![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
En als hij weer speelt wordt hij door het hele stadion kapotgefloten. Daar heb je wat aan
Ik bedoel, stel zijn verhaal is degene die klopt, het publiek overtuigt hij toch niet meer.
Laatst gewijzigd door BoerBert; 06-02-12 om 19:01 |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Oh dat begrijp ik best maar dat is toch helemaal niet relevant, een hekel hebben aan en al die andere woorden die je noemt. Dat is een beetje schoolpleinretoriek. Het gaat niet om aardig gevonden worden. Het gaat er om dat er een conflict is tussen volwassen mensen en dat je dat moet oplossen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Als hij er gisteren tegen Utrecht 3 had ingelegd, was het allemaal snel vergeten.
|
|
|
|
|
|
#154 | |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Hoe zou dit opgelost moeten worden dan? Ik denk door hem te verkopen, een weg terug is niet geloofwaardig meer. Mounir wou alleen een grote berg met geld hebben, dus ik zie niet in waarom dit aan Ajax te verwijten valt. Ajax is hem liever gisteren dan morgen kwijt.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 | |
Punt 2 en 3 heb je helemaal gelijk in, dat waren belachelijke gebeurtenissen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Nee, veel erger
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Tijd voor een post uit de oude doos van BSB over MeH.
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Tweebenig
|
|