![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Hier verder....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een reactie, probeer eens inhoudelijk te reageren
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het contract is volledig echt en volledig ondertekend:
EL HAMDAOUI, Incredibile, era tutto firmato... - Firenze Viola En nogmaals, je stuurt niet met je volle verstand een contract op 30 minuten NA het sluiten van de Italiaanse transfermarkt, of je bent je niet bewust van het moment van sluiten van die bewuste transfermarkt. Het gedoe met de bankgarantie klinkt als een vertragingstactiek van ajax om even wat tijd (die er dus niet was) te winnen vanwege die plooi met de last-minute eisen van El Hamdaoui. Uiteindelijk wilde ajax daar dan kennelijk wel overheenstappen, want je kan er maar vanaf wezen, maar dat was gerekend buiten de inmiddels gesloten transfermarkt in Italie. Laatst gewijzigd door DIGGER; 01-02-12 om 20:35 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
We willen hem gewoon niet kwijt,
.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup Holland!
|
Waarom was de transfermarkt eigenlijk om 19.00 uur al gesloten in Italië?
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Omdat dat hoort bij een soap...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zijn de regels daar, en dat wist Ajax ook want de transfer van Bouy moest ook voor 19:00 rond zijn.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Over welk twitteraccount ging het nu van Fiorentina?
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Maar dit was echt algemeen bekend. ELKE voetbal transferwebsite of Italiaanse sportkrant etc. berichtte uitvoerig hierover en ook al duidelijk te voren. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geef dan gewoon antwoord op de vraag, zo moeilijk is het toch niet om te zeggen over welk twitteraccount dat het ging....
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik kan me eigenlijk geen andere gang van zaken voorstellen dan in m'n 1e bericht in dit topic.
El Hamdaoui heeft geprobeerd er nog wat extra uit te slepen (wetende dat ajax hem koste wat kost kwijt wou), Ajax heeft een excuus aangevoerd met een last minute bankgarantie om wat tijd te winnen (want zonder die garantie heeft men toch een contract getekend dus die garantie was geheel niet van belang), ajax heeft uiteindelijk eieren voor z'n geld gekozen (nog onbekend wat dan exact besloten tussen ajax en El Hamdaoui) door het contract te tekenen en dacht eindelijk verlost te zijn en zal beteuterd zijn geweest toen men door kreeg dat de transfermarkt in Italie al om 19.00 gesloten was. Ik kan er gewoon niet bij dat je een contract, bewust, een half uur te laat getekend en al opstuurd terwijl je maar wat graag van de betreffende speler af wil, anders dan dat je niet van die 19.00 uur limiet afgeweten hebt. En El Hamdaoui heeft er met zijn last-minute eisen dus voor gezorgd dat ajax ongemerkt over de tijdslimiet heen ging, ook een vorm van eigen schuld dikke bult dus. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zo moeilijk is het niet om in te denken dat het bij Ajax gewoon een stelletje prutsers zijn
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Eens.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Ach en anders kun je de Toekomst nog verkopen aan de gemeente voor een miljoen of 50 als het geld op is. Een zakelijke transactie noemen we het dan. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lijkt me een prima plan, is de Toekomst nog van Ajax?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
Als de transfer rond Bouy gewoon zonder problemen op tijd gegaan is, hoeft het natuurlijk niet dat ze op de hoogte waren van het sluiten van de transfermarkt.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ajax teert nog steeds op het verleden dus dat maakt niet zo veel uit.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dit topic mag niet gaan sluiten zonder een "Mounir
"
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trek je er niks van aan.
Ik denk aan een zelfde soort scenario als Digger. Lijkt me dat er iemand heeft zitten slapen bij Ajax. En dat argument dat Ajax vaker transacties heeft gehad met Italiaanse club, die vlieger gaat niet op he? Wie heeft er nu namens Ajax gehandeld en heeft diezelfde persoon ook in het verleden namens Ajax gehandeld? |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ajax is kut.
Slotje. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Feit is dat Hamlap nog bij Ajax speelt omdat hij niet akkoord ging met een bedrag van 300.000 euro dat Ajax hem bood. Ik vind het sowieso al van de zotte dat hij uberhaupt iets kreeg maar omdat meneer dit niet genoeg vond is de transfer niet doorgegaan.
Feit is ook dat er bij Ajax veel prutsers rondlopen. En Fiorentina moet niet zo janken. __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nu ned2
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Oh, een ding ben ik nog vergeten:
Mounir
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij kon nog naar Jol na afketsen Fiorentina.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou ja, het is me er allemaal niet echt duidelijker op geworden. En Arno Vermeulen is natuurlijk ook niet het toonbeeld van geloofwaardigheid. Het kan me ook allemaal niet zoveel boeien eigenlijk. Het is wel duidelijk dat het niet de beste jaren voor de club zijn
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Waar is dit feit terug te vinden?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
El Hamdaoui
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Oke, laat ik het anders formuleren. Mouir/Lens wilde een schadevergoeding van Ajax ondanks dat hij bij Fiorentina een beter contract kon tekenen.. Kan iemand mij die waanzin uitleggen?
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
De NOS kan ik niet echt meer serieus nemen als objectief medium in deze. Na die cruijff vs ten have affaire.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat heet een "Echtscheiding"
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nou ja, als je zo lang door je werkgever verkeerd behandeld bent, is dat niet helemaal ongebruikelijk.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Kut-marokkaan
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nope, ook niet. Als dat zo is, had Ajax juridisch van hem afgekund, dat is namelijk verboden.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het is natuurlijk, maar de vraag in hoeverre dat Ajax dat had gewild in zo'n situatie, want dan loop je wel een transfersom mis...
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Je zegt verkeerd, hoe weet je dat die verkeerd behandeld wordt? En gevallen zoals Hamlap komen in de voetbalwereld zo vaak voor, heb je ooit gehoord dat er iemand geld voor meekreeg? Tevez krijgt toch ook geen geld omdat die weigerde in te vallen?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
als mounir echt verkeerd behandeld zou zijn had hij juridisch van hun af gekund, dat is namelijk verboden.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Die gast leeft in een waanwereld.... nog eens extra geld gaan vragen. Tief op!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het zal alleen nog maar erger worden, maar voor mij is het duo El Hamdaoui/Lens zo langzamerhand de personificatie van alles wat verrot is aan het hedendaagse profvoetbal. In Nederland dan toch zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Daarom "mooi"/ "goed" dat Ajax daar niet in is meegegaan
|