![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Nu moet het ook naar buiten komen. Nu is het beide kanten dat die "journalistiek" de boeman is.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Nou dan zeg ik het hier maar.
Ik heb me gestoord aan dat dit een hele week heeft voortgeduurd. De premier van Engeland moest zo nodig wat zeggen, Bale moest zo nodig gisteren een gebaar maken enzovoorts. Mag hopen dat het nu wel klaar is. Het is allemaal zo over the top en overdreven. Niemand weet wat er precies is gebeurt (het is onduidelijk of en welke rol de tabloids hebben gespeeld); vooralsnog lijkt het erop dat hij er zelf voor gekozen heeft. Dat is triest maar prima tov de lieden die er niet zelf voor kiezen om te sterven. Sommige bekende voetballers krijgen een kolommetje in de krant en dat was het dan. Alsjeblieft, kunnen ze dit nou niet in perspectief zien? |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ik ben het voor 77% eens met Koekie
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Even terugkomend op je opmerking in het topic van Socrates. Jezelf levercirrose zuipen is ook zelfmoord. Maar wat trager dan jezelf ophangen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Klaar is het sowieso nog niet, want bij Newcastle gaan ze nog een ceremonie houden waar zijn vrouw en kinderen bij zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Je kunt beargumenteren dat je er zelf voor kiest om verslaafd te raken maar dat is toch echt wat anders dan je weloverwogen en doelbewust ophangen. Ik denk niet dat meneer Socrates willens en wetens verslaafd wilde raken met als doel de dood.
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Een dertienjarige affaire..... dat kan je toch nooit zo lang geheim houden.
If so, jammer dat ie dan niet die twee ophangt i.p.v. zichzelf.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Weer een gerucht. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Dit zou bizar zijn als het klopt... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Duncan Ferguson is wel een mongool trouwens, maar dit gerucht neem ik niet zomaar voor waar aan. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ja, dat had de zaak heel wat beter gemaakt...
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ja, al begrijp ik dan weer niet waarom iemand 13 jaar een affaire heeft, je zou toch zeggen dat je dan op een gegeven moment wel weggaat bij je echtgenoot.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Zijn oudste zoon is trouwens 14 lees ik net, als die affaire 13 jaar geduurd heeft klopt dat alvast niet.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Bericht over de vermeende verhouding van Speed's vrouw en Drunken Fuckerson is verzonnen door een sneu persoon op Twitter.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Gaan we hier nog wat van horen of is het een doofpot-affaire?
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Misschien wil zijn familie het wel privé houden?
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Zal men de uitkomst van een politie-onderzoek niet gewoon openbaar maken? Als de boulevardpers daadwerkelijk een rol heeft gespeeld?
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nog niets geen nieuws dus...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#121 | |
|
Niet echt een nieuw topic waardig, maar in het licht van deze gebeurtenissen ook wel opmerkelijk:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Het is toch vrij vreemd als je dat soort dingen leest. Ex-voetballers vallen in zo'n zwartgat na hun loopbaan.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik vind het ook altijd vreemd om te lezen dat je 2 zelfmoordpogingen hebt gedaan en dat dan 2x niet lukt
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dan wil je gewoon niet heel graag.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|