![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Kon nog geen topic van de beste man vinden, bij deze dus. Samen met Strootman 1 en 2 me thinks. Vrijetrappen, verdedigend sterk, rustig aan de bal en een geniale passing. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Korte draaicirkel, balvast en overzicht niet te vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vooral dit seizoen erg sterk bezig. Betwijfel of hij na de zomer nog in een AZ shirt te bewonderen valt.
Ik zal verder geen grapje maken dat Strootman en Elm ook door kunnen gaan als nummer 1 en 2 in de competitie van lelijkste voetballer van de Eredivisie, maar in plaats daarvan wil ik dan wel opmerken dat de term "CM" stom is daar hij gewoon een "middenvelder" is. .En welkom op het forum nog, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Bovendien verwacht ik niet dat hij volgend seizoen nog in Alkmaar speelt, met Zweden - Nederland was hij ook 1 van de beste aan Zweedse kant, met het EK in het vooruitzicht wordt dat dus een beetje zeuren.
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heerenveen kocht de verkeerde Elm
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gisteren eigenlijk de eerste keer dat ik hem echt heeeeeel sterk vond. Over het algemeen vind ik het iets te gehypt en overschat... zeker als je dan geruchten als Manchester United ziet langs komen.
Wel is het lekker om zo'n rustige balvaste nuchtere jongen op die positie te hebben. Een goede voetballer, maar geen heel bijzonder talent vind ik. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Dit is veruit de beste speler van AZ en wordt denk ik zelfs ondergewaardeerd (door voetbalfans, buiten de geruchten om dus). |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Rasmus Elm: Beste CM in de Eredivisie?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|