![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Is dit een verwachte superbowl ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Waar is het te zien ? Vorig jaar bij de BBC dacht ik.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Heb de hele wedstrijd terug gezien zonder de score te weten, was wel een stuk vermakelijker dan de eerste. Jammer Jets hadden het wel verdiend. Maar ze begonnen gewoon te slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Hmm, geen voorkeur dit jaar. Vorig jaar was een mooier affiche als je 't mij vraagt.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Hup Steelers
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
#108 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
9 superbowl overwinningen samen
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ik heb trouwens niet met de Dallas Cowboys maar dat stadion van hun is echt zo ongelofelijk gaaf. Daar wordt de Superbowl dit jaar dan ook gehouden, het leek me daarom ook zo gaaf dat het WK van 2022 in Amerika zou worden gehouden.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Vrijdag is de draft weer, al is er waarschijnlijk geen seizoen dit jaar door de lock-out.
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Morgen wordt een belangrijke dag met betrekking tot de lock-out, de spelers gaan stemmen over de nieuwe overeenkomst. Godver wat hoop ik dat het goed gekeurd wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
||
|
|
|
|
|
#114 | |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik ook, zondags avond weer NFL avond
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Nu de officieel volgens mij
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Mooi nu maar is verdiepen in NFL TV
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
het is weer begonnen voor het eggie. Saints - Packers was direct een kraker tussen de twee laatste SB winnaars.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Steelers-Ravens morgen, lekkere 'derby' gelijk als eerst
![]() Ook al genoten van de eerste week in de NCAA vorige week, gelukkig komen de echte sporten weer uit de zomerslaap
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Week 3 was echt geniaal.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Bears verloren helaas van Packers
(niet geheel onverwacht)
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Volgt iemand dat verhaal van Penn State? Ex-coach blijkt jaren lang kinderen misbruikt te hebben o.a. op de campus en faciliteiten van de universiteit.
Vreemd genoeg hoor je er bijna niets over buiten Amerika, hele verhoor van de Grand Jury staat zelfs online. Staat zelfs tot in detail in beschreven wat hij gedaan heeft, echt misselijkmakend. Bestuur wist er zelfs al van maar heeft het nooit bij de politie gemeld, echt bizar verhaal. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dit is natuurlijk ook een gigantische smet op de carriere van Joe Paterno. Zijn geloof ik ook al 2 bestuurders afgetreden.
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Wauw , niet te geloven zeg .
American football is een mooie sport en heeft net als voetbal alles in zich . Het is dat ik ben opgegroeid met voetbal , maar als ik opgegroeid was in Amerika dan was er maar 1 sport voor mij en dat is American football . Het heeft net als voetbal tactiek , fysiek , snelheid , spektakel en eigenlijk is voor mij American football een mooiere sport om naar te kijken dan voetbal . Maar nogmaals : Mijn hart ligt nu eenmaal bij voetbal en dat gaat ook niet meer veranderen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Eens tjekkie het is echt een schitterend spelletje. De maandag na de superbowl is ook standaard een vrije/zware dag.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
NE Patriots naar de Superbowl als kampioen van de AFC. Ravens missen een field goal voor een gelijke stand
![]() Zometeen nog het duel om het NFC kampioenschap, tussen de San Francisco 49ers, die de New York Giants ontvangen op Candlestick Park. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Patriots
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
49ers nemen de leiding.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Overtime. Ik gaat pitten denk ik
![]() Giants zullen wel winnen. Ze zijn licht beter imo en bovendien hebben ze balbezit in de verlenging. 20-17 zal het wel worden. Laatst gewijzigd door Weebl; 23-01-12 om 04:13 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
there ya go
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Waar wordt de Superbowl uitgezonden ?
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
NBC.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
ESPN, BBC waarschijnlijk ook wel.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Om even serieus te zijn.
![]() ESPN America sowieso, BBC weet ik niet zeker. In Duitsland komt het volgens mij op SAT1. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Die misser van de Ravens, schitterend, vooral al die gezichten aan de zijlijn
![]() Dat was het uitkijken wel waard! Lijkt me wel mooie finale tussen Pats en Giants. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Herhaling van de SB in 2008, toen de Patriots na een ongeslagen seizoen geklopt werden door de Giants na o.a. deze geniale catch vlak voor tijd.
Laatst gewijzigd door Marcos; 23-01-12 om 21:44 |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Hopelijk deze keer ook Giants
|
|