![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Alex Schalk (Prinsenbeek, 7 augustus 1992) is een Nederlandse voetballer. Hij speelt voornamelijk als spits.
In 2002 kwam hij van VV Beek Vooruit in de jeugdopleiding van NAC. Schalk maakte zijn debuut voor NAC Breda op 31 Juli 2011. NAC moest in een oefenwedstrijd het opnemen tegen het Griekse Olympiakos. Schalk kwam als invaller in de ploeg en was maar liefst twee keer trefzeker, dit was tevens ook de einduitslag. ![]() ![]() ![]() Tijd voor een topic over het grootste talent van de grootste club van het land. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dit topic was er toch al?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vaag, ik dacht die TT al eens eerder gezien te hebben. Ach ja.
Leuk spelertje trouwens. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Denk dat het een titel van het clubtopic was.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Op die middelste foto vind ik hem wel op Ibrahim Afellay lijken.
Hoe vind jij hem tot nu toe Marioow? Is het knap dat hij als jonge nieuweling al drie goals maakte of had hij er als spits al meer mogen maken wat jou betreft? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Komt wat mij betreft nog wat te kort op dit moment. Je zou hem eigenlijk in de tweede helft moeten kunnen brengen, maar veel andere opties hebben we nu niet. Wel goed dat die dan de voorkeur krijgt boven een gehuurde speler. Hij kan zo wel goed wennen aan het niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij had er zeker een stuk of 2 a 3 meer in moeten schieten eigenlijk. Komt inderdaad nog wat tekort, maar het is even niet anders. Wist je van tevoren ook. Kan nu een jaar wennen, volgend seizoen zal er van de kansen tegen Heerenveen dan wel een in moeten imo.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Contract verlengd tot 2015.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mooi nieuws
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Positief
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lijkt mij een perfecte zet voor beide kanten.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Goed, kan beter nog een paar jaar zich verder ontwikkelen bij NAC.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij is wel erg klein zeg, kan wel eens een grote belemmering worden om het echt te maken. Alhoewel spelers als Di Natale en Amoah ongeveer even lang zijn, maar beiden hadden het dan ook wel verder geschopt met tien centimeter meer denk ik.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Alex Schalk #1 Der Bomber van Breda
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|