![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Justitie heeft werkstraffen geëist
tegen twee waterpolospeelsters die een tegenstandster vorig jaar lange tijd onder water hielden.Volgens het OM zijn ze schuldig aan poging tot doodslag. Het slachtoffer werd tijdens een wedstrijd in Neede aangevallen door de twee zussen nadat ze een doelpunt had gemaakt.De speelster,die moest worden bevrijd door teamleden,liep een posttraumatische stress-stoornis op. Tegen de oudste zus (22) is 4 maanden voorwaardelijke celstraf geëist,plus 240 uur werkstraf.Haar 16-jarige zusje hoorde een eis van 180 uur werkstraf en 10 maanden voorwaardelijke celstraf.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
borne woont dan ook alleen tuig
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
ik vind de straffen wat laag.....
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kheb er ook nog 2 weken aan gedaan op een blauwe maandag. Zat op wedstrijdzwemmen en wilde eens wat anders
![]() Niks voor mij dat waterpolo. Lomp slaan en hopen dat je die bal op goal kunt gooien
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die 2 behoren trouwens tot de bekendste Tokkiefamilie van Borne.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Dan snap je er dus helemaal niks van. Ik speel al 9 jaar waterpolo en herken dit totaal niet. Het is een heel zware sport met veel fysiek, maar zelden gemeen. Blessures komen ook amper voor bij waterpolo. Als je niet tegen duels kunt, echte duels, dan moet men maar gaan badmintonnen oid. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Whehe.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Je gaat waterpoloën als je rugby te grof vindt.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|