Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28-11-11, 20:43 Standaard   #1
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Ismaïl Aissati (Utrecht, 16 augustus 1988) is een Nederlands/Marokkaans voetballer die sinds juli 2008 uitkomt voor AFC Ajax.

Teruggekeerde Aissati: 'Ik had Ajax 1 al opgegeven'
27/11/2011 23:47

Ismail Aissati maakte zondag zijn rentree voor Ajax 1. In de 65ste minuut viel hij in voor Lorenzo Ebecilio. Aissati speelde dit seizoen tot dusverre mee met Jong Ajax, maar werd door trainer Frank de Boer opgeroepen voor de wedstrijd met NEC.

'Daar had ik zelf niet op gerekend', vertelt Aissati aan de NOS. 'Afgelopen woensdagavond kreeg ik een bericht van de trainer dat hij een onderhoud met mij wilde. Dat heb ik donderdag gehad en dat was een goed gesprek. Dit is mijn doel als voetballer, terugkeren bij het eerste elftal.'

De 23-jarige Aissati had geen vertrouwen meer in een rol bij Ajax 1. 'Iedereen bleef zeggen dat hard werken wordt beloond. Ik bleef extra trainingen doen en dan denk je, als je niet wordt opgeroepen, waar doe je het voor?. Ajax 1 had ik daardoor opgegeven. Ik heb de trainer gevraagd of ik werd opgeroepen omdat er veel spelers geblesseerd waren. Dat was absoluut niet het geval. Dit is mijn laatste contractjaar. Voor mij is het nu alles of niets.'

Ajax won zondag overtuigend met 3-0 van NEC. Na de overwinning bedraagt de achterstand op AZ tien punten. De Alkmaarders hebben echter één wedstrijd minder gespeeld.

Laatst gewijzigd door Jasper; 29-11-11 om 19:21
Jasper is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 28-11-11, 20:44 Standaard   #2

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom is Sulejmani geschikt voor 4-3-3 dan Jaap?

Oud 28-11-11, 20:44 Standaard   #3
Sulejmani kan toch niet uitstekend uit de voeten met 433?
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 20:45 Standaard   #4
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Sulejmani kan niets in het 433 wat Ajax speelt. Hopelijk laat Aissati nog wat zien zodat hij in de winterstop verkocht kan worden.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 20:48 Standaard   #5
Drums

Sulejmani is 4-4-2 materiaal.
Oud 28-11-11, 20:52 Standaard   #6

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Wat is daar aandoenlijk aan???? Er zijn mensen die nog steeds van de traditionele top 3 uitgaan, dat is pas aandoenlijk.
Het feit dat jij weigert om Ajax een topclub te noemen is wat anders dan mensen die het over "de traditionele top-3" hebben. Die laatste zijn er namelijk niet meer zoveel, omdat (i.t.t. Ajax topclub af) de top-3 er inderdaad niet meer is. Je hebt PSV en Ajax als absolute topclubs, met Twente momenteel als gelijkwaardige grote club daarbij. Die hebben stappen gezet richting dit topclub gebeuren. Dat AZ nu om de titel speelt maakt ze nog geen topclub, slechts een goede subtopper. Dat jij Ajax geen topclub wilt noemen vind ik aandoenlijk. Alsof je er echt mee zit dat er een grote boze club uit Amsterdam komt.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 21:29 Standaard   #7
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Sulejmani is een 4-4-2 spits, dat is hij en dat zal hij blijven. Zo speelde hij bij Heerenveen en dat liet hij laatst tegen NAC ook zien. in de counter, aan de linkerkant, dan is hij op zijn best. Alleen op die positie krijgt hij het niveau van zijn Heerenveen-periode terug.

Dit is een mening trouwens

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 21:33 thumb up   #8

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee, feit.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 21:33 Standaard   #9
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Sulejmani is een 4-4-2 spits, dat is hij en dat zal hij blijven. Zo speelde hij bij Heerenveen en dat liet hij laatst tegen NAC ook zien. in de counter, aan de linkerkant, dan is hij op zijn best. Alleen op die positie krijgt hij het niveau van zijn Heerenveen-periode terug.

Dit is een mening trouwens
Volledig mee eens.
Maar ik wil weleens van SCH horen waarom Sulejmani zo goed in 4-3-3 uit de voeten kan en waarom Ajax dat verneukt heeft?
Oud 20-02-12, 05:46 Standaard   #10
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

zo speel je bij Jong Ajax en dan sta je opeens tegen weer te spelen tegen een grote club als Man Utd.
contract loopt aan het eind van het seizoen af en wil nog steeds naar Spanje , of die club nog 15 of 16de staat boeit hem niet.

Er zal toch nog wel vast een club zijn die hem gratis wil ophalen al zal ook met deze speler het salaris weleens een probleem kunnen opleveren.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site