Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 06-02-12, 18:56 Standaard   #151
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

En als hij weer speelt wordt hij door het hele stadion kapotgefloten. Daar heb je wat aan Ik bedoel, stel zijn verhaal is degene die klopt, het publiek overtuigt hij toch niet meer.

Laatst gewijzigd door BoerBert; 06-02-12 om 19:01

Oud 06-02-12, 19:05 Standaard   #152
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Als je niet wil begrijpen waarom mensen een schurfthekel hebben gekregen aan die verwende aap, heb je wel een enorme plaat voor je kop.
Het is hier onderhand vaak zat uitgelegd.
Oh dat begrijp ik best maar dat is toch helemaal niet relevant, een hekel hebben aan en al die andere woorden die je noemt. Dat is een beetje schoolpleinretoriek. Het gaat niet om aardig gevonden worden. Het gaat er om dat er een conflict is tussen volwassen mensen en dat je dat moet oplossen.

Oud 06-02-12, 19:05 Standaard   #153
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert Bekijk bericht
En als hij weer speelt wordt hij door het hele stadion kapotgefloten. Daar heb je wat aan Ik bedoel, stel zijn verhaal is degene die klopt, het publiek overtuigt hij toch niet meer.
Als hij er gisteren tegen Utrecht 3 had ingelegd, was het allemaal snel vergeten.

Oud 06-02-12, 19:06 Standaard   #154
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door damsko Bekijk bericht
[...]

Waarom weet jij zo goed dat de grootste schuld bij Ajax ligt? Alles wijst op een onhandelbare speler die zich ziek meld zodra hij op de bank moet zitten. Kan je op zo'n speler bouwen? Wat heb je aan een speler die zichzelf na het minste geringste ziek meldt? Hoe denk je dat andere teamgenoten het vinden wanneer een eigen speler het team in de steek laat? Waarom zou Ajax zo'n speler niet terug mogen zetten in het 2e? Wat schiet Ajax er mee op om Mounir ten onrechte naar het 2e te sturen, aan zijn voetballende kwaliteiten wordt namelijk niet getwijfeld? Is het niet veel logischer dat Mounir gewoon een onhandelbare jongen is die niet bij Ajax past?

En waarom zouden de punten die ik noem niet waar zijn? Er zijn zoveel verhalen in de media te vinden die dit melden, is dit allemaal niet waar? Waarom heeft Mounir hier niks tegen gedaan?

Ik vind het prima dat je een eigen mening hebt hoor, maar ik zie totaal geen reden waarom jouw visie meer waarheidsgetrouw is dan de visie van veel supporters. Kom eens met concrete punten, want veel verder dan wat verwijten richting Ajax kom je niet.
Ik geloof allemaal best dat er een groot deel van waar is maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat Ajax de schuld heeft van het feit dat dit conflict zo lang voortsleept en niet opgelost wordt.

Oud 06-02-12, 19:15 Standaard   #155
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Ik geloof allemaal best dat er een groot deel van waar is maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat Ajax de schuld heeft van het feit dat dit conflict zo lang voortsleept en niet opgelost wordt.
Hoe zou dit opgelost moeten worden dan? Ik denk door hem te verkopen, een weg terug is niet geloofwaardig meer. Mounir wou alleen een grote berg met geld hebben, dus ik zie niet in waarom dit aan Ajax te verwijten valt. Ajax is hem liever gisteren dan morgen kwijt.

Oud 06-02-12, 19:23 Standaard   #156
SCH
Hup Holland!

[...]

Hoe zou dit opgelost moeten worden dan? Ik denk door hem te verkopen, een weg terug is niet geloofwaardig meer. Mounir wou alleen een grote berg met geld hebben, dus ik zie niet in waarom dit aan Ajax te verwijten valt. Ajax is hem liever gisteren dan morgen kwijt.
Ja natuurlijk moet je hem verkopen en had je het afgelopen half jaar alles in het werk moeten stellen om dat op een kundige en volwassen manier te regelen, en daar iemand op te zetten die daar een weg in zoekt, desnoods een mediator, in ieder geval iets om uit deze patstelling te komen en de hard-tegen-hard-situatie te beeindigen.

Oud 06-02-12, 19:43 Standaard   #157
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Als hij er gisteren tegen Utrecht 3 had ingelegd, was het allemaal snel vergeten.
We zijn geen Heerenveen hè qua publiek
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-12, 20:00 Standaard   #158
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
  1. Belachelijk eisen bij contractonderhandeling (vergoeding sportzaak, duurste auto). Wekt geen sympathie op bij de supporters en schaadt de club (creëert een bepaalde onrust). Tevens minstens even kwalijk is de rol van Ajax in dit geheel, hadden hier nooit in mee moeten gaan.
  2. Geestelijk niet in staat zijn om te spelen nadat je wordt gepasseerd. Gewoon simpelweg niet gunnen dat een teamgenoot speelminuten mag maken (wederom wekt dit geen sympathie op).
  3. Belachelijke vergoeding eisen voor ontbinden contract (wederom, dit wekt geen sympathie op).

Zie geen enkele reden om ook maar enige sympathie voor hem te hebben. Wanneer hij zelf een andere mening heeft moet die maar naar de rechter oid stappen, tot die tijd blijft het gewoon een hoerenjong.
Punt 1 is volgens mij zwaar overtrokken, die sportzaak is voor zover ik heb begrepen een verzinsel van het AD geweest en de sportauto is ooit door Derksen genoemd, maar nooit bevestigd. Het gesteggel ging toen vooral over een transferclausule, toen al.

Punt 2 en 3 heb je helemaal gelijk in, dat waren belachelijke gebeurtenissen.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-12, 20:00 Standaard   #159
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
[...]
We zijn geen Heerenveen hè qua publiek
Nee, veel erger

Oud 13-02-12, 20:15 hearth   #160

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Tijd voor een post uit de oude doos van BSB over MeH.

Dat is natuurlijk mogelijk. Maar gezien je stelligheid vraag ik me af waar je je op baseert. Mounir heeft techniek, is 2 benig, heeft overzicht, slimme pasjes, assists, is sterk. Hij heeft eigenlijk alles wat een speler wenst. Wat zou je nog bij hem willen zien om van mening te veranderen?

Ps: Luirink is homo

²

Oud 13-02-12, 20:16 Standaard   #161
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Tweebenig
El Cid is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site