![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Geboortedatum; 06.06.1989 Geboorteplaats; Contagem Leeftijd; 22 Lengte; 1,82 Nationaliteit; Brazilaans Positie: Spits Rechtsbenig en linksbenig
Laatst gewijzigd door Hendril; 29-04-12 om 00:01 __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zeker het gaat helemaal goed komen met hem.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nee.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben benieuwd
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Landskampioen 2013
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Positie middenveld?
Zijn loopje is in ieder geval niet meer hetzelfde... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Judaskus
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
En dat de PSVers boos zijn is toch ook gewoon te snappen?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben vooral teleurgesteld in Reis, boos was ik misschien toen ik net gehoord had dat hij naar Vitesse ging...
Spoiler
Laatst gewijzigd door dndiek; 12-01-12 om 18:21 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
teleurstelling kan ik wel begrijpen , boosheid en alle verwensingen niet omdat PSV zijn kans heeft gehad en als er niet op de eisen van jou wordt ingegaan bestaat de kans dat ie het ergens anders gaat proberen. ( je wil toch weer voetballen )
Vitesse heeft nog netjes PSV ingelicht en heeft daarna niks meer vernomen. Gaat PSV Vitesse dan ook inlichten als ze weer met een speler bezig is die wel interessant kan zijn ? Maar goed het zal allemaal wel bij het gedrag van de 'voetbalsupporter' horen ( wil nu ook weer niet gelijk iedereen over een kam scheren ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maar goed, het gaat hier wel over een speler met een uitmuntende mentaliteit en wat dat betreft past hij wel bij Vitesse.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
PSV had dan ook niet het fatsoen om iets te laten horen en daar hebben ze toch zeker 2-3 weken de tijd voor gehad. En ik wil best iets toegeven maar hierin ga ik niet mee. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Het is wel heel toevallig dat PSV gaat onderhandelen als ze horen dat Vitesse met Reis bezig. maar goed hier komen we toch niet uit. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
edit: en dan nog dan zeggen ze op een gegeven moment wij willen graag gaan onderhandelen met Reis, maar als jullie willen dan krijgen jullie de tijd om met hem te onderhandelen. Is de tijd dan inderdaad maar drie weken of wat voor termijn is in zo'n geval redelijk? Vertel mij dat eens?!?! Laatst gewijzigd door dndiek; 12-01-12 om 18:39 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik geef Dndiek gelijk. Vitesse heeft in mijn ogen achterbaks gehandeld.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Conclusie: Vitesse in een achterbakse kutkloep. Op Reis kan je boos zijn, maar vooral teleurgesteld en we moeten met zijn allen nog maar zien of zijn knie volledig hersteld is.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Is het wat om met Lieder in een twee spitsensysteem te ballen? Of is Lieder daar niet geschikt voor?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
...
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
normale nederlandse clubs zouden dit soort streken onderling nooit uithalen. zegt wel genoeg over Vitesse lijkt mij.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik niet. Die donderen over een aantal jaar compleet in elkaar en dan mogen ze weer bij de gemeente Arnhem langs.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ze zijn toch goed op weg.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |||
En zo zijn er ook de verhalen dat Reis niet bij PSV wil spelen omdat Tyton daar keept. Denk dat je nog blijk mag zijn dat ie niet bij Twente heeft getekend die hem anders zou hebben gehaald als de verhalen kloppen. PSV kan ook zijn fout toegeven en te zeggen dat ze hun kans al lang gehad hebben en dat de supporters nu achteraf huilen dat is hun probleem. daarbij heeft Vitesse de kans nog geboden om er samen uit de komen ik citeer :
Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 12-01-12 om 19:00 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||||
|
|
|
|
|
#36 | |
komt hij aan met een Van Geel aan her roer en ik noem een Vormer.Kom op hee. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
De reacties van de Vitesse-aanhangers in dit topic
.Wacht even, een dekt de lading niet:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit topic moet ik in de gaten houden.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat heb ik allang in het vorige topic gezegd dat ik dat kan begrijpen, maar een paginagrote foto plaatsen lijkt mij een beetje zielig. Maar ja, wie ben ik?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
over sfeer op het forum gesproken , goede reactie ook van afwazig.
Ja wat voor bijdrage heeft die foto ? Reis veegt even zijn mond schoon en dan ? doet iedereen weleens. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() Waar gaat het in hemelsnaam over. Maar ik ken je verder niet hoor dus het zou zo maar kunnen dat ik het mis heb. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij kust het logo van PSV. Hij zal ook wel binnenkort het logo van Vitesse gaan kussen mocht hij ooit nog eens in competitieverband gaan scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sorry hoor, maar jullie zijn echt gigantisch de calimero aan het uithangen. Maar hé, de hele wereld is gek behalve jullie.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hendril moet ook gewoon niet zo op zijn teentjes getrapt zijn. Over sfeer gesproken: Het zou een stuk leuker zijn als niet iedereen zo defensief zich gaat gedragen als het om hun cluppie gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hij veegt zijn mond schoon en toevallig net na een goal en toevallig raakt hij met zijn lippen het logo van PSV, de tering zeg.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vormer heeft geen blessure gehad van een jaar die door Roda betaald is, en Roda heeft Vormer ook niet uit de goot van Brazilie gehaald kom op zeg. Totaal niet te vergelijken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Maar die foto voegt verder weinig toe , dat was toen. Het lijkt wel er hier een paar geilen op lekker op op Vitesse af te geven sinds de komst van Jordania maar soms duurt het even voor tot een ander inzicht te komen. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jonathan Reis #4: op zoek naar een nieuwe club
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|