![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Heeft dit losgeslagen stuk wild nog geen topic?
![]() Wie is pepe? : ![]()
Stiekem ben ik fan, altijd lachen met die gek op het gras,
Laatst gewijzigd door venom; 20-01-12 om 13:17 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
"Het grote kots-op-Pepe-topic" lijkt me een betere titel.
Stuk stront. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pepe
![]() Ramos ![]() Zo, die kunnen we ook weer van de bingokaart afstrepen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zolang ie het in zn hoofd allemaal nog op orde heeft is het een uitstekende verdediger. Maar op het moment dat het knapt, berg je dan maar... Dan wordt het een losgeslagen volbloed idioot.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ben fan
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Go Your Own Way
|
Deze man hoort niet op een voetbalveld thuis. Passie vind ik geweldig, stevig/hard spel ook. Pepe gaat echter veuls te ver.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pepe,
.Ik wilde dit topic ook al openen, maar het was me te veel moeite. Toch een sfeerimpressie: ![]() ![]() ![]() ![]() "Wat heb ik misdaan?" ![]() "Gast? Wat doe je?" __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar van Materazzi mocht je wel fan zijn.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Helaas met Pique ook de beste centrale verdediger van de competitie, waardoor Real in een lastig parket zit. Als Pepe-zijnde zou ik ook overwegen naar een andere competitie te gaan. Even een frisse start.
Ik weet niet of hij dit bij Porto en Maritimo (?) namelijk ook regelmatig deed, of iets is van de laatste jaren... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pepe in Engeland
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik zal niet snel een speler een ernstige een blessure (of ziekte) toewensen, maar Pepe is toch echt de enige uitzondering op die regel.
Daarom zal ik ook niet gaan protesteren als Nigel straks in de ontmoeting met dat kutvolk zich helemaal uitleeft.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat moet echt geniale taferelen gaan opleveren. Ik zie het al helemaal voor me.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pepe
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind het niks wat hij doet, maar stiekem hou ik er ook wel weer van.
![]() Ik bedoel, die Materazzi vond iedereen ook een grote gek en tegelijk een held. Dat hakken en zagen van Pepe heeft wel wat, maar dan weer bewust op iemands hand gaat staan (bv) is weer wat anders. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Hup Holland!
|
Materazzi is nog normaal vergeleken met Pepe. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Pepe
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tsja, wat kan ik zeggen..
Ik ben fan
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pepe
Ik ben gen vfan van de speler Pepe, maar well van de verdediger. En of die verdediger nu wel of niet 'koninklijk' is interesseeert me niet zo, als ie maar zijn werk doet __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Haha, net zo bezopen als ik nu Weebs?
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Materazzi was geen haar beter, maar vroeg was alles altijd beter blijkbaar.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Er is maar 1 speler die altijd gehaat zal worden, der Lothar. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lothar is de enige van deze 3 die ook nog echt kon voetballen.
Materazzi was natuurlijk ook een idioot, maar Pepe lijkt gewoon ontoerekeningsvatbaar. Die slaat opeens om, terwijl Materazzi dat "gewoon" in de duels deed, niet omdat hij snel geprikkeld raakte of zo. Voor mij is Pepe nóg iets gekker dan de Italiaan, ook al vind ik inderdaad veel van vroeger beter, mooier en leuker. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Matthaus haat ik eigenlijk ook niet. Geweldige voetballer ook natuurlijk.
Moet ik wel bij zeggen dat dat mijn huidige perceptie is. Vroeger haatte ik hem intens. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Materazzi is toch niet 'van vroeger'?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja, toen ik 10 jaar was werd er bij ons altijd gedaan alsof de Duitsers per definitie slecht waren. Wist ik veel. Sinds ik wél voor mezelf kan denken merk je natuurlijk dat dat niet zo is. Sterker nog, ik heb geen haat jegens Duitsland, zie ze niet echt als de grote boze rivaal. Altijd wel speciale ontmoetingen natuurlijk, maar voor mijn generatie is Portugal bijvoorbeeld toch veel vervelender? Dan kan ik begrijpen dat je hun haat. Zelfs voor Matthaus kon ik geen haat opbrengen, het was een goede speler, maar niet echt mijn type voetballer. Zoals wel vaker bij de Duitsers het geval was.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 | |
.Maar goed. We dwalen een beetje af. Ik postte eerder adorerend over Pepe omdat ik er wel om kan lachen, wat idioterie op het veld. Maar het is wel wat Prosac zegt; het bewust iemand willen blesseren en dergelijke gaat te ver. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
Portugal, tsja, je weet dat het bij zuidelijke landen hoort en bovendien waren zij vaak niet eens de aanstichter. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zijn er voetbaltechnische redenen om anno 2012 nog een haat te hebben jegens de Duitsers?
Die redenen zijn er bij Portugal wel in mijn ogen. Zij zijn de personificatie van al het slechts dat er aan Latijns voetbal is verbonden. En dat is een hoop. Op die manier hebben zij ons al minstens 2x gefrustreerd de laatste jaren. Gewoon meermaals genaaid. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Sinds wanneer is dat een probleem?
Want zonder hun passing en techniek zou men dat spelletje niet zo goed kunnen uitvoeren als dat het nu doet. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Götze, Özil, Kroos, Marin, Hümmels, Reus zijn echt vreselijke spelers inderdaad.
En welke Nederlandse puristen hebben in GODSNAAM het recht om de Duitsers te haten vanwege een speelstijl? Dan moet men eerst eens naar Oranje kijken. T.o.v. het Oranje van Bertje lijkt Duitsland wel een ploeg met ouderwetse binnenspelers zo aanvallend. Qua contrast dus. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Duitsland speelt het leukste voetbal van de.planeet op dit moment, met technisch fantastische spelers. Ik ben zelfs een beetje fan.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Oh, en ik vraag me af hoeveel ploegen jij kent die technisch begaafder zijn .
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Pepe : Houthakker in Madrid
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |