![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Erelijst:
1981/82 Kampioenschap (Ajax) (als assistent van Kurt Linder) 1982/83 Kampioenschap (Ajax) 1982/83 Beker (Ajax) 1984/85 Kampioenschap (Ajax) 1986/87 Bekerwinnaar (KV Mechelen) 1987/88 Europa Cup II (KV Mechelen) 1987/88 Kampioenschap (KV Mechelen) 1988/89 Europese Supercup (KV Mechelen) 1990/91 Kampioenschap (Anderlecht) 2002/03 Bekerwinnaar (Al-Hilal) Vermakelijke column: Spoiler
Laatst gewijzigd door Hendril; 24-12-11 om 14:38 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aadje afkoopsom
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Met zijn assistenten Dick de Boer en Pieter Huistra
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat dat alweer 5 jaar geleden is
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aad,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En Bohemians Praag zat aan de doping.
Wel sneu trouwens hoe het trio Van Basten, Cruijff en Coster hem hebben geliquideerd. Van Basten pleegde gewoon pure sabotage door niet op trainingen te komen en totaal ergens anders te gaan lopen dan opgedragen, puur om Cruijff als trainer aangesteld te krijgen en De Mos weg te pesten. Zeer sneu
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Een seizoen later werd Ajax compleet voor lul gezet door Porto trouwens. Assistent Cor van der Hart had Cruijff geadviseerd om een beetje van zijn leer af te stappen, maar nee. Het resultaat was daar. Moet wel bijgezegd worden dat de rol van de scheidsrechter na afloop breed werd uitgemeten. Valt niet te checken helaas wat er van waar is want de televisie zond het om gare redenen (teveel reclameborden langs het veld, mocht niet van de mediawet) niet uit. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 17-01-12 om 16:39 |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Preciezer bepaald: Ajax won uiteindelijk het kampioenschap met 6 punten verschil op PSV. Toen De Mos ontslagen werd was dat 3 punten voorsprong, en 4 punten voorsprong op Feyenoord. Maar: de laatste wedstrijd van het seizoen was PSV-Ajax en dat won PSV met 4-0, zonder De Mos dus.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Even voor de beeldvorming; Hoe oud ben jij koekebakker??
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aad300
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Over bazen gesproken....daar kan King Boateng nog een puntje aan zuigen.....
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat hebben we toch een bazentrainers in Nederland
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aad
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Aad
![]() Zou perfect op z'n plaats zijn geweest bij Anzhi. __________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Staat een interview in de VI, iemand die hem in kan scannen?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Heb geen scanner, maar vanavond ga ik even kijken hoeveel hij de moeite waard is. In de eerste alinea wordt de toon al wel gezet: veel van die typische korte zinnen van een paar woorden, dan hoor je Aad in je hoofd al praten. 21=5 enzo
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Deze baas is vandaag 65 geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
![]() "Oh wow, ontbijt! Dat had niet gehoeven, echt! Dankjewel! Wat bijzonder! Met ham! En kaas! Jeetje, wat een luxe! Dat heb ik toch niet verdiend?" |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
En er is ook taart:
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Aad300
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Die oude foto met Aad met snor is een mooie voor een Aad300 t-shirt.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Meer foto's van zijn dochter?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Deze is ook fijn.
!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zie geen kut op die foto
![]() Misschien is het wel wat, misschien niet
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Uit de VI van vorige week:
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tessa
![]() Esmee
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Uit de oude doos:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die op die foto bij dat ontbijtje is duidelijk
Tessa .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Esmee is nog best te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mooiste foto van vandaag vond ik toch wel van de bezorger van weer een taart
![]()
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoppa, retweetje
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Aad de Mos #2: aka @aad300
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|