![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Daryl Janmaat (Leidschendam, 22 juli 1989) is een Nederlands voetballer die uitkomt voor de Nederlandse Eredivisieclub sc Heerenveen. De verdediger debuteerde in het seizoen 2007/2008 voor ADO Den Haag. Hier viel hij op door zijn aanvallende wijze van verdedigen en zijn spel. Johan Derksen noemde hem "de beste rechtsback van Nederland". Na dat seizoen lijfde sc Heerenveen hem in.
![]()
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik verwacht in de kuip. Of is hij met problemen daar vertrokken?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ajax denk ik niet, die hebben Ligeon. En ik denk niet dat Janmaat op de bank wil zitten bij Ajax. En Ajax wil niet een dergelijke back kopen voor op de bank.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waarom niet naar Vitesse?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zie in Janmaat niet zo'n grote meerwaarde dat Ajax hem zou moeten kopen. Iets wat ik bij een Narsingh bijvoorbeeld al meer heb.
Een vertrek van Greg kan intern opgelost worden. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij hoeft niet gekocht te worden, hij is namelijk transfervrij
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hm,. Feyenoord lijkt me ook het meest voor de hand liggend. Alleen al omdat ie transfervrij is.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
't is wel een jonge Nederlander, dus dat zijn wel twee pluspunten. Concurrentiestrijd met Ligeon aangaan, is ook nog maar de vraag of Ligeon al klaar is voor een basisplaats.
Maar ik zie 't niet gebeuren. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bij Feyenoord is hij zeker van een basisplaats. Het contract van Swerts en Fernandez wordt niet verlengd.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wanneer hij naar Feyenoord verkast, zou hij dan meer kans maken om Oranje-materiaal te worden? Rechtsbacks zijn schaars.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bij Vitesse niet dan? Lijkt me wel.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ze hebben van der Struijk en Yashuda. Bij Feyenoord niemand op A1 spelers na.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Vitesse heeft gewoon een toekomst als Jordania aan het roer blijft, Ajax gaat van der Wiel verliezen en Feyenoord heeft sowieso rechtsback problemen. Benieuwd of hij de clubs eventueel tegen elkaar gaat uitspelen als het om zijn contract en tekengeld gaat. Maar goed, dat is voor later. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
Leg dat eens uit .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leerdam speelt nu RB maar is eigenlijk een middenvelder en daar speelt hij ook liever. Dus hij heeft geen concurrentie.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Vitesse en Feyenoord zijn beide ideaal denk ik. Vitesse sportief gezien de beste optie, mits Jordania zijn beleid doorzet. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat is iedereen enthousiast over hem... Vind hem aanvallend best goed, maar verdedigend wel onder de maat.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De janmaat?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Als de beste twee rechtsbacks in de Eredivisie Rosales en V/D Wiel zijn...... dan zijn de andere rechtsbacks zeer matig natuurlijk. Ik denk dat Janmaat best of the rest is..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
En wie maakt er dan op het middenveld plaats voor Leerdam?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik vind Janmaat ook geen typische rechtsback. Hij is vaak wel grandioos als hij opkomt en daarin echt 1 van de beste van ons land.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik zou hem graag zien komen, maar ik verwacht weer hetzelfde als Vormer.
Hij zou bij Vitesse ook in de basis komen, want hij is duidelijk beter dan Yasuda en vd Struijk. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij kan de stap hogerop wel aan denk ik. Zijn wisselvalligheid lijkt er een beetje uit en aanvallend is hij geweldig.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vitesse is natuurlijk niet een stap hogerop.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wij krijgen een toptrainer en zijn ook binnen 3 jaar kampioen
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik snap best dat er bij Vitesse meer mogelijk is enzo. Maar als je een stap hogerop kan dan ga je niet naar Vitesse vanuit Heerenveen. Feyenoord zou vanwege de clubgrote wel aannemelijk zijn. En Ajax zou natuurlijk geweldig zijn voor die jongen.
Is hij trouwens niet iets voor Twente of PSV? Alsof Rosales en Manolev toppers zijn.. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik dacht dat Leerdam recent in dat duo-interview met Nelom in VI juist stelde dat hij zich juist wel op de rechtsbackplaats wil gaan richten, omdat het nu steeds beter gaat en Koeman hem daar veel vertrouwen geeft?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Tja weet ook niet echt hoe die is vetrokken bij Feyenoord , maar van mij mag die komen. We zullen het wel afwachten. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Of het vertrek van Yasuda.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wedstrijd brommen + één voorwaardelijk geaccepteerd.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Terecht natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Precies. Geldt dan hetzelfde voor die debiele Grueter die commentaar gaf bij de samenvatting?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Toch wel zwaar gestraft, maar vooruit.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Grueter zei niet zoveel anders dan de meeste andere mensen hoor, inclusief wat in mijn krant staat vandaag.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgens het AD tekent hij deze week voor Feyenoord.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Stapje terug dus.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Hoewel, hij steekt zijn Barca-voorkeur ook nooit onder stoelen of banken... |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zijn opvolger zal Doke Schmidt wel zijn.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat is de opvolger van Breuer mag ik hopen.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geven, prima. Opdringen, geef mijn portie maar aan fikkie.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
In de LC geeft hij zelf aan dat hij zich op de RB positie gaat richten.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lijkt me een goede stap voor hem.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Per direct of in de zomer?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zal het salaris wel zijn. Sportief geen vooruitgang natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het is qua club wel een vooruitgang, meer aandacht, groter stadion, meer salaris. Maar sportief maakt het niet erg veel uit. Ben benieuwd of hij na Feyenoord naar het buitenland gaat.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Daryl Janmaat #1 Transfervrij na dit seizoen: Ajax, Feyenoord of toch Vitesse?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|