![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Banned
|
Zo liggen de verhoudingen ongeveer
1: Den Haag 2: Tilburg, Eindhoven, Nijmegen 3: Geleen, Heerenveen 4: Groningen, Amsterdam Groningen heeft overigens 2 Nederlandse Canadezen gehaald, hopelijk blijven ze 2 jaar en heeft Nederland in 2012 er weer 2 goede spelers bij |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooie verhouding toch?
Ik ben nog uit de tijd van gestaakte of afgelaste 1e divisie ijshockeywedstrijden tussen Den Haag & Den Bosch....
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vraag me af of er ooit een deel 2 komt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Toevallig had ik het gisteren in de kroeg over 'ijshockey' (voor het eerst in m'n leven overigens) en een vriend heeft een half jaar in Canada gestudeerd en vertelde dat je daar tijdens een wedstrijd een 'punch break' hebt oid.
Dat houdt in dat de wedstrijd wordt stilgelegd, en twee ijshockeyers met elkaar gaan knokken, net zolang tot er eentje op het ijs ligt. Ik had hier echt nog nooit van gehoord.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Laatst nog naar de supercup geweest, best een aardige wedstrijd voor een leek. Den Haag won volgens mij met 5-4 van Nijmegen. Er mag alleen wel wat meer geknokt worden.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik had nog nooit gehoord van een IJshockeywedstrijd die wegens "mist" werd afgelast, maar gisteravond in Nederland dus een feit
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Dit is overigens mijn eerste jaar zonder seizoenkaart bij Nijmegen. En zo te lezen hoef ik daar niet bepaald rouwig om te zijn.
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lekker Eaters
![]() 0-4 in Eindhoven weggeven Eindstand 6-4
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat is wel knap ja
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
O, jongens. Wat doet Amsterdam het weer slecht dit seizoen.
Jammer om zo de teloorgang van een eens zo machtig ijshockeybolwerk te zien. Hopelijk komen zij ook eens terug van alle tegenslagen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nijmegen is verplaatst naar zaterdag zie ik net. Wat is dat nou weer voor een onzin? Had wel weer zin om een wedstrijdje mee te pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Iemand die deze move kan nadoen?
http://www.dumpert.nl/mediabase/667171/f748b951/ronaldinho_van_het_ijshockey.html |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
En toen kregen we er twee Belgische clubs bij.
Of dat nu zo een toevoeging is. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ijshockeyeredivisie: Deel 1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|