![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
|
Hello everyone,
First of all, I would like to express my sincere gratitude for all the support I've received these past few weeks. To my family, friends, mates of Uruguayan team and its staff and of course to the Liverpool F.C. (workers, coaches, managers, my teammates, and all who are part of the day-to-day life of this great club), and, of course, all the fans who never once allowed me to feel alone for even a single second throughout all of this. These past days, I have felt the meaning of that support more than ever: You never walk alone. As many of you know, I was born into a humble family in a working-class neighborhood of a small country. But born and raised with the values of respect, politeness, and sacrifice. My family, from the very first club where I started playing up until my move to Europe, have instilled the values that have shaped the person I am today. Let me be absolutely clear: I've never -- ever -- had a single racial problem with any team mate, player, or person with a skin color or race different from my own. Never. As a result, I am very upset about what has been said about me in recent weeks, all of which have been very far from the truth. This is further compounded by the helplessness I feel for not having done anything yet being accused of something I did not nor would ever do. In my country, the Spanish word for “black” is a term commonly used and does not symbolise any disrespect, let alone racism. Everything that has been said beyond that is completely and utterly false. I will comply with the sanction, but with the acquiescence of someone who has not done anything and who feels extremely upset about what has transpired. I’m sorry for the fans and for the teammates who I will not be able to assist in this coming month. This will be very difficult for me. My only wish is to get back to the stadium and do what I like most again, that is, to play football. Thank you all very much, YNWA Luis Alberto Suarez.
![]()
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Haha dat laatste gifje
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kom maar naar huis Suarez
.TT: 90 procent kans dat Sneijder blijft, bange Suárez wil weg - AD Sportwereld - AD __________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
'Full back'
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
prima dat ie geschorst is, dat wordt weer records breken vanaf februari. De fitste speler in de epl door deze maand rust en dus nog gevaarlijker.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Suarez is back alright. Een penalty claimen terwijl je zelf hands maakt, een enorme kans om zeep helpen en dan...dit..waar gewoon
op zijn plaats was geweest!![]() Ik heb te doen met Parker...eerst SuperMario en nu Luis die hem flink te grazen neemt. Parker zou het "Why Always Me" T-shirt wel mogen dragen van mij. Het is trouwens maar goed dat het niet King was die werd getrapt, dan had je dat weer gehad... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Raar mannetje blijft het toch, die Suarez.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Haha, dat is natuurlijk een dikke rode kaart.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Echt he... even een zetje geven zodat hij in positie staat en hoppa, trappen maar!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoe hij nog ff snel kijkt naar Parker voordat hij hem in z'n pens schopt. Priceless, wat een malloot is het ook.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een baas. Echt, wat een ongekende held.
Ik mis hem nog elke dag. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kuttekop, letterlijk en figuurlijk. Na 8 wedstrijden schorsing je zo weer gaan gedragen, onbegrijpelijk.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vond dit best meevallen; kan me best voorstellen dat hij zo dom is dat hij denkt daadwerkelijk die bal te kunnen raken. Tis lullig voor Parker, maar ik zie hier absoluut geen opzet in ofzo, zou er dan ook geen rood voor geven.
@smeich: waar hij die penalty wilde hebben voor hands was hij juist niet degene die eerst hands maakte. Al is het de vraag of de Spurs-speler wel hands maakte, Suárez was daar wel van overtuigd. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Ik vind het wel rood. Het is gewoon achterlijk, lomp en stom. In zo'n situatie dien je een kopduel in te gaan en zeker niet rond te gaan trappen, wetende dat je net Parker opzij zet in de baan van de bal. En ik zag toch duidelijk dat het Suarez was die hands maakte. Ik heb geen Spurs speler gezien die op dat moment iets deed wat op hands leek. En dan was dit nog niet eens geplaatst
Laatst gewijzigd door Smeich; 07-02-12 om 11:55 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het over Suarez hebben met een randdebiel als Skrtel in de ploeg
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Evra na de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Suarez vorige week
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Suarez
Ferdinand Evra Alledrie een dikke + PI
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hölzenbein in '74
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat is ook wel een
Suarez moet echter echt even qua gedrag op 2 benen worden gezet. (o.a. wedstrijd tegen Spurs) __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat deed Evra eigenlijk. Heb alleen het eerste half uur gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat een verschrikkelijk vent ook...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Op zich vond ik dat niet erg, maar vervolgens gaat hij bewust zo lopen dat hij voor/naast Suarez wandelt en daar dan ook zo lekker uitbundig het publiek gaat lopen opjutten. Ik was niet zo rustig doorgelopen als Suarez daar denk ik. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Loves C, R en M
|
Suarez was nog functioneel (zij het onverstandig denk ik) - in de hoop dat Evra tijdens de wedstrijd afgeleid zou zijn. Evra achteraf was kinderachtig.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een loser, iedereen die het nu nog steeds voor Suarez opneemt, snapt er niks van.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat een baas die Suarez! Held.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tja, ik kijk nu door een man utd-bril, maar ik ben het wel een beetje met je eens. Valt me ook op hoeveel mensen alles van hem accepteren, omdat hij zoveel voor Ajax heeft gedaan (waar ik nog steeds heel veel waardering voor heb).
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
De provocaties van Silenus in dit topic zijn een beetje sneu. Blijkbaar heeft hij geen enkele moeite met racisme. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat is exact de juiste conclusie die je kunt trekken ja.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Beetje vreemd ja, ik kijk iig door een voetbal bril en niet zozeer een maatschappelijke.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij maakt wel vrienden in Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Goede redenering wel. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Waarom vallen jullie wel over het niet handen schudden van Suarez en niet van Rutten? Verder heeft ManUtd dit gewoon goed opgezet om de beste speler van de concurrent kapot te maken. En dan Evra aanvoerder maken om hem te gebruiken voor de supporters
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik vind de commotie over gisteren echt zwaar overdreven. Het enige wat hij heeft gedaan gisteren is het niet schudden van een hand. Verder heeft hij gisteren niets gedaan wat bijzonder was. Dus men maakt zich alleen druk over het fucking schudden van een hand..
Suarez is er van overtuigd dat hij niets racistisch heeft gedaan tov Evra, dan is het toch logisch dat je een grote hekel hebt aan iemand die jou zo erg naait (in jouw beleving). Hoe kun je er dan zomaar een punt achter zetten en verder gaan, terwijl je zojuist voor het leven wordt gekenmerkt als een racist? __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Hij heeft het volgens de mensen die erover gaan gedaan, zijn straf uitgezeten en kan weer opnieuw beginnen. Maar wat doet meneer. Ook als hij ervan overtuigd is dat hij onschuldig is, is het allersterktst om Evra een hand te geven en zich weer verder op het voetbal te concentreren. Dat hij ervoor kiest om zoiets te laten bestaan, zegt voor mij heel veel over hem. Hij is in ieder geval allesbehalve een held. Dit gedrag is pathetisch en vooral kleinzielig. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja, want het 'bewijs' was ook zo overtuigend enzo...
_Die discussie is al tientallen keren gevoerd en er zit natuurlijk een groot deel 'klassen-justitie' in wat betreft het veroordelen van die gevallen... O.a. met Terry etc. terwijl Suarez gelijk een veroordeling om z'n oren kreeg, met een warrige bewijsvoering waarin het vooral veel 'zijn woord tegen het mijne' was. Dat hij vervolgens geen zin heeft om een hand te geven is dan ook wel te snappen, vooral vanwege het hypocriete in de hele zaak... Dat nu vervolgens nogmaals zo'n incident wordt opgeblazen van het niet handen schudden zegt alles over de motieven van Evra en Manchester United om die laster tegen Suarez nog even vol te houden. Want wat dat betreft kan je net zoals jij redeneren: hij heeft z'n straf toch uitgezeten, waarom moet je hem dan als 'overtreder' blijven opnaaien en veroordelen door het publiek op te jutten en debiele uitlatingen zoals die van Ferguson in de media? Die rol is namelijk ook hartstikke kwalijk wat mij betreft... Voetballend verder ongeveer het beste wat Liverpool te bieden heeft momenteel, dus als 'ie weg zou gaan best slecht nieuws voor hen...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het blijft gewoon dom DeeBee. Hij had zijn excuus moeten aanbieden, een kerel zijn en gisteren een hand geven en verder zijn voetballende kwaliteiten aanspreken. Dan kun je ook weer boven de anderen staan, boven hun manier van handelen. Nu niet.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat is ook wel zo, dit was wel 'onhandig' weer, maar ik vind de aanvallen op Suarez door alles en iedereen ernstig overtrokken wel, juist nadat hij nu veroordeeld is en z'n straf heeft gehad...
En het stigma racist nu wel heel makkelijk in een adem met hem wordt genoemd. En als hij wel handen had geschud en Evra zich na afloop ook zo had gedragen, dan was het vast 'in the heat of the moment' volgens iedereen of zo... Ik vind Man. Utd. en SAF zich namelijk net zo walgelijk gedragen, maar dat valt een beetje buiten het Suarez-topic. ![]() Verder denk ik dat Suarez heus niet direct weg wil nu, dan moet er wel een onwijze topclub komen van de zomer... |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Als hij van die aanvallen afwil, moet hij wijzer worden. Had hij nu een hand moeten geven. Als Evra c.s. zich dan toch zo hadden gedragen dan had iedereen nu vooral schande over hen gesproken. Je kan je ook afvragen hoe dat intern bij Liverpool gaat. Ik neem toch aan dat ze hem hier in begeleiden, dat dit is doorgesproken e.d.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Die Suarez toch, gebruikt zijn handen wanneer het niet mag en gebruikt ze niet wanneer het wel mag. Boefje eerste klas, hohoho.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Luis Suarez #11: de enige speler in Engeland met een winterstop
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |