![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooi werk, hebben we iig 2 verdedigers voor de toekomst.
Is er al wat bekend over zijn broertje? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kwam voorlopig niet in aanmerking voor contract.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De beste knul heet Ben Rienstra. Dat dat nog bestaat in 2012.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ah, dacht laatst bij het horen van die achternaam al eens aan hem, maar het is 'm ook nog.
![]() Nog mee op de middelbare school gezeten. Vond 't in die tijd best wel een pestventje maar dat kon ook komen doordat ik z'n overstap van Ajax naar AZ (zoals de halve kop van Noord Holland in die tijd) vrij triest vond. Geinig dat ie d'r toch gekomen is. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
Toch je kans gemist om voetbalvrouw te worden.. Had je nu lekker in Almelooo gewoond
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Denk dat ze al die successupporters bedoelt
En zo'n overstap zie je als scholier toch anders denk ik, dan weet je helemaal niet of zo'n gast weg moet of zelf wil enzo.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Misschien door z'n omgeving en dat ie niet lekker in z'n vel zat, maar hij vond Ajax ook ineens een kutclub en dat vond ik een beetje te weinig respect voor een club die je de kansen heeft gegeven. Volgens mij hoefde ie ook niet weg. Daarbij vond ik het ook gewoon een arrogant mannetje. Maar daarom vind ik het wel geinig om te zien dat ie toch verder gekomen is, met zijn mentaliteit had ik dat niet echt verwacht. Zal inderdaad wel 't puberen geweest zijn .
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Schijtirritant die homo's op de middelbare school die ineens voor AZ waren
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ah oke, omdat het in de OP ging over Jong AZ. Dan ben je meestal een jaar of 19. Das dus 3 jaar geleden, toen zat jij toch niet meer op de middelbare?
![]() Als iedereen tegen je zegt dat je de nieuwe Sneijder bent ( misschien doelden ze ook wel op zn gedrag ) word je daar wellicht ook wat arrogant van
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
tr80
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Is weer eens wat anders dan
he
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat is waar. Maar kerel, jij bent toch al lang niet meer zo zuur als dat je eerst was toch?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
.Enige die ik me nog kan herinneren en die nu prof is, is Kees Luijckx. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nee, dat zegt me niets.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die zat daar toen ook, heeft het uiteindelijk niet gered maar die verhalen herken ik wel van em.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik verwachtte een antwoord van Otis in de trant van "ik ook niet."
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat zou veel leuker zijn geweest. Weetje wat, ik probeer het nog eens.
Clough, ken je toevallig ook ene Erik van der Veen? |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik wel.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|