![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Verdiensten zijn gelijk, sportieve prestaties ongeveer gelijk, hij komt uit die omgeving en hij heeft in de jeugd van Feyenoord gespeeld. Dan is die keus toch helemaal niet gek.
Bovendien loopt Heerenveen komende zomer leeg en het is maar de vraag wat er voor terug komt. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Precies. Feyenoord zit weer in de lift en zie ik over een jaar of 4, 5 wellicht weer meedoen om de titel. Heerenveen zit nu al een paar jaar op hetzelfde niveau, de subtop. Niks mis mee, maar bij Feyenoord is er gewoon meer mogelijk.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Allemaal speculatie. Alsof Janmaat dat allemaal zo bedenkt. Het is natuurlijk geen echte sportieve verbetering op dit moment, en deze transfer doet ie niet met in zijn achterhoofd dat het over 4 of 5 jaar wel eens om het eggie kan gaan.
Ik vind het jammer, hoop altijd dat onze spelers naar echt betere clubs gaan om zich te verbeteren. Ik vind het een beetje raar om naar een vergelijkbare club te gaan. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Van die objectiviteit van SCH kan ik altijd zo genieten he.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Wie is er wel objectief dan? Maar ik gebruik toch gewoon argumenten.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ik snap hem wel, maar hij gebruikt de verkeerde woorden. Feijenoord is geen vergelijkbare club. Wat wel vaststaat is dat we het dit seizoen beter doen, en dat we hoger eindigen.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Feyenoord is groter dan Heerenveen. En een speler van Janmaat zou misschien nog wel iets hogerop kunnen, maar dit is een leuke tussenstap om over 2 jaar naar het buitenland te gaan. Als het lukt.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ja maar alleen prestaties in een seizoen laat de grootte van een club niet zien.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Tuurlijk he, dat heet een discussie.
Maar waarom dan altijd weer gezegd moet worden dat ik niet objectief ben. Da's toch niemand hier.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Feyenoord vind ik wel degelijk een stap omhoog, omdat de druk er vele malen hoger ligt dan bij Heerenveen. Dat vergt toch wat meer. Je staat meer in de spotlight en--niet dat hij daarvoor meteen in de aanmerking komt ofzo--maar het lijkt mij dat het makkelijker is om Oranje te halen als Feyenoorder dan als speler van Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Geloof er niks van dat die druk zoveel hoger is eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Alleen de Kuip maakt die druk hoger, dan de pers en andere druk nog.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Naast Kuipvrees bestaat er dus ook Abe Lenstravrees?
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
En wat Max zei over die jonkies: daar zit wel wat in maar ik zie Janmaat niet meer als echt zo'n jonkie, hij heeft natuurlijk al een keer een stap binnen de eredvisie gemaakt. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
FoppeFobie noemen wij dat.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
VreesVoorFriezen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
De RiemerRillingen en de JansJeuk, nog meer?
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
PompeblêdenProblemen.
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
VeenstraFalen
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
UniveUnheimlichheit
|
|
|
|
|
|
#127 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Feyenoord (Van Geel) is goed bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Nog meer bekenden in dat elftal?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Daryl Janmaat #1 Transfervrij na dit seizoen: Ajax, Feyenoord of toch Vitesse?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|