![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Is dat tournooi hier een beetje te volgen eigenlijk?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Eurosport meestal
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik lees in Italiaanse media dat PSG hem op het spoor is en hij hog op de lijst staat voor een transfer naar Parijs, in de zomer
Laatst gewijzigd door DIGGER; 19-01-12 om 23:14 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Zou mooi zijn, in de zomer.
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
En PSG heeft geld...
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Top Oss is niet meer he Jaapie
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ik heb heel erg genoten van Assaidi in het Heerenveen shirt maar op een of andere manier vind ik het helemaal niet erg om afscheid te nemen. Terwijl ik dit bij Pranjic en Sulejmani veel meer had.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Het is een geschikte jongen en hij heeft de mooiste passeerbeweging in de eredivisie. Maar hij woont (meen ik) nog steeds in Amsterdam, is iig nog heel erg Amsterdams. Hij is geen Heerenveener geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Oh, maar dat maakt me echt niks uit.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik vind het nog wel wat vroeg maar hij is toch niet meer te houden. We raken steeds meer gewend aan voorbijgangers.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Als ik heel eerlijk ben is het tot nu toe ook nog niet echt zijn seizoen. Als je dan alsnog de hoofdprijs vangt voor hem, dan is dat heel netjes.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Strik eromheen, komt toch niet fit terug van de Afrika cup, en in de zomer issie minder waard, en levert het meer gezeur op. Zat vervangers.
Assaidi, we hebben van je genoten, soms.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Niet goed voor z'n marktwaarde!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hij was weer helemaal terug vanavond, wat een prachtige doelpunten. Vooral die 2e is een van de mooiste van het seizoen en mag in de top 10 van de hele eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hoeveel zal hij kosten SCH?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Die gaat echt niet meer dan 3,5 miljoen opbrengen.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Die blijft gewoon lekker
|