![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Deze hele week vinden de Wereldkampioenschappen wielrennen weer plaats. Vandaag bijvoorbeeld tijdrit bij de profs. Zondag is de wegwedstrijd, wie gaat er winnen?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Johnny H. uit Yerseke natuurlijk
.Zeeland power !
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vandaag Cancellara natuurlijk, wie er achter hem gaan eindigen is interessanter.
En ik hoop dat er zondag eens geen Italiaan wint. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Cancellara gaat natuurlijk winnen. Hopelijk hebben Boom en Clement goede benen, dan kunnen ze zeker top10 rijden.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Doe maar iemand uit Nederland of België:Johnny of Gilbert ofzo
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zag iemand die neger met zn baard?
wat een gast
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
cancellara natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als Cancellara dit zonder val niet wint eet ik mijn TV op.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Hebben we hier al een schoen eet topic? ![]() Ben het wel met je eens hoor. Voor zondag gok ik op Cunego. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Cancellara................. en dan een hele tijd niets.
Wegrit, hopelijk geen Valverde maar vrees het ergste. Liever ook geen Italiaan. Het liefst een Nederlander natuurlijk maar Gilbert vind ik ook wel een mooie winnaar |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Koos heeft na 39 renners de 2e tijd aan de finish.
Inmiddels is Marco Pinotti snel onderweg, hij zit op de snelste tijden van Tom Zirbel (VS) Lars Boom vertrekt om 15:32. Kutcollege, ik mis alles
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Even volgen dit. Hup Lars.
Heerlijk dat sport hier ook zit |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tijdrit vandaag. Dat moet een eitje zijn voor Cancellara
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
wat een stoomtrein die Cancellara
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hehe, die benen van Fabian..niet normaal man
![]() Te stoempen en te roepen om zijn moeder die Larsson! __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat een poten inderdaad. Ziek.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Koosje top10
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wiggins mikt effe zijn fiets tegen de hekken
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Haha wat een finish van Cancellera.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoeveelste is Lars dan?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lars wordt 20e ergens.
Koosje 7e dus. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Boom 16e geworden.
Koos netjes 7e, nog voor de titelverdediger Grabsch
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Boom zal wel pech gehad hebben omdat hij in ronde twee een enorm verval had.
Verder enorm sterk van Moerenhout zeg. Maar Cancellara blijft de baas
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Spartacus flikt t um weer, wat een held!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wtf Cancellara
![]() Het was inderdaad een hele tijd, fucking 3 man ingehaald ![]() En Wiggins
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wie anders dan Cancellara. Ook tof van Koosje, die draait toch een fenomenaal jaar zo zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het wordt na 24 jaar weer eens tijd voor een Nederlander natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zeer knap van de ouder Koos
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
De vrouwen zijn als het goed is begonnen met hun wegwedstrijd. Later vandaag nog de mannen U23. Benieuwd of Marianne Vos nog wat klaarspeelt vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Edit:
Hoog tempo al __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vrouwen al zo vroeg? Nou ja, kan ik het iig zien
.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Komt omdat vanmiddag de U23 nog moet.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Toch knap van Longo, ondanks dat ik het een grafwijf vind. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Barst al aardig vroeg los volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Allemaal leuk en aardig, maar dr is dr nog steeds eentje weg, en Vos zit er nog niet bie
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vos doet weer voorin mee.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vos is gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Stomme muts!!!
Zit gewoon te wachten
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat een dom kalf, echt hoor
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Weer 2e
De vrouwelijke Joop.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Echt he. Gewoon de beste zijn en dan nog falen
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Weer 2e
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wereldkampioenschappen Wielrennen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|