![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
|
Als jij dat wil denken doe je dat maar lekker. En ik wil het ook niet gaan vergelijken maar het ging om je eerdere opmerking en die 2 de ga ik maar niet op in , niet serieus te nemen. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
Ik vind Vitesse sinds die naaiactie met Reis een baggerclub.... en er moet veel gebeuren voordat ik tot een ander inzicht kom .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Vitesse .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Het is natuurlijk ook gewoon een pure naaistreek, en als je dat als supporter van vitesse niet in kan zien dan heb je een behoorlijk groot bord voor je kop...
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Een plaat van 6 bij 6 of zo!
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Tuurlijk kan ik mij voorstellen dat Vitesse fans het anders zien, maar iedere ander persoon zal het als een naaistreek ziet.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hij veegt zijn mond schoon
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Reis verdient een enkeltje sloppenwijk. En Vitesse, tja, m'n respect voor ze is er na deze actie niet groter op geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
?
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ik vind het meer aan naaistreek van Reis dan van Vitesse.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dat sowieso, maar dat krampachtige verdedigen van de handelswijze van Vitesse is ook triest te noemen.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Dat PSV loyaliteit verwacht van een drugsgebruiker uit een sloppenwijk is wel erg naief. Het is goed geweest voor hun softe imago, dat toch al ok is door spelers die een half jaar lang in de spits mogen schutteren (Berg) of penalties mogen nemen voor het zelfvertrouwen (Wijnaldum) en coaches die geen prijzen hoeven te winnen.
Zuur is het wel. En het imago van het huidige Vitesse als asociale vereniging, waar alles om geld draait en jongetjes door de trainer tot huilens te kijk worden gezet (Chanturia), wordt er ook weer 's door bevestigd. Niets nieuws. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Daar kan ik dan wel weer om lachen , geeft wel weer aan hoe diep het zit bij veel mensen in en om Eindhoven.
Dan heb ik meer respect voor Rutten :
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
![]() Dat jij dat niet in kan of wil zien is nog veel vreemder......de tering eeeh.... |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nee ik snap het heus wel , dat hij het nu omdraait , en ik ga het spelletje niet opnieuw spelen dat doen ze de 27ste maar weer in Eindhoven.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Ach gewoon een half jaar op kosten van Vitesse wedstrijdritme op doen en in vorm komen en vervolgens keert hij gewoon terug bij PSV.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#70 | |
.
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik hoef hem niet terug.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
hey vitessezuid, ik vind je een beetje vreemd bezig hier.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Dat treinkaartje
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Vitesse Tv Bekijk - Vitesse
leker goaltje @ 2.13 dat mag je vinden , neem internet maar niet te serieus
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Met nummer 13 spelen, dat is gewoon weer de goden verzoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
voor hem niet , is een geluksgetal in Brazilië.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
In Brazilie is dat een geluksgetal.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ah, dat wist ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Maar hij speelt in Nederland
en daar is het toch echt een ongeluksgetal .
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
(On)geluksgetallen bestaan niet. Zo.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
en volgens diezelfde van leeuwen vandaag in het ad is het balletje Reis al in sept/okt gaan rollen.( toen duidelijk werd dat PSV hem niet opnieuw ging vastleggen aldus het artikel.
De schuld kan trouwens ook gelegd worden bij Brands zoals meneer 2. Maar goed daar hoor ik niemand over hier. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#84 | ||
|||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Staat in de basis.....
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Zal wel scoren, hele land in rep en roer, "PSV had hem nooit laten gaan" en vanavond ter sprake bij Studio Voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Inderdaad. Om de nieuwe Eusebio, Gerd Muller of Wilt Chamberlain te worden.
Die droegen dat nummer nl. ook. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
13 is schijnbaar een geluksnummer in Brazilë.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#90 | |
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#91 |
|
Beter voor clubs in de subtop dat NEC hier wint. Erg knap van ze, ik had het niet verwacht
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Het was inderdaad overduidelijk dat hij niet fit was. Dat zag je al als hij sprong bij een hoge bal: hij kwam bijna niet van de grond af.
Als Vitesse overigens zo blijft voetballen heb je bijzonder weinig aan hem. Lange ballen en hopen dat ze goed vallen ... Wat een triest gebrek aan creativiteit, voornamelijk op het middenveld. Wat dat betreft kon Havenaar mij veel meer bekoren, die won bijna alle kopduels die hij aan ging.Overigens ligt dit volgens mij meer aan het type wedstrijd dat het zo slecht ging. Als Vitesse het spel moet maken is het gewoon niets. Ik vermoed dat Reis vooral zal presteren tegen betere tegenstanders. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Jammer dat ze hem hebben laten beginnen.
Totaal nog niet competitiefit. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Gaat zoals verwacht de duels nog uit de weg. Zodra er een hoge bal kwam, zag je 'm al haast opzij stappen...
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
gelukkig hebben we genoeg spitsen aangetrokken tijdens de winterstop ....
Nee hoop maar dat Van de Brom het bedoeld om Reis op scherp te zetten want ik kan me niet voorstellen dat Van de Brom Reis de tijd niet gunt. Als je zolang niet gespeeld hebt moet je niet verwachten dat ie meteen de pannen van het dak speelt. En daarbij in 10 min kun je niet heel veel laten zien tegen NEC en PSV heeft ie dan wel meer gespeeld. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Zit morgen ook weer niet bij de selectie.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Die casht gewoon nog lekker bij Vitesski, waarna hij van het strijdtoneel verdwijnt en we hem nooit meer zien in Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vaag dat ie sowieso die eerste wedstrijd wel begon.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jonathan Reis #4: op zoek naar een nieuwe club
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |