![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Hier verder over deze schitterende voetballer. Heb het hier over zijn gruwelijke steekpasses of zijn fraaie dribbels! Laatst gewijzigd door El Cid; 23-11-11 om 13:33 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sowieso dit topic.
Die andere TT
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zou hij Cruijff op zijn iPod aan het bellen zijn? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ok, hier dan maar verder.
Al was mijn OP beter. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hopelijk trekt hij deze lijn komend weekend door. Lodeiro die iedereen de mond snoert
.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
De wedstrijd tegen Noordwijk lijkt lang geleden nu ja.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij speelde goed tegen NAC en Lyon inderdaad. Benutte zijn sterke punten op de juiste manier zodat zwakheden minder of niet aan het licht komen. Zoals Cruijff het graag ziet. Maar ik wacht wel graag een langere periode van prestaties af voordat ik wil spreken van "de mond snoeren".
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het is net zo opportunistisch om nu te gaan staan juichen na twee goede wedstrijden toch? Net zoals dat Vermeer nu MOTM wordt gemaakt, maar hij was pas goed met reflexen in de slotfase.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik geloofde er ook weinig in dat hij het kon hoor. Op basis van wat ik tot dan toe gezien had. Vooral omdat hij dan vaak de voor de hand liggende oplossing niet zag, en dat is toch wel een manco als creatieve speler. Nu zag ik dat maar 1x gebeuren (in de eerste helft lag er op een bepaald moment rechts van hem een zee van ruimte), maar dat is geen schande als je de rest van zijn wedstrijd in acht neemt.
Enfin. Ik wacht het af. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat wisten er zat in het Ajax topic, betekent niet dat het er ook altijd uitkomt natuurlijk. Hij was erg ongelukkig met blessures en de wedstrijden voor Uruguay.
Het is nu ook uit nood dat het er uit komt. Dus dat beetje geluk moet je natuurlijk wel hebben. Overigens dacht ik zelf dat het inmiddels wel einde verhaal was met Lodeiro bij Ajax, maar zijn kwaliteiten werden niet echt in twijfel getrokken toch? Laatst gewijzigd door Dagglala; 23-11-11 om 16:14 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zijn kwaliteiten werden meermaals wel degelijk in twijfel getrokken.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat op zich ook wel weer begrijpelijk is, aangezien hij ook fit nooit echt een kans kreeg en bij de kansen die hij kreeg, nauwelijks wist te imponeren.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zoals ik eerder al zei: overige spelers mogen week na week falen, maar iemand die zelden een kans krijgt, in wedstrijden waarin je duidelijk ziet dat hij met opdrachten het veld in mocht (speelde altijd met de rem erop) die kan er opeens niks van.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens mij worden spelers die week na week falen ook wel redelijk afgebrand hoor.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zo gaat het met iedereen inderdaad. Tenzij je al jaren krediet hebt opgebouwd misschien, maar vaak zelfs dan. Mensen beoordelen (snel) op wat ze zien. Het gaat nooit gebeuren dat er rustig een langere periode wordt afgewacht voordat men een oordeel klaar heeft. Zo werkt het nu eenmaal in Nederland Meningenland.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vond het persoonlijk eigenlijk allemaal niet zo bijzonder wat hij gisteren liet zien. Het is een rasvoetballertje, wat vooral in de eerste helft wel goed te zien was. Het is hem echter negentig minuten lang niet één keer moeilijk gemaakt...
Hij zakte logischerwijs in vanuit de spits en aangezien bij Lyon niemand doordekte hadden Eriksen en Lodeiro alle tijd, ruimte en afspeelmogelijkheden tussen de linies. Dan is het aantal kansen wel erg mager, en had je ook veel meer overwicht kunnen en moeten hebben.. Ik had verwacht dat vooral Eriksen al veel verder zou zijn. Maargoed, hij komt van ver, was door velen afgeschreven (kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niet ziet dat die jongen prima kan voetballen ), dus ik begrijp de opluchting en blijdschap.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Laat 'm binnenkort maar een keer op de plek van Eriksen spelen, die kan best een wedstrijd rust gebruiken en erop achteruitgaan doe je ook niet echt.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
'de mond snoeren' - mijn god .
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waarom mag ik niet hopen dat Lodeiro het ongelijk van een groep bewijst? Waarom niet?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij was in ieder geval aanspeelbaar en bewegelijk.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat een baasje
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lodeiro basisspeler, na jaren hopen is het eindelijk gebeurd
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fantastisch balletje op Eriksen bij de eerste goal, hij speelt aardig mee in het elftal, maar voor mij is het nog steeds om het even wie er in staat van dit soort spelers (Lodeiro, Aissati, Ozbiliz, Sulejmani). Het is niet zijn positie, dat speelt ook mee, maar ik ben lang niet overtuigd van zijn techniek en passing, veel schoonheidsfoutjes. Misschien komt het ook wel door een onterecht hoger verwachtingspatroon, maar als je alles tegen elkaar afweegt denk ik nog steeds dat het beter is wanneer de wegen zich scheiden.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ja ik vond het een vreemde conclusie.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En hoe kun je 'm nou vergelijken met Ozbilliz (die zelden speelt), Sulejmani (die nog nooit een serie wedstrijden zoals Lodeiro neer heeft kunnen zetten) en Aissati (die 2 goede wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld)? Sinds zijn kans tegen NAC speelt hij gewoon heel constant en is hij een van de weinig creatieve spelers. Hij heeft dingen in huis die de spelers waarmee jij 'm "vergelijkt" niet kunnen brengen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zie het met alle goede wil van de wereld gewoon echt niet. Hij leidt veel balverlies, in duels is ie lang niet zo sterk als dat ie lijkt, hij ligt veel en snel op de grond, zijn keuzes niet altijd even logisch.
Ja, hij werkt hard. Ja, hij kan een steekbal geven. Ja, hij is alert op situaties. Maar het verschil maken voor Ajax? Nee, dat doet ie echt niet. Al die spelers die ik noemde, zijn allemaal stuk voor stuk creatievelingen, die in vorm iets toevoegen, maar zeker niet structureel. Daar valt hij in mijn ogen ook onder. Als je het dan afweegt tegen het salaris wat ie verdient en hoelang ie al bij ajax zit, dan zie ik liever kansen voor serero, rits, lukoki, etc etc. Jansen, De Jong en Eriksen speelt ie er niet uit, linksvoor is Boerrigter, en de eerste spits is ie ook niet. Jammer, maar helaas. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij zet nu al vaker iemand vrij voor de keeper dan de overschatte Janssen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik sta er een beetje tussenin. Kan me wel vinden in wat Bliksem zegt, want ook ik vind dat hij goede momenten afwisselt met verkeerde beslissingen. Ik zou hem daarom eigenlijk wel eens een serie wedstrijden op het middenveld willen zien. Kijken of het aan zijn positie ligt of niet.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Daarom moet hij een serieuze kans op het middenveld krijgen, en zie ik niet in waarom je de matige De Jong en Janssen kans na kans geeft op het middenveld en Lodeiro zou laten gaan. Als hij verlengt en een jaar goed op het middenveld speelt kun je er een mooie prijs voor vangen. En Rits noemen als potentiële vervanger voor Eriksen is wel erg veel krediet.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nicolás Lodeiro #2: Verovert de harten van alle Ajacieden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |