Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20-01-12, 16:00 Standaard   #1

Sir Robbert's Voetbal Forum schermafbeelding

Kon nog geen topic van de beste man vinden, bij deze dus.

Samen met Strootman 1 en 2 me thinks.

Vrijetrappen, verdedigend sterk, rustig aan de bal en een geniale passing.
Sir Robbert is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 20-01-12, 16:03 thumb up   #2

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Korte draaicirkel, balvast en overzicht niet te vergeten.
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 16:04 Standaard   #3
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Vooral dit seizoen erg sterk bezig. Betwijfel of hij na de zomer nog in een AZ shirt te bewonderen valt.

Ik zal verder geen grapje maken dat Strootman en Elm ook door kunnen gaan als nummer 1 en 2 in de competitie van lelijkste voetballer van de Eredivisie, maar in plaats daarvan wil ik dan wel opmerken dat de term "CM" stom is daar hij gewoon een "middenvelder" is. .

En welkom op het forum nog, .

Oud 20-01-12, 16:08 Standaard   #4

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Vooral dit seizoen erg sterk bezig. Betwijfel of hij na de zomer nog in een AZ shirt te bewonderen valt.

Ik zal verder geen grapje maken dat Strootman en Elm ook door kunnen gaan als nummer 1 en 2 in de competitie van lelijkste voetballer van de Eredivisie, maar in plaats daarvan wil ik dan wel opmerken dat de term "CM" stom is daar hij gewoon een "middenvelder" is. .

En welkom op het forum nog, .
Ja anders vond ik de topic titel te lang worden, volgende keer MV? Bovendien verwacht ik niet dat hij volgend seizoen nog in Alkmaar speelt, met Zweden - Nederland was hij ook 1 van de beste aan Zweedse kant, met het EK in het vooruitzicht wordt dat dus een beetje zeuren.
Oud 20-01-12, 16:41 Standaard   #5

crispy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Sir Robbert Bekijk bericht
[...]

Ja anders vond ik de topic titel te lang worden, volgende keer MV? Bovendien verwacht ik niet dat hij volgend seizoen nog in Alkmaar speelt, met Zweden - Nederland was hij ook 1 van de beste aan Zweedse kant, met het EK in het vooruitzicht wordt dat dus een beetje zeuren.
Als AZ kampioen wordt en daarmee geld verdient, kunnen ze nog een jaartje alles bij elkaar proberen te houden. CL is toch interessant voor onze Elm. Zou leuk zijn.
crispy is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 16:45 Standaard   #6
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerenveen kocht de verkeerde Elm

Oud 20-01-12, 17:00 Standaard   #7
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Gisteren eigenlijk de eerste keer dat ik hem echt heeeeeel sterk vond. Over het algemeen vind ik het iets te gehypt en overschat... zeker als je dan geruchten als Manchester United ziet langs komen.

Wel is het lekker om zo'n rustige balvaste nuchtere jongen op die positie te hebben. Een goede voetballer, maar geen heel bijzonder talent vind ik.

Oud 20-01-12, 17:04 Standaard   #8

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Gisteren eigenlijk de eerste keer dat ik hem echt heeeeeel sterk vond. Over het algemeen vind ik het iets te gehypt en overschat... zeker als je dan geruchten als Manchester United ziet langs komen.

Wel is het lekker om zo'n rustige balvaste nuchtere jongen op die positie te hebben. Een goede voetballer, maar geen heel bijzonder talent vind ik.
Misschien vaker live wedstrijden kijken van AZ. In de samenvattingen valt hij eigenlijk alleen maar op door zijn goals uit standaardsituaties. Let maar eens een hele wedstrijd op deze man, dan zal je tot de conclusie komen dat hij zelden tot nooit balverlies leidt. Iets wat best zeldzaam is als je kijkt naar de eredivisie in de laatste jaren.

Dit is veruit de beste speler van AZ en wordt denk ik zelfs ondergewaardeerd (door voetbalfans, buiten de geruchten om dus).
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site