Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18-12-11, 16:58 standard ball   #1

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

Oussama Assaidi
(15 augustus1988, Beni Boughari, Marokko) is een Nederlands voetbalspeler die speelt bij De Graafschap.

Assaidi begon zijn loopbaan in het seizoen 2006/07 bij FC Omniworld. Na twee seizoenen bij de club uit Almere waarin hij 36 wedstrijden (3 doelpunten) speelde, ging hij in de zomer van 2008 naar De Graafschap. Op de laatste dag van de transfer periode maakte Assaidi de overstap naar sc Heerenveen, de overstap was opvallend te noemen omdat Heerenveen geen nieuwe spelers meer zou aantrekken. Maar mede door de goede seizoensstart van Assaidi ( 5 wedstrijden, 5 doelpunten) en de slechte seizoensstart bij Heerenveen werd deze transfer mogelijk gemaakt.

Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef ASroma het volgende:

Over 5 jaar bij AS Roma de vervanger van Totti, super talent.

Oussama Assaidi
"the main ingredient in stardom is the rest of the team"
Assaidi #1: van Straatjochie tot Gentleman...

Laatst gewijzigd door ASroma; 18-12-11 om 17:07
ASroma is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 18-12-11, 17:51 big smile   #2

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Manolev maakt anders gewoon gehakt van hem vandaag.

Oud 19-12-11, 00:26 Standaard   #3
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik blijf vinden dat deze jongen nog heel veel aan zichzelf moet werken. Te veel negatieve eigenschappen die bij Heerenveen misschien geoorloofd worden maar bij een stap hoger echt niet meer kunnen. Maar voor Heerenveen is het natuurlijk een heerlijke voetballer waar de mensen ook voor naar het stadion komen.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 08:59 Standaard   #4

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is gewoon al tijden niet fit.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 09:35 Standaard   #5
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Jammer dat hij nu naar de Afrika Cup moet, hij zou even 3 weken moeten relaxen met blote dames en een colaatje.

Oud 19-12-11, 13:27 Standaard   #6

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Ik blijf vinden dat deze jongen nog heel veel aan zichzelf moet werken. Te veel negatieve eigenschappen die bij Heerenveen misschien geoorloofd worden maar bij een stap hoger echt niet meer kunnen. Maar voor Heerenveen is het natuurlijk een heerlijke voetballer waar de mensen ook voor naar het stadion komen.
Niettus!
(behalve die wedstrijd tegen Excelsior dan )

Maar wat betreft dit
Ik blijf vinden dat deze jongen nog heel veel aan zichzelf moet werken. Te veel negatieve eigenschappen
ben ik het met je eens!
Nnoitra is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 13:31 Standaard   #7
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
Manolev maakt anders gewoon gehakt van hem vandaag.
Manolev kreeg van hem ook altijd om een prima assist te geven .

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 17:27 Standaard   #8

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

welke negatieve eigenschappen?
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 21:12 Standaard   #9

Oorspronkelijk geplaatst door ASroma Bekijk bericht
[...]

welke negatieve eigenschappen?
Oeh, dit is wel een vraag voor mij als Assaidi criticus pur sang!
- Te egoïstisch, gaat te vaak voor eigen succes.
- Trekt te vaak naar binnen toe ipv langs de lijn te blijven om de voorzet te geven.
- Als hij een voorzet geeft, dan is deze vaak niet goed.
- Probeert na de eerste man ook de tweede, derde en als het kan de vierde man uit te spelen (wat vaker niet dan wel lukt).
- Betrekt zijn medespelers veel te weinig bij het spel als hij aan de bal is.
- Hij kijkt teveel naar de bal en mist daardoor het overzicht.
- Hij lijdt te vaak balverlies op gevaarlijke plekken, zoals rond de middenlijn.

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb hem dit seizoen voor het eerst tegen Excelsior weinig tot niets van het bovenstaande lijstje zien doen!
Als hij dat vol kan houden en daarop verder bouwt, dan gaat het vast en zeker goedkomen met een glansrijke carriëre!
Oud 19-12-11, 21:36 Standaard   #10
SCH
Hup Holland!

Vrijwel iedereen komt voor een speler als Assaidi naar het stadion, je hebt er altijd een paar zeikerds bij zitten, die komen voor Elm ofzo

Oud 19-12-11, 22:35 Standaard   #11

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Vrijwel iedereen komt voor een speler als Assaidi naar het stadion, je hebt er altijd een paar zeikerds bij zitten, die komen voor Elm ofzo
Frappant dat iemand die zelden in het stadion is, zo'n uitspraak kan doen.. Ach ja, aannames doen op basis van een paar samenvattingen, zo nu en dan eredivisie live en soms daadwerkelijk in het stadion; lekker makkelijk..

Ik hoor in het vak waar ik zit en tijdens de rust in het funplaza onder de oost tribune en na afloop meerdere mensen nagatief zijn over het spel van Assaidi.

Maar wat ik net al zei; als hij blijft spelen zoals tegen excelsior, dan gaat het wel goed komen.

Zal ik trouwens ook ff in andere topics eens kritisch zijn over iets wat met Heerenveen te maken heeft?
Kun je daar zo'n gefundeerde opmerking jegens mij plaatsen.
Oud 19-12-11, 22:48 big smile   #12
Breuer in Oranje

SCH en Nnoitra, jullie zijn zon schattig koppeltje.

Sûkerbôle.
Oud 19-12-11, 23:16 Standaard   #13

Mugger2.0's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou 'm toch liever op 10 zien, dan op de flank.

Zondag had ie wel een extreme kutmiddag trouwens. Rugklachten en dan 45 minuten lang steeds maar weer achter die dwaas Manolev moeten aansjokken .
Mugger2.0 is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 23:16 bulb   #14
Lucky man

Oorspronkelijk geplaatst door Nnoitra Bekijk bericht
[...]
Frappant dat iemand die zelden in het stadion is, zo'n uitspraak kan doen.. Ach ja, aannames doen op basis van een paar samenvattingen, zo nu en dan eredivisie live en soms daadwerkelijk in het stadion; lekker makkelijk..
Beetje slap om zo iemand de mond proberen te snoeren. Op TV kan je best zien dat Assaidi iemand is om voor naar het stadion te gaan....

Oud 19-12-11, 23:48 thumb up   #15
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

En anders is het iemand om voor de televisie te gaan zitten.
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 00:36 Standaard   #16

Oorspronkelijk geplaatst door dndiek Bekijk bericht
[...]
Beetje slap om zo iemand de mond proberen te snoeren. Op TV kan je best zien dat Assaidi iemand is om voor naar het stadion te gaan....
Een beetje slap om alleen maar dat stukje te quoten en alleen daarop te reageren.
Op TV in een samenvatting of bij een programma zoals VI zie je bijna alleen maar de acties die lukken en de leuke trucjes.. Zelfs als je een wedstrijd via eredivisie live bekijkt zie je niet alles...
Als je in het stadion zit, zie je nou eenmaal veel meer en dat geeft een veel beter beeld dan een "goede actie compilatie" op tv.

En nogmaals, in het stadion zitten zat mensen die zich aan de speelstijl van Assaidi ergeren (wedstrijd tegen excelsior daargelaten). En ook op het sc.heerenveen.org forum is lang niet iedereen fan van hem.
Oud 20-12-11, 00:37 Standaard   #17
Je bent wel gewoon heel negatief over alles nnoitra, wat dat betreft lijk je idd net op de oude mannetjes die er altijd zijn. Assaidi is gewoon een heerlijke speler om naar te kijken.
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 00:42 bulb   #18
Lucky man

[...]
Een beetje slap om alleen maar dat stukje te quoten en alleen daarop te reageren.
Op TV in een samenvatting of bij een programma zoals VI zie je bijna alleen maar de acties die lukken en de leuke trucjes.. Zelfs als je een wedstrijd via eredivisie live bekijkt zie je niet alles...
Als je in het stadion zit, zie je nou eenmaal veel meer en dat geeft een veel beter beeld dan een "goede actie compilatie" op tv.
Zelfs in het stadion zie je niet alles, ondanks dat je misschien meer ziet volgens jou..... Het is gewoon een non-argument. En jij doet een aanname in het hele verhaal dat hij de wedstrijden niet volledig ziet....
En nogmaals, in het stadion zitten zat mensen die zich aan de speelstijl van Assaidi ergeren (wedstrijd tegen excelsior daargelaten). En ook op het sc.heerenveen.org forum is lang niet iedereen fan van hem.
Dat zal best maar ook dat zegt niet dat dat voor SCH of iemand anders niet zo is.... Assaidi kan op dit moment even een dipje hebben en sommige mensen gaan vooral voor de vleugelspelers met een mooie passeeractie naar het stadion, maar ik kan bijvoorbeeld ook genieten van een verdediger die een perfecte wedstrijd speelt met mooie slidings etc... Dat is toch voor iedereen anders....

Oud 20-12-11, 00:44 Standaard   #19

Ik noem het kritisch, jij noemt het negatief.. Whatever.
Ik ben ook vaak genoeg positief over Heerenveen en over spelers.. Maar ik mag als betalende supporter sinds een jaartje of 20 best kritisch op 'mijn' club en de spelers zijn..
Ik heb een mening en die mag ik verkondigen, dat anderen veel door een roze bril zien wanneer het over Heerenveen gaat, prima.. Maar om dan op de persoon te gaan spelen; nou, bravo.
Oud 20-12-11, 00:49 Standaard   #20

[...]
Zelfs in het stadion zie je niet alles, ondanks dat je misschien meer ziet volgens jou..... Het is gewoon een non-argument. En jij doet een aanname in het hele verhaal dat hij de wedstrijden niet volledig ziet.....
Waar zie jij mij hier zeggen dat ik die aanname doe?
Volgens mij valt het zien van een hele wedstrijd onder eredivisie live en soms in het stadion.

Ennuh, in het stadion zie je gewoon meer..
Tenzij je vanuit meerdere camerastandpunten de wedstrijd kunt volgen of terug kijken.

Dat Assaidi een geweldige speler met enorm veel potentie is, dat staat buiten kijf. Maar hij doet er nu gewoonweg te weinig mee.. Niet een paar wedstrijden, nee het gehele seizoen al, en vorig seizoen.
Hij moet spelen zoals hij tegen Excelsior speelde; als 1 speler onderdeel van het team.
Dan gaat hij vele malen belangrijker zijn voor het elftal en is hij veel eerder bij een topclub.

Laatst gewijzigd door Nnoitra; 20-12-11 om 00:51
Oud 20-12-11, 00:51 Standaard   #21
Lucky man

Frappant dat iemand die zelden in het stadion is,
AANNAME!!!!

Oud 20-12-11, 00:53 Standaard   #22

[...]
AANNAME!!!!
Nope.. Staat zelfs in de OP van het heerenveen topic

Ps; je 'shift' blijf hangen of je hebt per ongeluk op 'capslock' gedrukt.
Oud 20-12-11, 01:02 big smile   #23
Lucky man

[...]
Nope.. Staat zelfs in de OP van het heerenveen topic

Ps; je 'shift' blijf hangen of je hebt per ongeluk op 'capslock' gedrukt.
Nee, ik drukte expres op de shift-knop, weer een verkeerde aanname....

Oud 20-12-11, 07:40 wink   #24

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat Nnoitra op de Oost-tribune zit. Daar zitten alleen maar van die zeurende mannetjes namelijk.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 09:17 Standaard   #25

[...]Nee, ik drukte expres op de shift-knop, weer een verkeerde aanname....
Weer een? Heb je bewijs dat dat die andere er een is dan?
Niet van het ene naar het andere punt springen, wordt je niet geloofwaardiger van.

Maar goed, ik ben er wel klaar mee om mezelf te verdedigen..
Er zitten hier teveel mensen met zo'n "Leave Brittney Alone" attitude wat betreft het knuffel marokkaantje.
Het is jammer dan ze niet met een afwijkende mening om kunnen gaan en dan maar op de persoon gaan spelen..
Maar ik ga me verder niet verlagen tot dat niveau; want dat winnen ze op basis van ervaring..

Ik blijf gewoon lekker zowel positieve als kritische berichten posten en het zal me een rotzorg zijn van de mening van sommigen hier is.. Ik weet dat er zat mensen het wel met me eens zijn.
Oud 20-12-11, 09:26 arrow   #26
Lucky man

[...]
Niet van het ene naar het andere punt springen, wordt je niet geloofwaardiger van.

Er zitten hier teveel mensen met zo'n "Leave Brittney Alone" attitude wat betreft het knuffel marokkaantje.
Het is jammer dan ze niet met een afwijkende mening om kunnen gaan en dan maar op de persoon gaan spelen..
Maar ik ga me verder niet verlagen tot dat niveau; want dat winnen ze op basis van ervaring..

Ik blijf gewoon lekker zowel positieve als kritische berichten posten en het zal me een rotzorg zijn van de mening van sommigen hier is.. Ik weet dat er zat mensen het wel met me eens zijn.
Het gaat mij niet om de positieve, negatieve of kritische berichten. Het gaat mij om de manier waarop je discussiëert. Mensen met een andere mening zijn voor een forum namelijk goud waard.

Oud 20-12-11, 09:28 Standaard   #27
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Het gaat mij niet om de positieve, negatieve of kritische berichten. Het gaat mij om de manier waarop je discussiëert. Mensen met een andere mening zijn voor een forum namelijk goud waard.
Hij discussieert toch gewoon normaal?

Oud 20-12-11, 09:32 Standaard   #28
SCH
Hup Holland!

[...]
Wat een barggerargument. Ik zie 99 van de 100 wedstrijden van Heerenveen.

Ik hoor in het vak waar ik zit en tijdens de rust in het funplaza onder de oost tribune en na afloop meerdere mensen nagatief zijn over het spel van Assaidi.

Dat bedoel ik dan ook precies met mijn opmerking.

Oud 20-12-11, 09:34 thumb down   #29
SCH
Hup Holland!

[...]
Oh dat is het, het heeft met zijn afkomst te maken. Mand en Nnoitra. Triest.

Oud 20-12-11, 10:52 Standaard   #30
[...]

Hoho, ouwe mopperkont, kom op man Als hier wat lui zeggen dat je lijkt op zo'n mopperbaas bij Heerenveen dan moet je dat echt niet zo persoonlijk opvatten als 'op de man spelen'. Zijn trouwens hele goede gasten met een prima mening, maar ik persoonlijk vind ze altijd net wat te negatief. Mijn pa is ook zo een, urenlange discussies mee gehad. Dat is alleen maar mooi.

Assaidi vind ik gewoon een prachtige speler om naar te kijken, daar komen mensen voor naar het stadion, en nee, hij doet echt niet alles goed, maar daarom speelt die ook nog bij Heerenveen. Supporters van Heerenveen mogen wat mij betreft in hun handen knijpen met Assaidi, omdat je zoveel toegevoegde waarde ziet op het veld qua acties, tegenstanders dollen, etc. Het gaat ook wel eens fout inderdaad, maar ach, we zijn ook geowon een subtopper. En ik hou helemaal niet van Marokkanen .

En dat laatste; doen! Ik lees het namelijk altijd met interesse.
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 11:54 Standaard   #31

[...]

Tis goed met je.. Dat ik positief ben over zijn voetbal kwaliteiten maar kritisch ben over hoe hij daar mee omgaat dat doet er ineens niet meer toe omdat ik hem een 'knuffel marokkaan' noem.. Dat je die kaart wilt spelen spelen zegt meer over jou dan over mij.. Want sinds wanneer is dat een erge opmerking?
Maar persoonlijke aanvallen, dat blijkt jouw manier van communiceren te zijn.. En dat blijkt maar weer eens door mij, zonder het woord te gebruiken voor een racist uit te maken
Ik hoop dat je moeder trots op je is.
Oud 20-12-11, 12:07 sad   #32
SCH
Hup Holland!

[...]Tis goed met je.. Dat ik positief ben over zijn voetbal kwaliteiten maar kritisch ben over hoe hij daar mee omgaat dat doet er ineens niet meer toe omdat ik hem een 'knuffel marokkaan' noem.. Dat je die kaart wilt spelen spelen zegt meer over jou dan over mij.. Want sinds wanneer is dat een erge opmerking?
Maar persoonlijke aanvallen, dat blijkt jouw manier van communiceren te zijn.. En dat blijkt maar weer eens door mij, zonder het woord te gebruiken voor een racist uit te maken
Ik hoop dat je moeder trots op je is.
Mijn moeder is ook heel teleurgesteld, je hebt gelijk, ik deug nergens voor

Oud 20-12-11, 12:21 Standaard   #33
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Dat is ook een aanname SCH, voor zover ik Ntroita volg, heeft het niks met die afkomst te maken.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 12:31 Standaard   #34
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Dat is ook een aanname SCH, voor zover ik Ntroita volg, heeft het niks met die afkomst te maken.
Tuurlijk, maar het is niet zo netjes om in zo'n negatieve post ineens de afkomst van de speler erbij te halen, volstrekt onnodig.

Oud 20-12-11, 12:32 question   #35
Breuer in Oranje

Waar zijn die nuchtere Friezen gebleven?

Sûkerbôle.
Oud 20-12-11, 12:34 hearth   #36
SCH
Hup Holland!

In Utrecht

Oud 20-12-11, 12:36 thumb up   #37

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Die zijn voor andere clubs

Oud 20-12-11, 13:20 Standaard   #38

[...]

Tuurlijk, maar het is niet zo netjes om in zo'n negatieve post ineens de afkomst van de speler erbij te halen, volstrekt onnodig.
Ook dat is een aanname, ik heb die bewoording al eens vaker gebruikt; in een positieve post notabene..
Daarbij was die 'negatieve' post niet op Assaidi gericht maar op zijn 'fanboys'.
Ook is het niets eens gericht op het negatieve aspect van het allochtoon zijn maar juist op het positieve.
Maar het is maar net wat je wilt lezen en je het beste uitkomt voor een reactie..

Knuffelallochtoon is een pejoratieve benaming voor een allochtoon die door media, politici en anderen omhelsd wordt wegens zijn/haar voorbeeldfunctie voor andere allochtonen. Hij/zij voldoet niet aan de negatieve stereotypen van allochtonen, maar is bijvoorbeeld uitstekend geïntegreerd in de Nederlandse samenleving, spreekt goed Nederlands en staat (in het geval van moslims) een gematigde islam voor.

En buiten dat, jij beschuldigt mij gewoon van iets wat ik persoonlijk een hele zware beschuldiging vind, van iets wat ik absoluut niet goedkeur en wat ook pertinent niet waar is.
Het laatste grijntje respect wat ik voor je had is verdampt. Pak eens een stilte momentje en ga maar eens nadenken over wat en hoe je soms dingen zegt.
Na zo'n beschuldiging zou ik me namelijk kapot schamen.

Laatst gewijzigd door Nnoitra; 20-12-11 om 13:23
Oud 20-12-11, 13:33 Standaard   #39

Ik heb soms verhitte discussie op dit forum, maar dit is echt...

Oud 20-12-11, 13:34 sad   #40
Breuer in Oranje

En dat over een Marokkaan.

Sûkerbôle.
Oud 20-12-11, 13:40 sunglasses   #41
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

En dat over een Marokkaan.
Altijd verpest dat tuig de Nederlandsche samenleving he
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 15:12 Standaard   #42
SCH
Hup Holland!

Ik wil het grijntje terug

Oud 20-12-11, 15:18 rainbow   #43
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Altijd verpest dat tuig de Nederlandsche samenleving he
Op de barricades. I stand by Ntroitra

Oud 20-12-11, 15:19 puh   #44
SCH
Hup Holland!

[...]

Op de barricades. I stand by Ntroitra
Lees eerst de naam van je vriendinnen wat beter

Oud 20-12-11, 15:25 Standaard   #45
Ich bin Mario

[...]

Lees eerst de naam van je vriendinnen wat beter
Het gaat om het gebaar, niet om de naam.

En nu weer over Assaidi. Denken jullie dat hij deze winterstop nog gaat vertrekken?

Oud 20-12-11, 15:29 Standaard   #46
SCH
Hup Holland!

[...]

Het gaat om het gebaar, niet om de naam.
Je hield al van mij, ben blij dat je meerdere Heerenveen fans in je hartje sluit.

En nu weer over Assaidi. Denken jullie dat hij deze winterstop nog gaat vertrekken?
Nee, hij blijft.

Oud 20-12-11, 21:20 Standaard   #47

Mugger2.0's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

Die zijn voor andere clubs
Cambuur
Mugger2.0 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-12-11, 21:21 thumb up   #48

Oorspronkelijk geplaatst door Mugger2.0 Bekijk bericht
[...]

Cambuur
bijvoorbeeld

Oud 20-12-11, 22:47 big smile   #49
Breuer in Oranje

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

bijvoorbeeld
Dit moet wel de grootste grap op aarde zijn. Cambuurfans nuchterder dan Feanfans?

Sûkerbôle.
Oud 30-12-11, 17:32 Standaard   #50
Breuer in Oranje

Update 20.21 uur: Bondscoach Erik Gerets heeft Assaidi in ieder geval opgenomen in zijn voorlopige selectie van 23 spelers voor de Afrika Cup. In Nederland ontving ook Feyenoorder Karim El Ahmadi een oproep van de Belgische coach.

Sûkerbôle.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site