![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
........... als de volgende donkere linksback met een superchill loopje dan. Want verder is hij tien keer zo goed, minstens.
![]() Het is te bizar voor woorden dat hij regelmatig op de tribune heeft gezeten dit seizoen en Ramsteijn en Indi veelvuldig faalden op die positie. Miquel is een zekerheidje in de opbouw die altijd zijn hoofd erbij houdt en op zoek is naar een voetballende oplossing, ook in de duels is hij vrij sterk met zijn snelheid en rust. Soms is hij wel iets te afwachtend (lees: chill) in de duels.
Een stormachtige ontwikkeling, of is ie gewoon te laat ontdekt door Pastoor en Koeman? Hoe dan ook, ik geniet wekelijks van hem. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Purrel is inderdaad niet zo goed meer, helaas.
Maar deze jongen wordt sowieso de nieuwe linksback van Oranje. Fuck Pieters.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij doet me qua loopje soms wel aan Bahia denken. Dat het er dan zo suf uitziet.
Maar voor de rest doet ie 't goed. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Deed het vorig seizoen al goed bij Excelsior. Er was toen al wat interesse van andere clubs, waarop Feyenoord snel handelde en hem aantrok. Ik denk dat ze toen nog niet dachten dat hij al in de basis zou gaan spelen DMJN en hem gewoon binnen wilden hebben. Maar kennelijk haakt hij sneller aan dan verwacht.
Overigens weer een speler uit de opleiding van Spijkenisse. Die club heeft toch best al wat spelers in het betaald voetbal gebracht. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Miquel Nelom-topic: in de voetsporen van Purrel Fränkel
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|