|
|
#1 |
|
Nog meer skaters hier?
[img]http://api.ning.com/files/yiYpQbmlvyz2zv1YFA6RTYeGGlvL7W-VZZ3fyo5ZBn8JPFoD1eu6jDKbusURww*IcomUpY00-vpL9*kpbRT5kSj-2LuEWIX8/rodney_mullen.jpg[/img] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veel geinteresseerden
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
kutkick
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klopt.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Brandweer op een skateboard
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Een brandweerwagen is toch een stuk sneller
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Skateboarden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|