Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Sport
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 03-07-11, 01:27 Standaard   #151

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
[...]
Titelgevechten kijk ik meestal wel, zeker heavyweight-gevechten. Via myp2p kan je bijna altijd wel een stream vinden. Mike Tyson was voor mij de reden om te gaan kijken, .
Van Mike Tyson valt er nog veel te genieten op het witte doek, vooral zijn zang is goed te doen

Ik ben sowieso meer boks fan dan MMA, misschien ook dit soort wedstrijden via streampjes gaan volgen. Wordt het boks topic weer een beetje een nieuw leven ingeblazen
Huniddity is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 03-07-11, 01:45 Standaard   #152

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Haye is ook niet echt een heavyweight, vandaar dat ie vandaag ook op elk gebied geklopt werd.
Inderdaad, dat werd vandaag wel duidelijk ja. Het zou ook eigenlijk te bizar zijn geweest dat een cruiserweight in de heavyweightdivisie zou gaan heersen.
Maargoed, wel leuk dat hij het geprobeerd heeft, het gaf de volledig ingekakte heavyweightdivisie weer eventjes een buzz. Nu kan het weer voor terug in z'n comateuze toestand..

Nu maar (hoogstwaarschijnlijk vergeefs) wachten op de partij Mayweather Jr. - Pacquiao, dat zou ECHT de wedstrijd van de eeuw zijn.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 04-07-11, 00:20 emo   #153
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Haye wil een rematch...
"Als hij me al niet knock-out kan slaan op één been, hoe dan als ik wel fit ben", citeert de BBC.

Gast, houd je bek. De enige reden dat je niet KO ging is omdat je 12 rondes te bang en te laf was om aan te vallen en Klitschko daarom weinig risico hoefde te nemen.
Als ie er echt voor gaat Haye en dus risico's gaat nemen, ligt ie volgens mij echt in 2 rondes plat.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 04-07-11, 03:42 big smile   #154
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Haye wil een rematch...
"Als hij me al niet knock-out kan slaan op één been, hoe dan als ik wel fit ben", citeert de BBC.

Gast, houd je bek. De enige reden dat je niet KO ging is omdat je 12 rondes te bang en te laf was om aan te vallen en Klitschko daarom weinig risico hoefde te nemen.
Als ie er echt voor gaat Haye en dus risico's gaat nemen, ligt ie volgens mij echt in 2 rondes plat.
Dan had Klitschko dat moeten doen, dan was het veel leuker geweest

Wat niet wegneemt dat Haye gewoon z'n bek moet houden als ie verliest.

Oud 19-09-11, 01:06 arrow   #155
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

HBO Boxing: Star Power - Mayweather vs Ortiz - Ending Moments and Post-Fight Interview - YouTube

Beetje jammer deze actie van Mayweather. Om van te kotsen, eigenlijk.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 19-09-11, 12:15 Standaard   #156

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb het gezien, maar was die scheidsrechter ook mee bezig? Die keek niet eens naar de boxers en telde gewoon af.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Sport

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site