|
|
#151 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#152 | |
|
||
|
|
|
|
|
#153 | |
|
||
|
|
|
|
|
#154 | |
|
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Italiaantjes
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ik heb ook wel eens gelezen hoe vroeg die Italiaanse renners al met doping in aanraking komen. In de hoogtijdagen van het EPO-tijdperk waren de junioren gewoon de proefkonijnen voor de profs...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#157 | ||
1996 Bjarne Riis (betrapt op doping) 1997 Jan Ullrich (betrapt op doping) 1998 Marco Pantani (betrapt op doping) 1999 Lance Armstrong 2000 Lance Armstrong 2001 Lance Armstrong 2002 Lance Armstrong 2003 Lance Armstrong 2004 Lance Armstrong 2005 Lance Armstrong 2006 Landis (betrapt op doping) -> Óscar Pereiro Sio (betrapt op doping, vrijgesproken) 2007 Alberto Contador (betrapt op doping) 2008 Carlos Sastre 2009 Alberto Contador (betrapt op doping) 2010 Alberto Contador (betrapt op doping) __________________ A New Dawn |
|||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Tuurlijk heeft Armstrong ook gebruikt. Iedereen doet/deed het. Misschien dat het nu wat rustiger is maar nog genoeg toppers die er ook aan zitten.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Je kan het je bijna niet voorstellen dat Armstrong het allemaal op eigen kracht gedaan heeft, maar totdat het tegendeel bewezen is, blijft hij wmb onschuldig. Dat is de gang van zaken in een rechtsstaat. |
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
Hincapie gaf het ook min of meer toe las ik net, dat is zijn beste vriend zo'n beetje.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#161 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#162 | |
En helaas heb ik niet zoveel vertrouwen in de wielersport dat mensen eerst betrapt moeten worden voordat je kan zeggen dat ze onder de dope staan/stonden. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Overigens is zo'n beetje iedereen op doping betrapt die onder Lefevre reed behalve Armstrong.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Juist en 1+1 is nog altijd 2.
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
||
|
|
|
|
|
#167 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Bizar verhaal, waarom geef je dan überhaupt een interview?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Vaag verhaal hoor
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hij vertelt ook nog dat Armstrong mocht hij hebben gebruikt eigenlijk op clementie mag rekenen, want hij heeft zoveel voor de ziekte kanker gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Wel geen doping dus?
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Ik geloof van Heeswijk niet, hij is gewoon uit de school geklapt en zit nu met de gebakken peertjes.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Dat denk ik ook, NUSport verzint zo'n verhaal niet.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Nee en dan ook nog aangifte doen van diefstal. Waarom zou je als zo'n blad een valse aangifte doen?
Schijnbaar heeft ie op L1 een ontkennend interview gegeven dat volgens Fokkers niet overtuigend was; ik krijg echter het filmpje niet aan de praat. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Trouwens, hij stelt ook dat al z'n uitspraken op band staan. Nou kom dan op met die band?
Of zou hij daarmee die bewuste diskette bedoelen die hij in de prullenbak heeft gemieterd
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Een beetje dom hoe hij het aanpakt: of je bekent of je bekent niet. Ikzelf zou het nooit hebben toegegeven als ik Van Heeswijk was, aangezien zeker in die tijd 90 procent van de profs aan dat spul zat. Mensen zien je als een mindere renner als je bekent, terwijl je niet een ergere valsspeler was dan de rest van het peloton. Dan beter zoals Boogerd, die zegt altijd dat ie in zijn ogen nooit verkeerde spullen heeft gebruikt of iets dergelijks.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Hij had het er ook bij kunnen houden dat het alleen in het begin van z'n carrière was, dan was dit gedoe ook niet geweest.
"Iedereen zat toen aan de dope" had ie kunnen zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Probleem is dat hij nou de hele UsPostal ploeg benadeelt aldus hem.
Omdat UsPostal een overheidsbedrijf is, wordt de heel zaak onderzocht en kunnen ze vervolgd worden voor dopinggebruik. Daar kwam hij waarschijnlijk te laat achter en heeft toen de band maar in de prullenbak gegooid. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Die hele US Postal-boel staat toch al op instorten.
|
|
|
|
|
|
|
#181 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#182 | |
|
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Ik denk dat zijn advocaat hem gezegd heeft dat het een kansloze zaak is en dat hij er beter vanaf kan zien.
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
||
|
|
|
|
|
#186 |
Victor Conte, spilfiguur in het Balco-dopingschandaal uit 2004, heeft wild om zich heen geschopt. Hij stelde dat de beste 100m-lopers in 2000 allemaal steroïden namen. En in een adem haalde hij ook nog Usain Bolt en Lance Armstrong door de gehaktmolen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Ietjes ander artikel:
ROME — Former doping guru Victor Conte has pointed the finger of suspicion at world and Olympic champion Usain Bolt of Jamaica in an interview in which he also claims that all eight 100 metre finalists at the Sydney Olympics were cheats. Dat laatste is natuurlijk waar. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Contador alsnog twee jaar geschorst, Tourzege 2010 naar Schleck
door Jules Seegers SPORT Alberto Contador is door het sporttribunaal CAS alsnog geschorst voor een positieve dopingtest in juni 2010. Tijdens de Tour de France, die hij uiteindelijk won, werd een miniem spoor van de verboden spierversterker clenbuterol in zijn bloed gevonden. |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Tof zeg dat Scarponi de Giro van 2011 in de schoot geworpen krijgt. Echt een toonbeeld van clean wielrennen
![]() ![]() Sowieso slaat het nergens op aangezien Contador een groot deel van het koersverloop heeft beïnvloed. Wat toen al werd gezegd en wat nu nog steeds geldt: had hem dan niet laten starten. Dit slaat nergens op. Als Contador daar niet mee had gedaan, was de koers heel anders verlopen. |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Het enige pluspunt is dat er na 1,5 jaar geneuzel eindelijk eens duidelijkheid is.
Stomme treuzelaars ook , zo'n uitspraak moet binnen een paar maanden op tafel liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Als je in het geval van een lichaamsvreemde stof gewoon op de lijn gaat van "dit mag je niet in je lijf hebben en zorg maar dat je het er niet in krijgt", zoals ze nu ook gedaan hebben, vermijd je al het gedoe en kun je in principe veel sneller recht spreken. Atleten zijn dan namelijk zelf verantwoordelijk voor wat ze wel en niet eten.
Dit gedraai en gedoe helpt niemand namelijk iets. Je kunt namelijk nooit uitzoeken of iets in vervuild vlees of iets dergelijks heeft gezeten als dopinginstantie. Dus wat mij betreft gewoon gelijk schorsen tenzij de sporter onomstotelijk (!!) kan aantonen dat het een vervuild iets was. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
De Franse politie heeft de woning van
wielrenster Jeannie Longo doorzocht en haar echtgenoot gearresteerd.Hij wordt ervan verdacht epo te hebben gekocht. Volgens de Franse krant l'Equipe heeft de politie vastgesteld dat Longo's man onder meer in 2011 epo aanschafte,kort voor Longo,13-voudig wereldkampioene en 3-voudig winnares van de Tour Feminin, deel zou nemen aan de NK tijdrijden. In september dreigde de toen 52-jarige Longo geschorst te worden,omdat ze bij het opgeven van haar whereabouts drie keer in de fout was gegaan.De Franse wielerfederatie FFC sprak haar na een disciplinaire zitting in november vrij, zonder de beweegredenen te noemen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
||
|
|
|
|
|
#194 |
|
Weer die Spanjaarden...
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Denis Galimzjanov is de volgende...
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Idioot
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Sukkels als je nu nog doping gebruikt. Zoveel controles, slechts kwestie van tijd voor je gepakt wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Dat weet je niet, voor 'tzelfde geld lopen er nog duizenden sporters rond die ook aan de doping zitten en nooit gepakt zijn.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het dopingtopic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |