![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sulejmani is zelf trouwens nog nooit negatief geweest tegen Ajax of de supporters. Als het hem een keer verkeerd aankwam mag dat best toch.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
SCH
!Verder is uitfluiten natuurlijk geen chic middel, maar je mag als supporter best kritisch zijn, vind ik. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Crosspost dan maar:
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het publiek is 1 x negatief tegen hem en Sulejmani is 1 x negatief tegenover het publiek.
Beide kanten moeten maar accepteren dat het zo is. het kan niet zo zijn dat het publiek wel een reactie mag geven en de speler niet. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als hij elke keer scoort na zo'n fluitconcert, dan weet ik wat ik elke week ga doen...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tekent maar weer dat de speler to-taal niet door heeft hoeveel credits hij heeft/had. Sulejmani is echt een speler om je kapot aan te ergeren. Er zit zoveel meer in die jongen, maar hij is volgens mij nog te lui om naar de kapper te gaan. Of Abe Lenstra moet zijn idool zijn, dan heb ik niks gezegd.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoezo hypocriet? Je bent een prof, die hebben niet te reageren omdat ze een keer een fluitconcert krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
haha. Dat slaat echt nergens op.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
je zit nou gewoon een hoop flauwekul te roepen om dat je wat frustratie hebt. Doe dat nou niet...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gast waar HEB je het in godsnaam over? Ik ben tegen een fluitconcert hoor...
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waar blijkt dat enorme krediet voor hem dan uit?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
jaren lang toegezongen, ook tijdens zijn slechte periodes
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Welkom in de echte wereld
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sulejmani wordt elke wedstrijd, echt elke wedstrijd, vanaf zijn debuut knetterhard en veel toegezonden. Die jongen heeft nog geen fluitconcert te verwerken gehad, tot vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nou, mss kwam het m daarom wel rauw op zijn dak? Zou zomaar kunnen. het is ook maar een mens.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Blijkbaar niet, want JUIST zijn reactie is tekenend voor zijn instelling. Andere profs laten zich niet zo gaan na 1, ik herhaal, 1 fluitconcert. Zelfs El Hamdaoui (
) reageerde niet... Wat ben je dan voor een kut-prof? Je wordt 3 jaar lang gesteund, ook al speel je week in week uit gewoon kut. Je bent nooit 100% fit, je krijgt 2 miljoen per jaar. Dan hoor je niet te reageren als prof.
Laatst gewijzigd door El Capitano; 18-12-11 om 21:43 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
De discussie gaat niet over mij, maar over Sulejmani. Ik geef gewoon een reactie en jij hebt het over "in een ideaal kader plaatsen" en "welkom in de echte wereld". Wat bezielt je in godsnaam? Oh wacht, zou het misschien zijn omdat jij nogal liefhebber van Sulejmani bent? Je loopt ook altijd te jengelen als hij kritiek krijgt toch?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Laat maar. Wat ben jij vandaag een irritant figuur zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat is nou precies je probleem Durq?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jouw redenatie over wat Mickey nou allemaal wel en niet mag doen volgens jou. Vooral als je dat ook nog eens koppelt aan het prof zijn of 2 miljoen verdienen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja, ik vind het niet professioneel (gezien de situatie) dat je meteen zo reageert nadat je 3 jaar lang gesteund bent door het publiek. Waarom jij dan weer voor de zoveelste keer persoonlijk moet worden is mij een raadsel.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
cat fight
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
En ik heb dus problemen met JOUW manier van redeneren. Of was jij dat niet zelf die al die posts hiervoor plaatste? |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik geloof best dat het rauw op zn dak valt, maar hij mag ook wel eens weten dat hij moet werken als hij bij Ajax speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jahoor. Dat mag Frank hem vertellen. Als het publiek zo reageert mag hij om mij ook wel terug reageren. dat lijkt me heel menselijk en normaal.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Im with cappie on this one
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Omdat ik je gelijk geef ?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
PSV Eindhoven!
|
Bewijst maar weer hoe hypocriet sommige mensen hier zijn. Als supporters van andere clubs dat bij hun spelers doen dan veroordelen ze het hard. Maar als het bij hun eigen club gebeurt is het maar zo en zo.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Groot deel van de users hier is tegen de fluitconcerten hoor. Hoezo hypocriet? Eerder verdeeldheid.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
PSV Eindhoven!
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Och, het gastje gaat nu grappig doen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heel de voetballerij is hypocriet inclusief mijzelf en jij.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ja, ik dacht dat de discussie wat makkelijker ging als we op dezelfde golflengte zaten. Vandaar.
|
|
|
|
|
#43 |
|
PSV Eindhoven!
|
Dat klopt. Ik zou de laatste zijn die dat zou ontkennen.
|
|
|
|
|
#44 |
|
verkeerde topic
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
PSV Eindhoven!
|
Wat bedoel je?
|
|
|
|
|
#47 | |
Laatst gewijzigd door denthemen; 18-12-11 om 22:13 __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat 'n luie serviër al niet kan aanrichten
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mijn opa heeft je fiets ook nog trouwens...
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Miralem Sulejmani #5 Niet vooruit te fluiten.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|