|
|
#1 |
|
Die hese stem, die kleine oogjes, dat zwarte pak (
)...Ik mis Henk ten Cate . Ben ik alleen?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik mis 'm ook. Wat doet hij tegenwoordig? Niks?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Henk is een top trainer trouwens. Als je met NAC Europees voetbal haalt kan dat niet anders.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ook mooi, die 1-5 wedstrijd in Eindhoven. Op een gegeven moment lag er iemand van PSV geblesseerd op de grond, en op de tv hoorde je ten Cate gewoon roepen 'doorspelen!'. Helaas deden ze dat niet, maar echt wat een held is Henk.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik zag 'm gisteren nog bij DWDD voorbij komen in De TV draait door
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Henk zou iets bij de Go Ahead Eagles gaan doen, maar daar is ook nog niets over gezegd...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jankbal
De 1-5 in Eindhoven was wel gruwelijk natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik dacht dat dit topic over Henk Vos ging
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Loves C, R en M
|
Ik heb Henk ten Cate altijd wel een toffe trainer gevonden
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Imma streetdog!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Laatst gewijzigd door Kriegel; 03-12-11 om 16:05 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vind Ten Cate ook wel een baas.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar Henk Vos is de betere Henk inderdaad.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Deze baas gaat naar China
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Topic niet gezien, maar verreweg de allergrootste mongool die de laatste jaren trainer is geweest bij Ajax. Doordegraaide kutproleet.
Zo. Mening gegeven. Dag! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Maar zonder dollen, hij had natuurlijk een stuk meer krediet gehad als tegen Willem II die ene goal meer was gevallen. Mocht je je afvragen waar ik het over heb, is hier een geheugensteuntje te zien: __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
PSV lachte later als laatste iets harder
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Beide Henkies zijn helden.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Had het ook niet over z'n trainerskwaliteiten, meer als persoon. Een onbetrouwbare creep die altijd maar wat liep te schreeuwen.
Was erg blij dat 'ie weg ging, totaal geen Ajax-uitstraling die man. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Qua persoon was het niet echt Ajax-waardig inderdaad, maar als voetbaltrainer des te meer. En dat had ik destijds niet verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Henk "het lag aan het weer/veld/publiek/koffie/datreclamebordrechtsachter" Ten Cate
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Het ging in 2007 natuurlijk helemaal mis, met de uitschakelingen tegen Slavia en Zagreb en zijn geflirt met Chelsea. De persconferentie waarin hij alles ontkent en een journalist van The Sun een casettebandje bij zich heeft waarin Henk het gewoon toegeeft blijft legendarisch.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
2007-2008 was inderdaad niet best, en zijn Chelsea-perikelen waren vervelend. Jammer dat het er dus niet helemaal uitgekomen is.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Henk met die goal van PSV die volgens hem geen goal was
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zo op die kale klets.
|
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Wat een ongelofelijke idioot was dat zeg, pff. Wel een prima trainer overigens. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Die stem
SWAG ON die gast
|