Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 05-01-12, 10:23 Standaard   #1

Hello everyone,

First of all, I would like to express my sincere gratitude for all the support I've received these past few weeks. To my family, friends, mates of Uruguayan team and its staff and of course to the Liverpool F.C. (workers, coaches, managers, my teammates, and all who are part of the day-to-day life of this great club), and, of course, all the fans who never once allowed me to feel alone for even a single second throughout all of this. These past days, I have felt the meaning of that support more than ever: You never walk alone.

As many of you know, I was born into a humble family in a working-class neighborhood of a small country. But born and raised with the values of respect, politeness, and sacrifice. My family, from the very first club where I started playing up until my move to Europe, have instilled the values that have shaped the person I am today. Let me be absolutely clear: I've never -- ever -- had a single racial problem with any team mate, player, or person with a skin color or race different from my own. Never.

As a result, I am very upset about what has been said about me in recent weeks, all of which have been very far from the truth. This is further compounded by the helplessness I feel for not having done anything yet being accused of something I did not nor would ever do. In my country, the Spanish word for “black” is a term commonly used and does not symbolise any disrespect, let alone racism. Everything that has been said beyond that is completely and utterly false.

I will comply with the sanction, but with the acquiescence of someone who has not done anything and who feels extremely upset about what has transpired. I’m sorry for the fans and for the teammates who I will not be able to assist in this coming month. This will be very difficult for me.

My only wish is to get back to the stadium and do what I like most again, that is, to play football.

Thank you all very much,
YNWA
Luis Alberto Suarez.

FA's case:

The FA's case, in short, was as follows. In the goalmouth, Mr Evra and Mr Suarez spoke to each other in Spanish. Mr Evra asked Mr Suarez why he had kicked him, referring to the foul five minutes previously. Mr Suarez replied "Porque tu eres negro", meaning "Because you are black". Mr Evra then said to Mr Suarez “say it to me again, I’m going to punch you”. Mr Suarez replied "No hablo con los negros", meaning "I don't speak to blacks". Mr Evra continued by saying that he now thought he was going to punch Mr Suarez. Mr Suarez replied "Dale, negro, negro, negro", which meant "okay, blackie, blackie, blackie". As Mr Suarez said this, he reached out to touch Mr Evra's arm, gesturing at his skin. Mr Kuyt then intervened. When the referee blew his whistle and called the players over to him shortly after the exchanges in the goalmouth, Mr Evra said to the referee "ref, ref, he just called me a fucking black

LFC case:

Mr Suarez denied the Charge. His case, in short, was as follows. He agreed with Mr Evra that they spoke to each other in Spanish in the goalmouth. When Mr Evra asked why he had kicked him, Mr Suarez replied that it was a normal foul and shrugged his shoulders. Mr Evra then said that he was going to kick Mr Suarez, to which Mr Suarez told him to shut up. As Mr Kuyt was approaching, Mr Suarez touched Mr Evra's left arm in a pinching style movement. According to Mr Suarez, at no point in the goalmouth did he use the word "negro". When the referee blew his whistle to stop play, Mr Evra spoke to Mr Suarez and said (in English) "Don't touch me, South American". Mr Suarez replied "Por que, negro?". He says that he used the word “negro” in a way with which he was familiar from his upbringing in Uruguay. In this sense, Mr Suarez claimed, it is used as a noun and as a friendly form of address to people seen as black or brown-skinned (or even just black- haired). Thus, it meant "Why, black?" Mr Suarez maintained that when he said "Por que, negro?" to Mr Evra, it was intended in a conciliatory and friendly way. Mr Suarez said this was the only time that he used the word “negro” in his exchanges with Mr Evra during the match.
------------------------------------------------------> Read all about it!<------------------------------------------------------

Smeich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 05-01-12, 10:36 Standaard   #2
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha dat laatste gifje

Oud 05-01-12, 10:48 Standaard   #3
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
Haha dat laatste gifje
Inderdaad
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 05-01-12, 15:07 Standaard   #4

StarGazer's Voetbal Forum schermafbeelding

Kom maar naar huis Suarez .

TT: 90 procent kans dat Sneijder blijft, bange Suárez wil weg - AD Sportwereld - AD

Oud 05-01-12, 20:08 Standaard   #5
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

'Full back'
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 05-01-12, 20:31 Standaard   #6
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

prima dat ie geschorst is, dat wordt weer records breken vanaf februari. De fitste speler in de epl door deze maand rust en dus nog gevaarlijker.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 10:02 Standaard   #7

Suarez is back alright. Een penalty claimen terwijl je zelf hands maakt, een enorme kans om zeep helpen en dan...dit..waar gewoon op zijn plaats was geweest!

Ik heb te doen met Parker...eerst SuperMario en nu Luis die hem flink te grazen neemt. Parker zou het "Why Always Me" T-shirt wel mogen dragen van mij. Het is trouwens maar goed dat het niet King was die werd getrapt, dan had je dat weer gehad...
Oud 07-02-12, 10:13 Standaard   #8
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Raar mannetje blijft het toch, die Suarez.

Oud 07-02-12, 10:14 Standaard   #9
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha, dat is natuurlijk een dikke rode kaart.

Oud 07-02-12, 10:17 Standaard   #10
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
prima dat ie geschorst is, dat wordt weer records breken vanaf februari. De fitste speler in de epl door deze maand rust en dus nog gevaarlijker.
En nog gekker ja. Hij had gewoon weer een schorsing verdiend.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 10:18 Standaard   #11

Echt he... even een zetje geven zodat hij in positie staat en hoppa, trappen maar!
Oud 07-02-12, 10:19 arrow   #12
BS.

Ach, wat doet die Parker daar in de weg van de bal? Dat hoort sowieso niet.

Oud 07-02-12, 10:20 Standaard   #13
DiFontaine

Hoe hij nog ff snel kijkt naar Parker voordat hij hem in z'n pens schopt. Priceless, wat een malloot is het ook.

Oud 07-02-12, 10:22 Standaard   #14

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Ach, wat doet die Parker daar in de weg van de bal? Dat hoort sowieso niet.
Ik denk eerder dat hij Parker zo ver mogelijk van King weg wilde zetten....
Oud 07-02-12, 10:26 hearth   #15
BS.

SUAREZ PARIA

AMSTERDAM/LIVERPOOL – De terugkeer van Luis Suarez op de Engelse velden na een geruchtmakende racisme-zaak en acht duels schorsing, heeft de Engelse voetbalwereld in tweeën gespleten. Op Anfield kreeg de man uit Uruguay een oorverdovend applaus, in de rest van de stadions zal hij vanaf komend weekeinde als een paria worden behandeld. Zo diep zijn de sporen van zijn zware uitbarsting aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra, die hij vorig jaar zeven keer uitschold voor ‘negertje’.

De Engelse voetbalbond had een 115 pagina’s tellend rapport nodig om Suarez te veroordelen. De Britse media voerden grote druk uit om die veroordeling er doorheen te drukken. In geen enkel ander land ter wereld worden zwarte voetballers zo gesteund in hun strijd tegen racisme als in Engeland. Het feit dat de oud-Ajacied amper een jaar geleden ook in Nederland Otman Bakkal in de nek beet, hij bij FC Groningen ook geen makkelijk mannetje was en in Zuid-Amerika op jonge leeftijd ook ontspoorde, heeft zijn imago er niet beter op gemaakt.

In de afgelopen maand, voorafgaand aan zijn comeback op Anfield, zijn door de Engelse media kosten noch moeite gespaard om de hele loopbaan van Suarez uit te pluizen. Verdiende hij het voordeel van de twijfel in zijn tuchtzaak of was zijn tirade, waarin hij de donkere Fransman Evra herhaaldelijk voor ‘negertje’ uitmaakte, een bevestiging van zijn kwalijke reputatie? Het antwoord daarop is massaal gevonden.

Zijn mengeling van woede en talent, zo weet men nu, vormen zowel zijn kracht als zijn zwakte. Technisch directeur Daniel Enriquez van Nacional werd opgespoord in Uruguay. Hij vertelde dat jeugdtrainers vroeger al moeite hadden om Suarez in toom te houden. ,,Toen hij vijftien jaar was gaf Luis de scheidsrechter een kopstoot. Die man brak zijn neus en bloedde als een rund. Wij hebben hem toen zwaar gestraft.’’

Heerenveen-coach Ron Jans kreeg afgelopen week ook bezoek van de grootste Engelse kranten. Hoe, zo wilden ze weten, ging hij in zijn Groningse periode met de eigenzinnige Suarez om. Jans legde uit dat hij nooit de eerste training van Suarez vergeet. ,,Het was een mannetje, hoor. Hij kwam na zijn vakantie een beetje te zwaar terug. Hij vond het vreselijk dat ik hem eerst bij het tweede liet trainen. Hij was zo boos, dat hij werkelijk niets deed. Toen heb ik hem voor het oog van de selectie hard de waarheid verteld. ‘Jij beloofde dat je hier 100 procent zou geven, but you play like shit’. Met zijn blik kon hij me toen wel doden’’, aldus Jans. Buiten het veld vindt Jans hem een familieman, op het veld doet hij alles om te winnen. ,,Maar hij moet leren dat je soms niet alles mag doen om te winnen…’’

Liverpool-manager Kenny Dalglish heeft de onderzoeken en uitkomsten rond zijn sterspeler allemaal gelezen. Dalglish heeft Suarez door dik en dun gesteund. In de hoop dat de Zuid-Amerikaanse spits hem in de nabije toekomst terugbetaalt met doelpunten. Bovenop de schorsing van de Evra-zaak kwam ook nog een schorsing van een duel voor de obscene gebaren die Suarez maakte naar de supporters van Fulham.

Dalglish: ,,Ik denk dat Luis wel wat geleerd heeft tijdens zijn lange afwezigheid. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Maar ik ben blij dat hij weer terug is op het veld. Zijn fitheid is geweldig en de dingen die hij heeft meegemaakt, gingen in elk geval niet over zijn voetbalkwaliteiten. Met Luis in het elftal is Liverpool gewoon zoveel sterker. De mooiste tijd moet nog komen.’’ Ook omdat zijn twee grootste aankopen Suarez en Andy Carroll, alsmede Liverpool-aanvoerder Steven Gerrard, tot gisteren pas 69 minuten met elkaar op het veld hadden gestaan.

Maar het gevaar ligt al weer om de hoek. Uitgerekend het eerste uitduel voor Suarez, komende zaterdag in de Premier League, is bij Manchester United. Het is de return van de beladen wedstrijd tegen United op 15 oktober 2011. Over zijn voetbaltalent zijn 50 miljoen Britten het eens. Maar van zijn kwalijke reputatie komt hij nooit meer af.

Oud 07-02-12, 10:30 Standaard   #16
Niet te sip!

Wat een baas. Echt, wat een ongekende held.

Ik mis hem nog elke dag.

Oud 07-02-12, 11:12 Standaard   #17
Glory Man United!

Eric Cantona's Voetbal Forum schermafbeelding

Kuttekop, letterlijk en figuurlijk. Na 8 wedstrijden schorsing je zo weer gaan gedragen, onbegrijpelijk.

Oud 07-02-12, 11:50 Standaard   #18
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond dit best meevallen; kan me best voorstellen dat hij zo dom is dat hij denkt daadwerkelijk die bal te kunnen raken. Tis lullig voor Parker, maar ik zie hier absoluut geen opzet in ofzo, zou er dan ook geen rood voor geven.

@smeich: waar hij die penalty wilde hebben voor hands was hij juist niet degene die eerst hands maakte. Al is het de vraag of de Spurs-speler wel hands maakte, Suárez was daar wel van overtuigd.

Oud 07-02-12, 11:51 Standaard   #19

Ik vind het wel rood. Het is gewoon achterlijk, lomp en stom. In zo'n situatie dien je een kopduel in te gaan en zeker niet rond te gaan trappen, wetende dat je net Parker opzij zet in de baan van de bal. En ik zag toch duidelijk dat het Suarez was die hands maakte. Ik heb geen Spurs speler gezien die op dat moment iets deed wat op hands leek. En dan was dit nog niet eens geplaatst

Laatst gewijzigd door Smeich; 07-02-12 om 11:55
Oud 07-02-12, 11:57 sad   #20
BS.

Hij zou Ajax dit seizoen nog kampioen maken.

Oud 07-02-12, 13:09 Standaard   #21
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Het over Suarez hebben met een randdebiel als Skrtel in de ploeg
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 15:39 thumb down   #22

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

http://i.minus.com/ihQW3lvkIebDk.gif

Suarez
Ferdinand

Oud 11-02-12, 15:45 thumb down   #23

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Evra na de wedstrijd.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 15:49 Standaard   #24
DiFontaine

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Evra na de wedstrijd.
Suarez voor de wedstrijd.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 15:52 Standaard   #25

Suarez vorige week
Oud 11-02-12, 15:53 thumb down   #26
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Suarez
Ferdinand
Evra

Alledrie een dikke + PI

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 15:55 Standaard   #27

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Hölzenbein in '74
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 15:55 Standaard   #28

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Evra na de wedstrijd.
Dat is ook wel een waard.

Suarez moet echter echt even qua gedrag op 2 benen worden gezet. (o.a. wedstrijd tegen Spurs)

Oud 11-02-12, 16:07 Standaard   #29
DiFontaine

Wat deed Evra eigenlijk. Heb alleen het eerste half uur gezien.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 16:11 thumb down   #30

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een verschrikkelijk vent ook...

Oud 11-02-12, 16:15 Standaard   #31
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen Bekijk bericht
Wat deed Evra eigenlijk. Heb alleen het eerste half uur gezien.
Na afloop uitgebreid het publiek opjutten om te juichen voor hem.
Op zich vond ik dat niet erg, maar vervolgens gaat hij bewust zo lopen dat hij voor/naast Suarez wandelt en daar dan ook zo lekker uitbundig het publiek gaat lopen opjutten.

Ik was niet zo rustig doorgelopen als Suarez daar denk ik.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 16:38 Standaard   #32
Doc
Loves C, R en M

Suarez was nog functioneel (zij het onverstandig denk ik) - in de hoop dat Evra tijdens de wedstrijd afgeleid zou zijn. Evra achteraf was kinderachtig.

Oud 11-02-12, 23:46 Standaard   #33
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een loser, iedereen die het nu nog steeds voor Suarez opneemt, snapt er niks van.

Oud 11-02-12, 23:48 thumb up   #34
Niet te sip!

Wat een baas die Suarez! Held.

Oud 11-02-12, 23:51 Standaard   #35
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Wat een loser, iedereen die het nu nog steeds voor Suarez opneemt, snapt er niks van.
Tja, ik kijk nu door een man utd-bril, maar ik ben het wel een beetje met je eens. Valt me ook op hoeveel mensen alles van hem accepteren, omdat hij zoveel voor Ajax heeft gedaan (waar ik nog steeds heel veel waardering voor heb).

Oud 11-02-12, 23:55 Standaard   #36
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]

Tja, ik kijk nu door een man utd-bril, maar ik ben het wel een beetje met je eens. Valt me ook op hoeveel mensen alles van hem accepteren, omdat hij zoveel voor Ajax heeft gedaan (waar ik nog steeds heel veel waardering voor heb).
Het Cruijff-syndroom heet dat.

Oud 11-02-12, 23:55 Standaard   #37
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]

Ik kijk gewoon door een menselijke bril. Hij is geschorst vanwege racistische uitlatingen, in plaats van dat ie een punt zet achter die affaire en zijn goede kant toont door de betrokken persoon een hand te geven, gooit hij olie op het vuur. Hoe dom kun je zijn.

De provocaties van Silenus in dit topic zijn een beetje sneu. Blijkbaar heeft hij geen enkele moeite met racisme.

Oud 11-02-12, 23:59 Standaard   #38
Niet te sip!

Dat is exact de juiste conclusie die je kunt trekken ja.

Oud 12-02-12, 00:01 Standaard   #39
Schiet van afstand

Beetje vreemd ja, ik kijk iig door een voetbal bril en niet zozeer een maatschappelijke.

Oud 12-02-12, 00:01 big smile   #40
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij maakt wel vrienden in Engeland.

Oud 12-02-12, 00:04 Standaard   #41
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Ik kijk gewoon door een menselijke bril. Hij is geschorst vanwege racistische uitlatingen, in plaats van dat ie een punt zet achter die affaire en zijn goede kant toont door de betrokken persoon een hand te geven, gooit hij olie op het vuur. Hoe dom kun je zijn.

De provocaties van Silenus in dit topic zijn een beetje sneu. Blijkbaar heeft hij geen enkele moeite met racisme.
"Gister at Silenus een broodje kaas, vandaag een broodje hagelslag. Blijkbaar vindt hij boterhamworst niet lekker."

Goede redenering wel.

Oud 12-02-12, 00:12 sunglasses   #42
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom vallen jullie wel over het niet handen schudden van Suarez en niet van Rutten? Verder heeft ManUtd dit gewoon goed opgezet om de beste speler van de concurrent kapot te maken. En dan Evra aanvoerder maken om hem te gebruiken voor de supporters

Oud 12-02-12, 00:13 Standaard   #43
Schiet van afstand

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Waarom vallen jullie wel over het niet handen schudden van Suarez en niet van Rutten? Verder heeft ManUtd dit gewoon goed opgezet om de beste speler van de concurrent kapot te maken. En dan Evra aanvoerder maken om hem te gebruiken voor de supporters
Complot is goed opgezet anderhalf jaar terug inderdaad

Oud 12-02-12, 08:08 Standaard   #44
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind de commotie over gisteren echt zwaar overdreven. Het enige wat hij heeft gedaan gisteren is het niet schudden van een hand. Verder heeft hij gisteren niets gedaan wat bijzonder was. Dus men maakt zich alleen druk over het fucking schudden van een hand..
Suarez is er van overtuigd dat hij niets racistisch heeft gedaan tov Evra, dan is het toch logisch dat je een grote hekel hebt aan iemand die jou zo erg naait (in jouw beleving). Hoe kun je er dan zomaar een punt achter zetten en verder gaan, terwijl je zojuist voor het leven wordt gekenmerkt als een racist?

413
EddyAlbena is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-02-12, 10:13 Standaard   #45
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door EddyAlbena Bekijk bericht
Ik vind de commotie over gisteren echt zwaar overdreven. Het enige wat hij heeft gedaan gisteren is het niet schudden van een hand. Verder heeft hij gisteren niets gedaan wat bijzonder was. Dus men maakt zich alleen druk over het fucking schudden van een hand..
Suarez is er van overtuigd dat hij niets racistisch heeft gedaan tov Evra, dan is het toch logisch dat je een grote hekel hebt aan iemand die jou zo erg naait (in jouw beleving). Hoe kun je er dan zomaar een punt achter zetten en verder gaan, terwijl je zojuist voor het leven wordt gekenmerkt als een racist?
Goh, leg je deze redenering ook op veroordeelde misdadigers die blijven volhouden het niet gedaan te hebben?

Hij heeft het volgens de mensen die erover gaan gedaan, zijn straf uitgezeten en kan weer opnieuw beginnen. Maar wat doet meneer. Ook als hij ervan overtuigd is dat hij onschuldig is, is het allersterktst om Evra een hand te geven en zich weer verder op het voetbal te concentreren. Dat hij ervoor kiest om zoiets te laten bestaan, zegt voor mij heel veel over hem. Hij is in ieder geval allesbehalve een held. Dit gedrag is pathetisch en vooral kleinzielig.

Oud 12-02-12, 10:59 Standaard   #46

DeeBee's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja, want het 'bewijs' was ook zo overtuigend enzo... _

Die discussie is al tientallen keren gevoerd en er zit natuurlijk een groot deel 'klassen-justitie' in wat betreft het veroordelen van die gevallen... O.a. met Terry etc. terwijl Suarez gelijk een veroordeling om z'n oren kreeg, met een warrige bewijsvoering waarin het vooral veel 'zijn woord tegen het mijne' was.

Dat hij vervolgens geen zin heeft om een hand te geven is dan ook wel te snappen, vooral vanwege het hypocriete in de hele zaak...

Dat nu vervolgens nogmaals zo'n incident wordt opgeblazen van het niet handen schudden zegt alles over de motieven van Evra en Manchester United om die laster tegen Suarez nog even vol te houden. Want wat dat betreft kan je net zoals jij redeneren: hij heeft z'n straf toch uitgezeten, waarom moet je hem dan als 'overtreder' blijven opnaaien en veroordelen door het publiek op te jutten en debiele uitlatingen zoals die van Ferguson in de media? Die rol is namelijk ook hartstikke kwalijk wat mij betreft...

Voetballend verder ongeveer het beste wat Liverpool te bieden heeft momenteel, dus als 'ie weg zou gaan best slecht nieuws voor hen...
DeeBee is offline   Met citaat reageren
Oud 12-02-12, 11:16 Standaard   #47
SCH
Hup Holland!

Het blijft gewoon dom DeeBee. Hij had zijn excuus moeten aanbieden, een kerel zijn en gisteren een hand geven en verder zijn voetballende kwaliteiten aanspreken. Dan kun je ook weer boven de anderen staan, boven hun manier van handelen. Nu niet.

Oud 12-02-12, 11:28 Standaard   #48

DeeBee's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is ook wel zo, dit was wel 'onhandig' weer, maar ik vind de aanvallen op Suarez door alles en iedereen ernstig overtrokken wel, juist nadat hij nu veroordeeld is en z'n straf heeft gehad...

En het stigma racist nu wel heel makkelijk in een adem met hem wordt genoemd. En als hij wel handen had geschud en Evra zich na afloop ook zo had gedragen, dan was het vast 'in the heat of the moment' volgens iedereen of zo... Ik vind Man. Utd. en SAF zich namelijk net zo walgelijk gedragen, maar dat valt een beetje buiten het Suarez-topic.

Verder denk ik dat Suarez heus niet direct weg wil nu, dan moet er wel een onwijze topclub komen van de zomer...
DeeBee is offline   Met citaat reageren
Oud 12-02-12, 11:31 Standaard   #49
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door DeeBee Bekijk bericht
Dat is ook wel zo, dit was wel 'onhandig' weer, maar ik vind de aanvallen op Suarez door alles en iedereen ernstig overtrokken wel, juist nadat hij nu veroordeeld is en z'n straf heeft gehad...
Als hij van die aanvallen afwil, moet hij wijzer worden. Had hij nu een hand moeten geven. Als Evra c.s. zich dan toch zo hadden gedragen dan had iedereen nu vooral schande over hen gesproken. Je kan je ook afvragen hoe dat intern bij Liverpool gaat. Ik neem toch aan dat ze hem hier in begeleiden, dat dit is doorgesproken e.d.

Oud 12-02-12, 11:33 Standaard   #50
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Suarez toch, gebruikt zijn handen wanneer het niet mag en gebruikt ze niet wanneer het wel mag. Boefje eerste klas, hohoho.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site