![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik vind dat het wel eens tijd is dat deze keeper zijn eigen topic krijgt. na Breuer is dit waarschijnlijk de speler van Heerenveen die het meeste kritiek te verduren heeft gekregen in zijn jaren in Friesland. Gelukkig deert dat hem weinig en staat hij al het hele seizoen erg goed te keepen.
Ik persoonlijk hoop dat hij nog lang onze keeper zal blijven. (al was die mening ook wel eens anders) Deze jongen heeft een keepersstrijd gehad met Waterman, Lejsal, van Dijk, Vonk en Steppe. Maar op het einde is toch Vandenbussche onze #1 keeper. 2001/2002 Club Brugge Eerste Klasse 0 0 2001/2002 Sparta Rotterdam Eredivisie 4 0 2002/2003 Sparta Rotterdam Eerste divisie 9 0 2003/2004 Sparta Rotterdam Eerste divisie 1 0 2004/2005 SC Heerenveen Eredivisie 29 0 2005/2006 SC Heerenveen Eredivisie 24 0 2006/2007 SC Heerenveen Eredivisie 34 0 2007/2008 SC Heerenveen Eredivisie 20 0 2008/2009 SC Heerenveen Eredivisie 22 0 2009/2010 SC Heerenveen Eredivisie 15 0 2010/2011 SC Heerenveen Eredivisie 1 0 2011/2012 SC Heerenveen Eredivisie 16 0 Totaal 175 0 En dan kan heel Nederland op hem haten, maar hij doet het dit seizoen erg goed.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kritiek? Haten? Ik ben in mijn hele leven nog nooit iemand tegengekomen met een mening over Brian Vandenbussche!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hm, je bent Derksen waarschijnlijk nog nooit tegengekomen inderdaad.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij is een beetje de Waterreus van Heerenveen geworden eigenlijk..keer op keer worden er nieuwe keepers aangetrokken om hem te vervangen, maar steeds wint hij weer de concurrentiestrijd.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij heeft nu twee jonge keepers achter zich, Steppe en Oosterhof. Ben benieuwd of Brian die de concurrentiestrijd ook gaat winnen in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
nep-fries
|
ik ben stiekem een groot fan van VDB.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat ben ik de laatste 2 jaar geworden, daarvoor zag ik het niet in hem. Eerlijk gezegd.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
nep-fries
|
ik vanaf het eerst seizoen. en daarna was ik sommige perioden blind voor zijn falen. maar ik moet wel toegeven dat ik alleen problemen heb/had met Steppe, want Stuhr vond ik ook prima en Van Dijk en Vonk vond ik beiden beter dan VDB.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Brian
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb hem dit seizoen te weinig zien spelen om te oordelen, maar kan niet ontkennen dat ik bij het lezen van de TT dacht "Vandenbussche loyaal? Ja, die kan er ook niets van dus mag blij zijn bij Heerenveen te spelen"..
.Bij Lejsal dacht ik echter: !
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wist je dat Brian een blanco cheque in Griekenland kon tekenen, maar weigerde?
![]() Achteraf verstandig natuurlijk, maar veel voetballers hadden voor het snelle geld gekozen. Brian mag verder natuurlijk blij zijn dat hij bij ons speelt, maar hij is absoluut beter dan het regiment aan vliegenvangers die we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen. Wat een clowns zaten daarbij zeg. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lejsal
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Is echt goed aan het keepen dit seizoen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Brian Vandenbussche #1 Loyaal aan Heerenveen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|