![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Op de paal, hij zag er al aardig toegetakeld uit trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Haha die commentator "'it wouldn't go amiss for players to stop diving like they've been shot, Drogba like!'"
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
Ireland .
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
89 (of zo) tackles gemaakt en maar 1 gemist
.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Met een man van Wales in de bin knalt scoort Ierland twee try's
. 16-3 inmiddels.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Wat slecht dat ik dit topic nu pas zie.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Wales - Springbokken
. Mooi duel
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
Geboren en opgegroeid in Pretoria. Tot mijn 15e heb ik daar mogen wonen en toen verhuisden wij naar Nederland. Inmiddels ben ik alweer 37 maar mijn passie voor rugby is er niet minder om geworden. Volgend jaar rond kerst ga ik weer eens een kijkje nemen in mijn oude buurt. Ik kan niet wachten!! Morgen weer een mooie wedstrijd: Barbarians - Springbokke. Ik hoop maar dat ik een goede stream weet te vinden. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Oh, nog even een klein beetje spam:
Een rugby variant van Hattrick: Blackout Rugby - Free Online Rugby Game
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Tegenwoordige iedere "stad" in Nederland heeft toch wel een Irish pub?
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Vrijdag 4 februari begint het spektakel weer: Official RBS 6 Nations Rugby : Championship - Fixtures & Results
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Engeland vs Wales nu
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Wales 19. Engeland 26. Goede start voor Engeland. Zeker met drie thuisduels op Twickenham voor de boeg.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
(NLtijden)
England v Italy, 15:30 Scotland v Wales, 18:00 Zondag Ireland v France, 16:00 |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
59-13 voor Engeland. Grote afslachting
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nu op BBC-1 Engeland-Frankrijk
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Wat is Twickenham toch een mooi stadion.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Prins Harry op de tribune
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Echt schitterend idd. 6-3 inmiddels.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Chabal, wat een beest is dat toch
![]() Jammer dat hij weer eens niet zo heel best speelt
Laatst gewijzigd door kabonk; 26-02-11 om 18:31 __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
![]() Mooie overwinning van Engeland.
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Italie wint van Frankrijk
22-21
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
De Italiaanse coach was van blijdschap bijna in tranen.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Die Ieren zijn gigantisch genaaid vanavond. Try werd goedgekeurd terwijl dat nooit had mogen gebeuren. Wales won.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Italie - Frankrijk was echt mooi na afloop, die Italianen waren dol van vreugde, fantastische overwinning voor hun ook
![]() En inderdaad, Ierland is flink genaaid, helaas. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Mooi van de Italianen
![]()
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Vanaf vrijdag 10:30 het WK. We trappen af met Nieuw Zeeland - Tonga.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Los Pumas
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Kan het WK niet beter in een ieuw topic?
Dit is een Six Nations topic uit 2009.....ik heb even een nieuwe aangemaak : [RUGBY] WK 2011 t....OP met dank aan Nielsch van FOK!
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Six Nations gaat weer beginnen
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
BBC heeft altijd van die fantastische filmpjes om te wedstrijden van de komende ronde te hypen, jammer dat ze online bijna niet te vinden zijn.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Een degelijke overwinning voor Frankrijk op Italie. Italie deed de eerste helft niet onder, maar de tweede helft was Frankrijk gewoon beter. 30-12.
Laatst gewijzigd door Boris; 04-02-12 om 17:37 |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Man man man wat was Schotland aanvallend slecht. 6-13 voor Engeland op Murrayfield.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Hup Holland!
|
Ierland-Wales nu op BBC1
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ireland's Call.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hup Holland!
|
Aan het eind van de middag Engeland-Wales op het programma. Wordt hoop ik ook een mooie wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Beslissende partij deze Six Nations denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Hup Holland!
|
Engeland-Wales nu op BBC1
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Triple Crown naar Wales.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Wales kan de eindoverwinning bijna niet meer mislopen.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Hup Holland!
|
Wales wint de Six Nations met een Grand Slam.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Derde GS in zeven jaar voor Wales
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Schotland zelfs van Italië verloren
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Tim Visser gaat de boel redden daar
.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Heel erg leuk voor Wales
![]()
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Vanuit de pub bekeken, was een harde, spannende wedstrijd met Wales terecht al winnaar.
Zeer indrukwekkende minuut stilte vooraf ook trouwens. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Rugby topic! Nu tijdens de Six Nations!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|