze: "Now I want to become the undisputed world heavyweight champion - and I'm not going to let this hairy, big, ugly lug get in my way." Waar te zien op TV? Ik hoop op de ARD of ZDF want anders moeten we het missen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
HAHAHA TYFUSSSSSSSSSSSSS wat een reus!
2.13, 144 kilo, en dan zo dat biertje adten! Die neger is kansloos. Hij krijgt dat biertje nooit op joh. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat shirt van die neger.
![]() Ik kan me echt niet voorstellen hoe dit een eerlijke strijd moet zijn. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
Holyfield is zo goed, dat hij ook op die leeftijd nog beter dan de meeste is. Soort Jordan in z'n laatste jaar. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vanavond om 22.15u bij de ARD te zien.
Op Eurosport is het om 22.00u Fight Club, maar ik betwijfel of ze live bij deze partij zullen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vet! dit moet ik zeker kijken
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat vorige gevecht had Holyfield inderdaad moeten winnen. Schande was dat!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rALFtiEvOlA[/youtube]
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jezus, wat een reus
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W9PJNKAbohk[/youtube]
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=40yJ4rZL3zw[/youtube]
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
KICK`
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
En hoe is het afgelopen
?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Hayes wint op punten.
Weinig spektakel, ging gelijk op. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bijna ging de reus neer in ronde 12, scheelde weinig. Haye raakte trouwens in ronde 3 geblesseerd aan z'n rechterhand na een rake klap op het hoofd van Valuev. Kneuzing of misschien zelfs wel gebroken, hoorde ik.
Weinig spektakel idd, maargoed wat wil je met een bokser als Valuev. Blij dat die verloren heeft. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zaadpot
.Op naar 12-12. V. Klitschko tegen de nog onverslagen Kevin Johnson. Dr. Iron Fist .
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb het net gezien, met Engels commentaar. Was wel leuk om te zien hoe Haye het aanpakte en jammer dat hij geblesseerd aan zijn hand raakte. De tactiek was wel interessant.
Wel mooi dat die Valuev nu pleite is. Dat maakt het wrs ook wel aantrekkelijker Staat er nog iets op het spel bij die pot op 12-12? Haye wilde die broers ook uitdagen ofzo, zegtie in dat filmpje boven __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Verschil tussen WBA en WBC?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
WBO, IBF, IBO (Wladimir Klitschko), WBC (Vitali Klitschko) en WBA (Haye) zijn de 5 boksorganisaties die toernooien doen.
Geen idee waarom er 5 zijn. Ben benieuwd of Wladimir ooit tegen Vitali gaat vechten voor de WBC titel. Is er eigenlijk een speler die ooit alle 5 titels in handen heeft gehad? Edit: Van wiki: A boxer who holds WBA title is considered by the organization as regular champion. If that champion manages to include a title of a similar weight class which is from another organization (WBC, IBF or WBO) or vice-versa, he/she will be promoted to super champion. In this, their regular title becomes vacant for other WBA-ranked boxers to fight for. Ik begrijp het ook niet helemaal. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Iemand enig idee welk van de 5 organisaties de meest prestigieuze is?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
WBC is het populairst dacht ik, alleen is er daar nog al eens gezeik omdat promoter Don King daar te veel invloed zou hebben. Dit topic kan trouwens wel het centrale bokstopic worden, vind ik. Even de TT laten aanpassen.. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Weet iemand nog wie de tegenstander was van Tyson in een vrij grote titelstrijd en dat ie um na 12 seconde al neer sloeg?
Probeerde wat youtube filmpjes te vinden, maar dat gaat wat lastig. .
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=000474&cat=boxer daar zou die partij dan ergens tussen moeten staan. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
Het gevecht was trouwens in Manchester, dus iedereen was al op de hand van Haye maar dat werd nog erger toen door de speaker gezegd werd waar John Ruiz nou precies vandaan kwam. Chelsea, Massachusetts, USA. Kon niks goeds meer doen bij het publiek. ![]() Later dit jaar komt er waarschijnlijk een gevecht tussen Haye en een Klitschko. De broers gooien binnenkort een muntje op wie van de twee dat zal worden. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
http://nos.nl/video/157273-1973-lubbersali.html
Mooie oude beelden van de 11e en 12e ronde van Lubbers tegen Ali. Ze zijn al helemaal gesloopt. En Ali houd er een vreemde techniek op na soms, moet ik zeggen |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
2 juli in Hamburg, Wladimir Klitschko vs. David Haye.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik kan niet wachten, hopen dat de dokter hem he-le-maal lens slaat.
Klitschko .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hoe laat?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
22.00u, maar het zal wel iets later beginnen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ben trouwens voor Haye, vond die Klitschko maar een dooie tijdens de persco. Denk wel dat Haye horizontaal gaat..
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
"Nigger, please"... __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
PRACHTIG filmpje.. Klitschko verplettert hem echt verbaal.. "A wannabe celebrity" __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Al is het wel een sukkeltje
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Haye is gewoon een kneus die zelfs zuigt als ie iemand probeert te beledigen.. Klitschko deed dat echt in stijl. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ga vanavond ook maar eens kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
*Popcorn in de magnetron popt*
Lang genoeg gewacht. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Iemand een goeie stream
.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vooruit, ik kijk het ook maar. Hoewel ik boksen over het algemeen niet zo heel boeiend vind.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zien jullie nu ook dat super lichtgewicht gevecht?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Op RTL 7 niet. Daar zitten Tan en Bonjasky o.a.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wow, boksen op tv, dat is echt lang geleden
![]() Laatste keer dat ik dat gezien was inderdaad tijdens de OS met Vanderlijde. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik heb geloof ik nog nooit een live wedstrij boksen gekeken. Nu maar eens een poging wagen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Centraal] Boksen #1 - "Let's get ready to rumble!"
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |