![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Na voetbal voor mij de leukste sport om te doen en te kijken!
Heb het zelf ook een paar jaar gespeeld. Met leuke toernooien als Tri Nations en de Six Nations krijgt rugby toch steeds meer publiciteit! Go Leinster! ![]() Go London Irish! ![]() Go IRFU! ![]() [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k0Q25hCfHwY[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Diok Leiduuuuh
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Vertel eens maar je gerugbyt hebt Sjimz, ik heb zelf ook een aantal jaar gespeeld in de jeugd van RC Ducks (Boxtel), waar mijn vader voorzitter is, maar heb gekozen voor het voetbal. Speciale toernooien doe ik nog wel altijd mee en voor mij is rugby na voetbal de mooiste sport die er is.
Chabal
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ARC1890 en supporter van The The Dukes omdat ik zelf uit Den Bosch kom.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Bloue Bulle! Ik was in Pretoria toen de Bulls de Super 14 (Zuidelijke Champions League (topteams van Autralie, N-Zeeland en Z-Afrika)) wonnen. Woonde een paar honderd meter van het stadion (ook een WK stadion overigens). Gekkenhuis!
![]() ![]() ![]() Chilliboy ( ^ ) probeerde nog een van de vrouwelijke exchange-studenten te regelen met zijn dikke BMW, haha ![]() Zelf nog 2 wedstrijden bezocht. Tegen de Western Force en Stormers. Was wel leuk om te zien, toch vind ik voetbal wel vermakelijker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oisterwijk Oysters
![]() Jaren '80 en begin '90 |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
Vooral de wedstrijden tussen The Dukes en Oysters zijn geweldig. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
daarna nog 5 jaar in Boxtel.... Vroeger speelde we altijd tegen de Dukes, Bassets, Diok en nog paar vage Clubs En regelmatig een dropping met de Dukes.Was een mooie tijd. Tegen Boxtel heb ik nog nooit gespeeld eigenlijk. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Go CAS RC
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banned
|
2016 lijkt me een mooie tijd voor een goude medaille voor de Pumas
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kijk de Six Nations altijd, mooi die emotie bij die spelers als hun volkslied gespeeld wordt, helemaal als die Schotland of Wales tegen Engeland speelt. Daarnaast heeft de BBC ook altijd prachtige intro filmpjes voor de wedstrijden die dat weekend gespeeld worden.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Golf en rugby terug op Olympische Spelen
Uitgegeven: 9 oktober 2009 14:17 Laatst gewijzigd: 9 oktober 2009 14:20 KOPENHAGEN - Golf en rugby keren in 2016 in Rio de Janeiro terug op de Olympische Spelen. © ANPDe leden van het Internationaal Olympisch Comité (IOC) hebben de voordracht van deze twee sporten vrijdag op het congres in Kopenhagen goedgekeurd. Golf maakte voor het laatst in 1904 deel uit van de zomerspelen. Rugby werd na 1924 van het olympische programma afgehaald. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Chabal is de enige rugbyer die ik ken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Chabal is de enige rugbyer die ik ken.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nouja niet persoonlijk kennen, van naam dan.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vanavond 18.00 Wales - Nieuw Zeeland op BBC2
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
![]() Schema Zat 6 Feb 15:30 Ireland - Italy Zat 6 Feb 18:00 England - Wales Zon 7 Feb 16:00 Scotland - France Zat 13 Feb 15:00 Wales - Scotland Zat 13 Feb 17:30 France - Ireland Zon 14 Feb 15:30 Italy - England Vri 26 Feb 21:00 Wales - France Zat 27 Feb 14:30 Italy - Scotland Zat 27 Feb 17:00 England - Ireland Zat 13 Mar 15:30 Ireland - Wales Zat 13 Mar 18:00 Scotland - England Zon 14 Mar 15:30 France - Italy Zat 20 Mar 15:30 Wales - Italy Zat 20 Mar 18:00 Ireland - Scotland Zat 20 Mar 20:45 France - England Eerdere winnaars 2000 England 2001 England 2002 France (Grand Slam) 2003 England (Grand Slam) 2004 France (Grand Slam) 2005 Wales (Grand Slam) 2006 France 2007 France 2008 Wales (Grand Slam) 2009 Ireland (Grand Slam) Alles live op de BBC ![]() ![]() Laatste nieuws
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Even een dikke schop, want dit weekend begint het eindelijk weer, de six nations. Toch altijd weer smullen geblazen, vind ik.
Programma (genoemde tijden zijn GMT): Week 1 Saturday 6th February - 14:30 - Ireland v Italy 17:00 - England v Wales Sunday 7th February 15:00 - Scotland v France Week 2 Saturday 13th February - 14:00 - Wales v Scotland, 16:30 (17:30 local) - France v Ireland Sunday 14th February - 14.30 (15:30 local) - Italy v England Week 3 20/21 February - Rest Weekend Week 4 Friday 26th February - 20:00 - Wales v France Saturday 27th February - 13:30 (14:30 local) - Italy v Scotland 16:00 - England v Ireland Week 5 6/7 March - Rest Weekend Week 6 Saturday 13th March - 14:30 - Ireland v Wales 17:00 - Scotland v England Sunday 14th March - 14:30 (15.30 local) - France v Italy Week 7 Saturday 20th March - 14:30 - Wales v Italy 17:00 - Ireland v Scotland 19:45 (20:45 local) - France v England |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Weet weinig van rugby maar Six Nations is altijd geweldig.
http://www.vblforum.nl/Thread-Six-Nations-2010 Niet beter om gewoon 1 topic (dus dit topic) te hebben? __________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ierland - Italie is direct een leuke match hier in huis
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
23-11 voor Ierland atm.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
29-11 FT. Zakelijke overwinning.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hopelijk weer een Grand Slam voor de Ieren
![]() Wie support jij eigenlijk meer DIGGER qua Rugby? Italië of Ierland? |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
13-3 voor Engeland met rust. Mooie sfeer op Twickenham.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ierland
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hopen op een Schotse stunt vanmiddag (want Frankrijk blijft in elke sport
)
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik zal de finale van 2007 trouwens nooit vergeten, 17 Maart 2007, St. Patrick's day, vanuit een grote pub in Galway bekeken, Ierland versloeg Italie met toch best nog wat moeite, Frankrijk moest daarop winnen maar had vreselijk veel problemen met Schotland. Ze wonnen uiteindelijk toch, dus ook de titel, en we zaten met een grote groep rugby fans uit al die 4 die landen daar de gehele dag keihard te zuipen, alles was vrolijk, zingend en gek, terwijl het buiten de hele dag miezerde.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dit weekend:
Vandaag: Wales - Schotland vanuit het Millenium Stadium, 15.00 uur. Frankrijk - Ierland vanuit het Satde St. Denis, 17.30 uur. En morgen: Italie - Engeland vanuit het Satdio Flaminio, 15.30 uur Alles live op BBC 1, BBC Interactive (Schotel, Astra 2) en ook op BBC HD (Schotel, Astra 2) ![]() Voor favorieten Frankrijk en Ierland de 1e zware test, andere favoriet Engeland zal het niet te moeilijk mogen hebben tegen Italie. Go Ireland! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fransen hebben de boel alweer op scherp gezet, door de Ieren van 'cheaten' te beschuldigen
![]() http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/rugby_union/8512911.stm |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Flower of Scotland
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eerste try + conversie op het bord voor de Schotten
. Was dramatisch verdedigd door Wales.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hingen 2 man aan hem maar hij liep er gewoon door heen. Ook bijna hele voorbeschouwing over Patterson z'n 100e cap, nu moet hij er waarschijnlijk geblesseerd af.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
9-18 halverwege
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat een wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat een wedstrijd
![]() Wales op het eind 31-24 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jezus zeg...dit was echt genieten.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fantastisch, dat einde in Cardiff, maar wel een kwestie van jezelf in de voet schiten van Schotland. Die 1e penalty was echt dom, zowel qua type overtreding als qua spellokatie & gevaar.
Die 2e penalty is logischer, zo vlak voor tijd, met een man minder. Zuur voor Schotland dat het ze opbrak, daar ze 70 minuten de betere ploeg waren, wel knap dat Wales de kans die ze geboden werd, ook volledig greep. Ierland was in Parijs gewoon de mindere, vond ze rij matig spelen, Frankrijk verdedigde vooral goed en won duidelijk en terecht. Lijken zo toch de te kloppen ploeg dit jaar. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Italië - Engeland is begonnen.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Engeland toch veel moeite gehad, geen overtuigende uitslag of match. Tuurlijk is Italie nog geen grote tegenstander, dat zal nog moete groeien daar, maar de interesse voor het rugby neemt wel toe.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XSWRoO3U3xg[/youtube]
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ierland wel klop gekregen van Frankrijk zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Italia wint van Schotland met 16-12.
Dadelijk Engeland - Ierland. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Die ene Ier liep bijna te janken bij het volkslied
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ierland meteen al op voorsprong
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wilkinson
.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Rugby topic! Nu tijdens de Six Nations!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|